• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    NELDE
    NELDE --- ---
    ANDY_WARHOL: Mně osobně nepřijde normální rušit úvěrový produkt, který je užíván! Při představě, že by mi takhle banka zrušila hypotéku a já musel shánět peníze, mě docela děsí. Osobně si myslím, že by sis měl stěžovat na to zrušení produktu teoreticky ti ho nemůžou zrušit, dokud dlužíš, ne? Obráceně by to bylo, jako kdyby ti zrušili účet a nedali peníze.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    navic maji na me email, mohli mi napsat, to se take nestalo. banka ktera se chlubi nejlepsim internetovym bankovnictvim, to je docela smutne...
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    PISTA1: hele a tobe prijde normalni, kdyz banka najednou vsem zakaznikum zrusi kontokorenty ?
    me tedy ani nahodou a moje prebirani posty s tim nema co delat.
    banka co meni ze sve vule tak zasadni vec bez meho souhlasu je pro me proste neprijatelna. a oni to udelali plosne.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    ADAMM: Dík za rychlou reakci a akci která snad k něčemu povede :)
    Klidně ti to pošlu, jenže v tu chvíli až koruna příjde, tak zas nevím jestli to poslali všem, nebo jen mě protože sem se ozval.
    Zatímco když příjde aniž bych se identifikoval tak alespoň budu vědět, že to k něčemu bylo a vrátili to snad všem :)

    ANDY_WARHOL: Nic proti, ale to že když si někde v pr.. a nezajistíš si přebírání pošty a tím pádem nereaguješ na předem oznámenou změnu je čistě tvoje blbost. Z jejich strany nevidím jedinej důvod proč by ti měli poplatky odpustit. A seřvat po telefonu někoho kdo za nic nemůže, aby sis zchladil žáhu z toho žes něco zblbnul je fakt hrdinství.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PISTA1: no chtěl jsem mít v ruce příklad, ale to je jedno. samozřejmě i mě jde o princip, nikoli až tak o tebe jako jednotlivce. napsal jsem to na mRadní mailing list, díky za upozornění. až na to dostanu nějakou reakci, dám vědět. taky jsem tam samozřejmě napsal, že musí vědět, komu to naúčtovali, takže je nesmysl vracet to jen lidem, co to reklamovali.
    SCHIFFI
    SCHIFFI --- ---
    NIGHTHUNTER: ofíko to platí jen pro nováčky s kreditkou.. http://www.mbank.cz/osobni/mkreditky/bonus-akce.html
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    DYNK: ono kdybych bydlel v cr, tak to budu resit, takhle sem serval kravu na lince, coz mi aspon ulevilo ale vedel sem, ze si stejne nepomuzu. no priste uz si dam pozor a budu kontrolovat ucet co to de casto. oni sou stejne hrozne drahy a ja mam jeste dva dalsi ucty v cr, ktery jsou lepsi, kdybych tam nemel ten uver, tak bych to zrusil asi uz stejne.

    DYNK
    DYNK --- ---
    ANDY_WARHOL: Přesně na to jsem narážel. Mně podobně "neoprávněně" strhnula jedna společnost peníze za benzín, který jsem netankoval. Ale protože to bylo v USA, tak se mi to podobně jako tobě nechtělo řešit. Ale věřím, že kdybych se do toho pustil, tak bych ty peníze z nich dostal. A stejně tak si myslím, že bys i ty poplatky vyhádal. Ale chce to energii a chuť to řešit.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    DYNK: ono je neopravnene a neopravnene
    problem je ze ziju v zahranici a tak uz dlouho od nich nedostavam postu, takze sem se jaksi nedozvedel, ze rusej vsem kontokorenty, ze dne na den sem byl v minusu a protoze sem se na ucet podival az asi za dva mesice po te co se to stalo, tak mi napocitali nekolik tisic poplatku. z meho pohledu jsem se dostal do nepovoleneho minusu jejich vinnou, z jejich pohledu to byla moje vina, hadej se s nima, u cnb bych nejspis neuspel, protoze oni vsechno splnili, co meli. ale presto si myslim, ze mi ty poplatky meli odpustit. zkusil sem to reklamovat, vykakli se na me, ok ja se tedy vykaknu na ne. prsti mesic doplatim zbytek uveru a ucet rusim jak jen to bude mozne.
    DYNK
    DYNK --- ---
    ANDY_WARHOL: pokud ti to strhli opravdu neoprávněně, tak jsi se měl hlásit u čnb, místo toho hlaváku:)
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    PISTA1: zas jestli de o kabli a jeste ti ji vrati kdyz se ozves, tak na to sere pes, me uz neopravene jina banka strhla mnohem vic a mohl sem se hlasit na hlavni nadrazi leda tak, na reklamace hlusi slepi, takze ted doplatim uver a rusim ucet, do te doby jsem to bohuzel nemohl udelat. je to reifka. jen pro zajimavost
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    ADAMM: Promiň, ale nedám, je mě jasný že chceš pomoct mě, jako konkrétní osobě, za což ti moc děkuji, o tu korunu fakt nejde.
    Ale je to přesně to co mě fakt točí, že i dle mbank fora to řeší pouze s tím kdo se ozve. A tenhle přístup je pěkná sviňárna, v IT dělám dost louho na to abych nevěděl, že když se chce tak vytáhnout si globálně tu platbu a vrátit jí není problém. Ale proč to dělat když se lidi neschání. Co takhle za pár měsíců zkusit 2, nebo 10 a co třeba 50?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PISTA1: můžu poprosit o info o tobě do pošty (ideálně jméno+příjmení + e-mail)? přeptám se, to samozřejmě správně není.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    PISTA1: Jako chapu princip. Ale je tam citet zavist 100 000 ;)
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    Pokud si pamatujete, tak v říjnu loňskýho roku se lidem s kontokorentem strhla z účtu 1 koruna
    dle fora na který odkazovalADAMM se měla automaticky vrátit.

    Dneska sem si na náhodou vzpoměl a samodřejmě, že nic. :(
    Docela mě to sere, nejde mě o tu korunu, ale hlavně o princip. Protože 100tis kontokorentů .... :(
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: tak konkurence je potřebná. Ale už jen to, že podobné akce mBank zavádí stejně jako rozdávání peněz za doporučení značí, že se něco děje. Protože to je však v příkrém rozporu s tím co mBank razila doteď tak nevím co za tím je .-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    BUNDA: To bylo výjimečné - hotel, kamera, repre, apod.

    Nicméně patřím k těm, kvůli kterým by se mohla mBank o nějaký pozitivní přístup pokusit.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: s citilife bys škoda říkat nemusel :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    NIGHTHUNTER: Škoda, já přes mBank kreditku protočil v lednu asi 60k (-;
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    Dnes mi volal někdo z mBank (ze skrytého čísla), ptal se mě jestli mám v pořádku kreditní kartu, věděl, že jsem ji používal, ale v lednu ani jednou, tak se mě ptal na důvod. Vysvětlil jsem mu, že jsem si pořídil druhou kreditní kartu, kde mám za její placení další výhody a tak si již tu od mBank nechávám jen jako zálohu. Nabídnul mi hned, že za platby v únoru a březnu mi vrátí 2% ze zaplacené částky zpět, tak jsem řekl OK, beru v tomto případě bych ji opět začal používat. Nikde jsem se o tom však nic nedočetl, ani na mFóru, ani po přihlášení do internet-bankingu nic zvláštního aktivované nevidím.
    Nevíte o tom někdo něco víc, nevolali Vám také?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam