• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    DRAGON: taky sem to nikdy nepochopil, proc to nedelaj takhle
    funguje to takto i v indii, jen v cr je to proces tak slozity, ze se na to kazdy radsi vybodne a de do bankomatu.
    jedinej moznej duvod proc to tak je, je kvuli tomu, ze proste nechtej aby to lidi pouzivali, nic jinyho me nenapada.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KOC256: tohle cash advance po cesku nejak nechapu. V cizine to funguje tak (aspon na Zelandu) ze si proste k nakupu za 8 dolaru reknes ze chces hotovost 100 dolaru a ona vyjede ucet na 108 dolaru a ty to zaplatis kartou. Muze mi nekdo vysvetlit, proc to vic komplikovat?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Tak jsem vyzkoušel CASH ADVANCE.
    Postřehy:
    - slečna na CS věděla oč jde a neměla s operacemi problém
    - jelikož volal někam kde teprve zjišťovali zda na kartě ty peníze mám a toto trvalo skoro půl hodiny tak potom co jsme probrali můj bývalý účet (asi 7 let zrušený) a pak penzijko, tak několikrát nenápadně sdělila že ten čas je bohužel tak dlouhý protože jsem si vybral banku bez poboček a bez servisu a že se kolega nemůže dovolat na mlinku aby ověřil hotovost.

    --- proč v roce 2013 tak "blbá" služba musí být tak komplikovaná. Takovou primitivní službu proti kartě dneska zvládá kde který novinový stánek a aby si to ověřily banky tak se to navolává přes 5 kontaktů a někde snad na mLince :)

    Jinak OK...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    v polsku se to plotí zlotem.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    není nadto platim mBank ve zlotých :-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON:

    Dostaneš se k tomu v tom menu Změnit nastavení úplně dole...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ADAMM: tu volbu tam skutecne nemam, nechapu :(
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    ad sms notifikace: asi sem slepej, beru, ale nikde to tam nevidim, pouze predplaceny..
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DRAGON: Nastavení -- Notifikace -- SMS Push - Změnit nastavení -- dole v boxu "Parametry služby" kliknout na "Upravit" -- Předplacený balíček varianta "Push 0" (s vtipnou chybou, že jedna sms je za 1,40 Zl místo Kč)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: hm, tak pak asi prudit Francouze, aka "good luck" :(
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM: to same se stalo i VISE u ceske sporitelny, takze to nebude ad hoc.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: jde o zkušenosti s mBank kartami nebo o zkušenosti s českými kartami obecně? jestli to hlásit do mBank jako věc k řešení (je to sice na hodně dlouhé lokte, ale pokud by to bylo jen u mBank, tak bych to zkusil, mám ještě pořád kamarády na karetním).
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    jeste k platbam kartou online: kdyz se po uspesne platbe (tedy jen blokaci) nastavi limity (POS, MO / TO, internet) kvuli bezpecnosti na nulu, tak v momente, kdy prijde zadost obchodnika o strzeni castky (a limity jsou v tuhle chvili na nule, ale existuje pending blokace) -- tak v tuhle chvili probehne vse vporadku, ano?
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    NELDE: jak pisu: zkusenosti lidi, co jsem vycetl, jsou, ze pri stejnych vnejsich podminkach (stejna karta, prohlizec, vycisteni cookies atp.) se to podari (nepravidelne) nakazdy x-ty pokus.
    NELDE
    NELDE --- ---
    JUANITA: Tohle většinou nastává, když prodejce nechce akceptovat platbu kartou (-;


    MORTAELTH: Na číslo Kreditky ti nic nepošle. Musí to poslat na číslo kreditního účtu (pokud je veden) - u mBank to tuším jde jen na tvůj běžný účet.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    DYNK:
    ANDY_WARHOL: diky. no, k idealu to ma tedy daleko. co jsem se docetl na nejakych forech, lidi s danym terminalem maji zkusenost treba 1 z 5 (po 4 pokusech se napopate podari zaplatit). to by v mem pripade znamenalo blokaci cca 20k a nakup za 5k. z toho nemam nejlepsi pocit.
    MORTAELTH
    MORTAELTH --- ---
    prosim vas, kdyz mi ma zamestnavatel zaplatit kreditku, davam mu "Účet pro inkaso splátek", nebo "Číslo účtu kreditní karty" ? Díky
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    ANDY_WARHOL: Přesně tak.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    DYNK: Tohle je myslím něco trochu jiného. Jde spíš o transakci, která neprojde ještě někde hodně brzy na bráně (řešili jsme to nedávno z opačné strany) a můžu říct, že my jako příjemce platby nemáme ani žádnou možnost se dozvědět, že se nám někdo vůbec pokoušel něco platit. Ta blokace je pak dost nepříjemná - klient nemá prachy, visí někde v systému - a my jako příjemce taky nemáme nic (na účtě se nic neobjeví, ani v nezpracovaných to není) a ani nevíme, že nám někdo chtěl zaplatit, což se pak dost špatně vysvětluje.
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    DYNK: ano v bankovnim klubu to bylo a reknu vam ze obchodnik to vetsinou nezrusi, neb nema jak, vetsina internetovych obchodu pouziva externi implementaci platebni branya ty tuhle functionalitu neumi
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam