• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    TOSHIRO
    TOSHIRO --- ---
    ADAMM: K paypalu. Tam je problém v tom, že karta není rozpoznávána jako vedena v měně CZK. Tedy jí paypal defaultně bere jako v EUR. Pokud platí člověk například v dolarech, tak paypal strhne z karty eura a nechá si zaplatit transakci USD > EUR. mBank poté strhne z účtu koruny a nechá si zaplatit transakci EUR > CZK.

    Lze s Paypalem vykomunikovat převod karty pod měnu CZK a tím člověk ušetří jednu konverzi (nevýhodný kurz + poplatek).

    Vím, že se to řešilo na Hofylandu, že je problém v Paypalu, každopádně je to vcelku velká nevýhoda karet mBank pokud chce člověk používat paypal, na každé transkaci se prodělává řádově několik procent částky. Zjistit si v čem je problém a přenastavit si to není úplně jednoduché většina lidí o tom ani netuší. Kdyby zvládla mBank identifikovat defultně své karty u paypalu vedené ve správné měně, určite by to bylo zajímavé zlepšení.
    NYX
    NYX --- ---
    ADAMM: vemes to za ten prouzek nahore a pretahnes na obdelnicek "zahlavi" vlevo :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    trochu jsem udělal nástěnku - ale nikdy jsem neměl vlastní klub, jak udělám, aby se to zobrazovalo přímo v klubu? :)

    jinak díky za diskusi - pokud se někomu stalo něco takového s kartou, tak bych to řešil objednáním nové a stížností na poštu. jsou to dostatečné údaje ke zneužití on-line.

    argonc: nejsou problémy s PayPalem - problém je v tom, že si nelze vybrat, jestli se použije kurz banky nebo PayPalu. IMHO je kurz PayPalu ještě nevýhodnější, ale to je čistě můj názor.

    ybuko: peníze odchází z mBank vždy cca v 8 ráno - ale v sobotu a neděli ČNB nepracuje, takže co je zadané v pátek přes den, odejde až v pondělí ráno (obdobně tomu je i v jiných bankách, maximálně s tím rozdílem, že peníze lze poslat např. do 10 hodin). výhoda u nás je v tom, že až do okamžiku odeslání lze platbu stornovat. platby v rámci mBank jsou on-line za každých okolností.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ARGONC: Oni mBank v mnoha článcích docela stírali, vesměs za drobnosti nebo za chyby, které mBank přiznává (a které jsou i jinde, ale banky to nechtějí přiznávat).
    Moje zkušenost normálního pracujícího:
    - přehledný ceník služeb, žádné skryté poplatky, žádné balíčky, základní služby jsou zdarma. Pokud to nejde udělat přes IB, je to i přes telefon nebo na pobočce zdarma.
    - Některé služby dosud nezavedli, zejména kontokorent a zahraniční platby. Osobně jsem kontokorent u ČS užil jednou (a platil ho 5 let), tedy mi tolik nechybí, kreditka je mnohem lepší nástroj. Zahraniční platby mi vadí výrazně více, hlavně nemožnost příchozích plateb. Přeci jen pokud člověk má nějaké kontakty v zahraničí, tak se občas něco vyskytne. Dále chybí možnost vkladu hotovosti - od té doby co mám mBank se mi doma hromadí hotovost (-;
    - Co je plus - vlídnost a přístup pracovníků (sice ne všechno vždy šlo, ale fakt se věnovali osobně a snažili se, vzhledem k tomu, že se jednalo o nový produkt a já se rozhodl být de facto testerem, tak tento přístup oceňuji). Otevírací doba (kiosek mají do 21:00, stejně dlouho jako nákupní centrum). Na kioskách počítač na IB (tedy pokud chce někdo mBank aniž by měl internet, tak může). Rychlost převodů - pošleš si peníze mezi účty a jdeš vybírat. Email push ti posílá zdarma každý den, všechny operace. Kreditka Visa Gold bez poplatku.
    ATAN
    ATAN --- ---
    Chybi mi u zprav z banky checkboxy pro hromadne odstraneni zprav. Kdyz se ji nahromadi vic, tak je to docela opruz.
    CUCHULAIN
    CUCHULAIN --- ---
    KOC256: jo.. nestíhají. taky kvůli tomu zase navýšili na týden úročení na eMAX na 2,7%.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: jak u koho já to měl za pár desítek sekund. Ale to je právě přesně jedna z věcí, která mBank velmi dobře vystihuje. Někdo se s žádným zádrhelem nesetká jiný zato několikrát.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ARGONC: karty občas problém jak se zdá neřešitelný (krom ručního zadávání na který nemusíš obsluhu vždy přesvědčit). Paypal (trochu opruz s conversion options, který si tam musíš vymailovat) bez problémů (no kurz a 2% mimo eurozónu taky žádná výhra). Bezpečnost IB standardní. kontokorent ne a kdoví kdy a za jakých podmínek bude. Občas něco nefunguje jak má, ale vetšinou jsou to ty nepodstatné služby. Až do minulého týdne v podstatě spokojenost.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    eMAX + jsem zakladal ve ctvrtek vecer a stale nemam potvrzene vytvoreni uctu... to tam vazne maji takovy frmol? kdyz jsme zakloadal druhy ucet eMAX tak to trvalo snad v radech minut.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    POLINA: čistě teoreticky pokud nehodláš kartu používat k internetovým a mo/to transakcím si ji můžeš nechat a nastavit u těchto transakcí limity na nulu. Doporučuju však reklamovat a požádat o novou. Za nějaký čas zapomeneš a mohlo by se ti to vymstít.
    HARALD
    HARALD --- ---
    EFESH: tu svévoli jsi akceptoval při uzavření smlouvy. pokud by to tam banka neměla, tak prodělá alhoty.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    ARGONC: - Zabezpečení je na stejné úrovni jako u Spořky (tedy pro moje účely dostačující; návrat ke kalkulátorům z E-banky bych nepřivítal)
    - V tom, co potřebuju, je úroveň služeb nesrovnatelně vyšší než u Spořky: jedinkrát se mi nestalo, že by jim spadl server, zrovna když potřebuju něco odeslat (což bylo u Spořky celkem častý jev)
    EFESH
    EFESH --- ---
    ARGONC: nez se prilis nadchnes, mBanka to mela i vyssi, svevolne to bez jakehokoliv pardonu snizila vsem zakaznikum (vcetne me :-)

    http://www.investujeme.cz/kratke-zpravy/mbank-snizuje-urokove-sazby-na-sporicim-uctu-emax-na-2-7-p-a/

    (ja to podepisoval pri 3.3 %)
    ARGONC
    ARGONC --- ---
    eMAX PLUS s 2,8% to je prostě krása!...pokud v tom nejsou jiné háčky, než mBank:-) Vím o ní opravdu jen velmi málo. Nevíte někdo, jestli už vyřešila problémy s kartami v zahraničí i PayPal? Dále tuším, že měli slabou ochranu internetového bankovnictví. Rozchodila už kontokorent? Tyto bankoví „nízkonákladovky“ prý nejvíce přetahují ty nejméně náročné klienty z drahých a mocných hráčů jako je Spořka nebo KB a při těch úrocích poplatcích (mesec.cz) se ani moc nedivím. Slabinou byla prý nízká a nepříliš spolehlivá úroveň služeb a poměrně malá spolehlivost (proti zaběhlým gigantům). Mohu se zeptat, jaké máte s mBank zkušenosti?
    EFESH
    EFESH --- ---
    POLINA: prestrihnout, zahodit, zrusit
    POLINA
    POLINA --- ---
    Posta je zvlastni instituce, kamaradka poslala balik, a druhej den ho mela doma, misto prijemci ho poslali odesilateli.....
    HARALD
    HARALD --- ---
    POLINA: ne nezbytně. okamžitě kontakt na mBank a doporučuju tuto kartu neaktivovat. stížnost poště až potom.
    KAREN
    KAREN --- ---
    POLINA: nj, Ceska posta, taky s nima mam par "veselych" zkusenosti.// pozadala bych o novou kartu, kdo vi, co s touhle kdo delal...
    POLINA
    POLINA --- ---
    Ale je to cely divný, protože kdyby to vážně doručili špatně, tak proč by jim to ten člověk nosil zpátky? Já bych to teda hlavně buď neotevřela, nebo to vyhodila, takhle to vyznívá tak, že to odevzdal právě prot, že si opsal ty udaje a čeká, až bude moct nakoupit....zítra skočím na pobočku a zeptám se a na tu poštu si taky zajdu stěžovat
    KAREN
    KAREN --- ---
    POLINA: pri platbach v internetovejch obchodech ti staci cislo karty, expirace a ten cvv kod. pokud si to nekdo opsal, muze si za nejakou dobu nakoupit. ja bych pozadala o novou (a treba si ji vyzvedla osobne - nebo nedorucujou to kuryrem??), to je fakt husty./
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam