• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    NELDE
    NELDE --- ---
    JUANITA: Tohle většinou nastává, když prodejce nechce akceptovat platbu kartou (-;


    MORTAELTH: Na číslo Kreditky ti nic nepošle. Musí to poslat na číslo kreditního účtu (pokud je veden) - u mBank to tuším jde jen na tvůj běžný účet.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    DYNK:
    ANDY_WARHOL: diky. no, k idealu to ma tedy daleko. co jsem se docetl na nejakych forech, lidi s danym terminalem maji zkusenost treba 1 z 5 (po 4 pokusech se napopate podari zaplatit). to by v mem pripade znamenalo blokaci cca 20k a nakup za 5k. z toho nemam nejlepsi pocit.
    MORTAELTH
    MORTAELTH --- ---
    prosim vas, kdyz mi ma zamestnavatel zaplatit kreditku, davam mu "Účet pro inkaso splátek", nebo "Číslo účtu kreditní karty" ? Díky
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    ANDY_WARHOL: Přesně tak.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    DYNK: Tohle je myslím něco trochu jiného. Jde spíš o transakci, která neprojde ještě někde hodně brzy na bráně (řešili jsme to nedávno z opačné strany) a můžu říct, že my jako příjemce platby nemáme ani žádnou možnost se dozvědět, že se nám někdo vůbec pokoušel něco platit. Ta blokace je pak dost nepříjemná - klient nemá prachy, visí někde v systému - a my jako příjemce taky nemáme nic (na účtě se nic neobjeví, ani v nezpracovaných to není) a ani nevíme, že nám někdo chtěl zaplatit, což se pak dost špatně vysvětluje.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    DYNK: ano v bankovnim klubu to bylo a reknu vam ze obchodnik to vetsinou nezrusi, neb nema jak, vetsina internetovych obchodu pouziva externi implementaci platebni branya ty tuhle functionalitu neumi
    DYNK
    DYNK --- ---
    JUANITA: nekde se to tu nedavno resilo. Banka blokaci nezrusi, pokud spolecnost, ktera prostredky zablokovala nepozada o zruseni te blokace. Nekdo bud tady nebo v bankovni diskuzi resil stejny pripad s paypalem. Jsem na mobilu, tak hledani necham na tobe:)
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    transakce u obchodnika (platba za listky TGV) se nezdarila (podle googlu nejsem vyjimka). vyjma cekani, nez vyprsi blokace (14denni) -- existuje nejaky zpusob, jak se ujistit, ze obchodnik nepozada o proplaceni castky za transakci? (sncf tvrdi, ze v systemu moji kartu nema, ale nevim, jak se na ne da spolehnout, jsou to francouzi.) taky nevim, jak moc to neustale zkouset, kdyz se pri kazdym pokusu snizi pouzitelny zustatek o sest tisic. minimalne psychologicky to nepusobi uplne dobre. :]
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JUANITA: na iphone je pouze aplikace internetoveho bankovnictvi, tam zadne notifikace o prichozich platbach nejdou nastavit.

    coz me tak napada, prosimvas, jde nejak v te iPhone aplikaci zmenit anglictina na cestinu? nikde to nevidim, dekuji
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ADAMM: vazne? jestli ano, tak beru zpet, to se omlouvam! ja mel za to ze budto mas sms notifikace o prichozi platbe (to je to co me zajima) a MUSIS si je takhle predplacet a nebo je nemas. Jestli je to tak, ze se ti proste uctuje po jednom (cena me nezajima) tak super, jdu to tedy dohledat, ja si s tim hral asi 20 minut a nenasel sem to (uznavam, pro me je mbank nastaveni strasne neprehledny, me ostatni ucty jsou mnohem prehlednejsi)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON: tyjo tak za celých pět let jsem se nesetkal s tím, že by si na to někdo stěžoval. jsi fakt první a to se ke mně dostávalo moře stížností všeho druhu. ale přeci si můžeš nastavit, že nemáš žádný balíček a smsky se ti účtují průběžně.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    DRAGON: to je notifikace o pohybech na uctu? pouzivam tu jejich android app, to je mozna praktictejsi.. je tam i widget na plochu, ktery zobrazuje aktualni zustatek.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    proc si nemuzu predplatit 10x smsku a hotovo? vsechno se dneska musi nutit cloveku? nemuzou mu nechat v nicem volbu, ani v takovy prkotine?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    mne pekne sere na mbank jejich styl nabidky sms notifikaci. budto predplatny, ktery se automaticky obnovuje (coz me stve) a nebo nic.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: u velké většiny, existují výjimky. tady je přehled, měl by být aktuální (jsou to hlavně karty KB a ČSOB, ale ty zase nemají vedení zdarma):
    Kreditní karty pro občany - srovnání - Měšec.cz
    http://www.mesec.cz/...latek_za_kartu&_sl2=sprava_kartoveho_uctu_rocne&_sl3=urok_pro_bezhotovostni_platby&_sl4=bezurocne_obdobi_i_pro_vybery_hotovosti
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    NELDE: to neni obecna vlastnost kreditek? jsem mel za to, ze ano.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ZONICEK: Bezúročné období u mKreditky je jen na platby u obchodníků. Vyzkoušeno na vlastní kůži (-; Doporučuji u kreditky nastavit nulové limity na výběr v bankomatu.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ZONICEK: na výběr debetka na placení kreditka a nastavené 100% inkaso na splácení kreditky. jen musíš na účtu vždy mít prostředky na splacení.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: jen podpis na kopírák ze žehličky
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA: Je treba vyplnovat nejake lejstro?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam