• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    MARTINAA: :-D Tak o sagemu bych ti mohl vypravet historky ze by ti vstavali vlasy hruzou na hlave..

    Nicmene jakmile bude mit mBank nebo FIO svoje zahranicni platby, tak s vasokou pravdepodobnosti rusim sve USD konto u CSOB protoze to jsou smejdi nenazrany.. :-)
    MARTINAA
    MARTINAA --- ---
    ADAMM: tak ten muj telefon je dva roky stary nejlevnejsi Sagem, takze se neni co divit.. Fakt je, ze kdo je u M Bank asi nebude totalni lama na internetu a zepta se tady, nebo na oficialnim foru... nicmene zacinam uz chapat proc lidi jako moji rodice neopusti Ceskou Sporitelnu at se deje co se deje;)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NOSPAM: tak já už to mám i ověřeno v praxi (několikrát) :-)
    NOSPAM
    NOSPAM --- ---
    MRTVY_KENNY: Automaticky zhruba mesic az 14 dni pred expiraci te puvodni.. :-) (takhle mi to rekli na mLince :-) )
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MRTVY_KENNY: automaticky.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    HUBIK: jn, pripsano, odectena dan a vysledna castka je zas jako blokace v nezauctovanych. hm.
    HUBIK
    HUBIK --- ---
    MRTVY_KENNY: mam to tam taky, presne to odpovida hodnete pripsanych uroku.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    + pomalu mi expiruje karta, novou dostanu automaticky, nebo musim zazadat?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ted se mi na emax+ objevilo nezauctovane "PROSTŘEDKY Z KAPITALIZACE ÚČTU". to je co?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: přenastaví cizí hesla wtf?? to s tím proboha souvisí jak?

    MARTINAA: souhlas. ono to je ale i o tom, na jakého operátora zrovna člověk narazí. nicméně, třeba tohle je věc, kterou když napíšeš na fórum (čili - na rozdíl od tohoto klubu - oficiální komunikační kanál banky), tak ti jistě někdo poradí.

    já přepošlu všechny posbírané informace klukům z customer care a oni ať už s tím naloží podle sebe.
    MARTINAA
    MARTINAA --- ---
    MRTVY_KENNY: kdyz jsem se operatora ptala, jestli ma nejakeho nadrizeneho nebo nekoho, kdo by to se mnou byl schopen resit osobne, tak jedina odpoved - ne, toto je jedina moznost:/
    dost ubohy imho:/
    MARTINAA
    MARTINAA --- ---
    nevim, jestli ma kazdy moznost si vymenit simku... mozna vymyslet ze strany MBank jeste nejake dalsi reseni..., prinejmensim aspon mala snaha o solidaritu a snahu pomoci ze strany operatora by byla fajn
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: o tom vysledku se nepru, ale to by snad mel posoudit nekdo, kdo tomu rozumi a ne operator, nebo kam to vlastne maximalne doslo. ten automat je podle me neco, co by melo proste fungovat na 100 a ne na 99%, jinak je neco spatne. co kdyz je v tom automatu nejaky neprijemny bug? to se bude resit, az si nekdo na par cizich kontech prenastavi hesla asi.

    ale nebudu se hadat, mas na to jiny pohled, ok :)
    MARTINAA
    MARTINAA --- ---
    ahoj, typ ted nevim, nemam ho ted u sebe, jeste vecer muzu napsat.
    rozhodne tohle chyba Mbank z meho pohledu neni, ale oeprator by mel byt schopny poradit a ne jen porad dokola opakovat, ze to jinak udelat nejde a ze zadavam heslo spatne nebo pomalu. to imho moc profi neni
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Jinak - breaking news o hypotékách lze čekat v pondělí 1.2.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: myslím, že jsem skoro vždycky na straně zákazníků - ale tohle mi přijde jako nesmysl. jediné, co bych doporučil, je aby operátor věděl o možné komplikaci a řekl klientovi, ať zavolá z pevné / z jiného telefonu...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: vsechno jde, nevim, proc to tu mam psat, kdyz to oba vime. ten operator mel zjistit typ toho telefonu. a nevim, kolik ma clovek zodpovidajici za funkcnost toho automatu prace a jestli by to opravoval nejak sam, nebo to je koupene reseni, ale mel by to alespon (nechat) overit a na zaklade toho vymyslet nejake reseni, jak zakaznik to konto teda odblokuje, at bude sebejednodussi (viz nelde) .
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: jak říkám: nejsem technik, ale je chyba mBank, že někdo má divný mobil? pokud je to věc, která funguje 99% lidí (tady na nyxu to byly teď dva případy relativně rychle po sobě, ale před tím jsem to zažil za celé zkušenosti z fóra asi třikrát za dva roky), je obtížné vůbec zjistit, čím to je - a už vůbec nevím, jestli se to dá nějak změnit!! ani jeden (tom, martinaa) mi zatím nenapsali, co mají za mobil. nebo jaké je v něm nastavení... fakt nevím, jak chceš tohle systémově řešit - protože jinak mi přijde, že způsob, kterým se nastavuje zapomenuté heslo je správný a bezpečný - měnit ho kvůli tomu, že možná kvůli nějakému divnému mobilu to pár lidem z mnoha tisíc nefunguje?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: naznacujes, ze za funkcnost operace odblokovani zablokovaneho uctu nese zodpovednost nejaka treti strana a ne mbank? 8)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: aktualizace manuálu - ve smyslu, že je v případě problému rozumné zkusit jiný telefon - to rozhodně ano :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam