• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    ADAMM: tak napodruhé to vyšlo hned...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    stava se to jen kdyz vlezu do nejakeho uctu... dokud do neho nevlezu tak vsechno je OK...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    tak je to tu znova...


    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HUBIK: no Albert cashback je jen pro karty ČSOB, nikoliv standardní Visa Cashback, takže ten na naše karty nefunguje. Ale podobné zkušenosti jako ty má řada lidí na fóru i s našimi kartami (Interspar, Globus). Já to zkoušel jednou a vyšlo to napodruhé, první paní nevěděla, zavolala vedoucí a hned to šlo, dokonce docela rychle. Ale je fakt, že pokud nemá člověk vytipovanou "osvědčenou" prodejnu, tak je to asi psycho... ;)
    POLINA
    POLINA --- ---
    Heh, ted jsem tu mela generalniho Žabky, jsem se mohla zeptat, nenapadlo mě to ,)
    HUBIK
    HUBIK --- ---
    ADAMM: cashback jsem kdysi davno vyzkousel v Hypernove jeste s CSOB kartou a od ty doby bych do toho nesel uz s zadnou kartou ... pokladni sice vedela o co jde, ale viditelne jsem byl prvni nebo jeden z prvnich, co to chtel, takze to trvala dost dlouho. Predpokladam, ze vyuzivani cashbacku je u nas stale minimalni, takze to stejne vsechny prodavace strasi asi jako vkladani penez v Zabce ;-)))
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM: v kazde prodejne imho maji vyveseny letak (smlouvu) ~'podminky pouzivani prevodu penez'.. bud skutecne nevedi, nebo se taky bali.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    já jsem to zkoušel o víkendu na P1, ale říkali, že vůbec nic takového není - že si můžu maximálně dobít kredit na mobil ;) pak by mě zajímal i cashback, ale utrácet kvůli tomu 300 v žabce se mi nechtělo.
    HUBIK
    HUBIK --- ---
    JUANITA: jestli nebude taky problem v tech "cesky nemluvicich" prodavackach.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    NELDE: o ten nejde, vyplnil bych ji to podle mustru. jde o to, ze se prodavacka boji zodpovednosti prijmout od tebe penize.
    NELDE
    NELDE --- ---
    JUANITA: Dobrý. Někdo by jim měl říci, že konstatní symbol je nepovinný už nějakou dobu.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    tak zabku ne, prosim.

    na strankach visi, ze vsechny prodejny ted prijimaji prevody slozenkou: v zabce na P7 prodavacka dnes rano nevedela, o co jde - kdyz jsem poukazal na vedle ni vystaveny letak, zavolala vedouciho prodejny, ten tusil, ale nemeli slozenky. kdyz jsem prisel po obede, (jina prodavacka, stejne cesky moc nehovorici) reklamovala spatne vyplnenou slozenku. potom ukazala vzor - chybel konstantni symbol; kdyz jsem ho chtel doplnit, rekla neprijmu, bojim. takze takhle.. :]
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DAMIAN: zpětné volání se dělá jen od 8 do 20. nemáš nějaký nepřijatý hovor z rána? jinak je ale asi nejrychlejší prostě zavolat ještě jednou.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    DAMIAN: Jsem totéž řešil asi před měsícem a jak říká MRTVY_KENNY všechno byla záležitost několika minut...
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    MRTVY_KENNY: volal jsem až nějak večer, tak možná proto, nevim...každopádně už se neozvali...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    DAMIAN: vcera overili a zavolaji dnes? 8) mi volali tak za 2 minuty, asi nejaka novinka.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    ADAMM: co se týče toho mého včerejšího špatně zadaného hesla do IB (a zapomenutého hesla do mlinky), tak si na mlince ověřili pár údajů s tím, že mi během dneška zavolají zpět a problém vyřešíme...nikdo se dneska neozval...mám dál vyčkávat nebo to mám urgovat ? dík
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BUNDA: nový registrační balíček by byl potřeba kdyby ti k tomu všemu ještě ukradli mobil...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    Takze hlasim ze dneska uz to funguje...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MRTVY_KENNY: zavolají na registrovaný telefon, ověří další osobní údaje a je to. V krajním případě dostaneš nový přihlašovací(aktivační) balíček.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam