• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Hmm, co to má proboha za mailer? Vypadá to jako něco od MS. Zkus to otevřít v normálním klientovi - ta "Zpráva" totiž vypadá jako něco přiloženého.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    jo asi je stvu tim ze jim vsude nalezam chyby a pak se od Adama dozaduji mailu na lidi, kteri by je i precetli a pripadne opravili... ...coz se nestava :(
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Tohle tam mám já - omlouvám se za delší text. Asi si je nečím naštval (-;

    Vážení klienti mBank,

    pokračujeme ve společném boji s bankovními poplatky!

    S platností od 1. července 2013 zjednodušujeme ceník a snižujeme a rušíme především poplatky za využití mLinky (na čísle 844 777 000), která je pro vás nově otevřena rovněž o víkendu, a to od 8 do 21 hodin!

    Jedinou výjimkou, kde poplatky budeme napříště účtovat, jsou poplatky, které si účtují ostatní banky, pokud u nich na vaši žádost zjišťujeme stav zahraničních plateb (SWIFT). Jejich výši nejsme schopni ovlivnit ani je eliminovat.

    A teď už seznam změn:

    Sazebník poplatků osobních financí
    2.1 Rušíme poplatky za zřízení, změnu nebo zrušení trvalého příkazu, souhlasu s inkasem, a zadání inkasa prostřednictvím mLinky u domácího plateb (písmeno e), h) a ch)). Původně byl tento poplatek 20 Kč.

    2.2 Snižujeme poplatek za provedení zahraniční platby prostřednictvím mLinky z 0,5 % z částky převodu, původně min. 390 Kč, max. 990 Kč, na 0,5 % z částky převodu, nyní min. 220 Kč, max. 840 Kč (SWIFT platby - písmeno a) a b)).
    Zahraniční SEPA platby v rámci EU zůstávají bez poplatků.

    2.2 Za zjištění stavu odchozí nebo příchozí zahraniční platby (SWIFT platby- písmeno h)) budeme účtovat skutečný poplatek, který nám naúčtují ostatní banky.

    Nový sazebník platný od 1. července 2013 (PDF, 271kB)


    Sazebník poplatků pro podnikatele
    ...

    Doufáme, že jsme vám těmito změnami udělali radost.

    S pozdravem,
    Tým mBank
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    KOC256: Ano, přesně o tom. V textu toho emailu bylo shrnutí změn...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CAIDEL:
    bavime se o tom v mailu kde za kazdy ucet je jeden HTML soubor?
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    KOC256: Divné. Já to ve výpisu měl, tentokrát jsem je právě musel pochválit za to, že to tam vcelku jasně napsali.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    vypis mam informace tam nejsou

    MRTVY_KENNY:
    ano a asi je povinnosti je i vsechny cist. A nikdo nepocita s tim ze banka je prome IB+karta+vypisy :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    KOC256: k tomu mas ty vsechny blogy, jinak by nemeli o cem psat :))
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Nepřišel ti výpis za duben? Tam píší v čem jsou přesně ty změny.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    V IB vidím "Nový Sazebník poplatků" - kdy jim kurna dojde ze to nebudu polozku po polozce porovnavat se starym a napisou jasne co meni na co?

    Ale to je vytka vuci vsem takovym zmenam...
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    ADAMM: to ti ale pak musi rict ta druha banka. banka prijemce s tim pak nic neudela a podle me se na nejaky reseni vykaslou, protoze to neni jejich problem
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ANDY_WARHOL: to je otázka - vyžádala, pokud to neprošlo jako SEPA platba, ale pak je otázka, proč to tak je...
    KAREN
    KAREN --- ---
    no ja bych hlavne rada, aby to do budoucna fungovalo bez zbytecnejch poplatku - proto se tim zabejvam. navic od nich dostavam penize prakticky kazdej mesic...
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    imho to nepomuze, protoze ten poplatek si od nich vyzadala ta druha banka a v tom pripade si voni umejou ruce,. uz sem kdysi neco takovyho podobnyho reklamoval, nekde jinde, ale rekli mi tohle... kdyby to bylo na nic tak ti to treba vrati, ale pokud to museji oni nekam jinam zaplatit, tak se na tebe vykaslou...
    KAREN
    KAREN --- ---
    ADAMM: dik.)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KAREN: zavolej na mLinku a řekni, že ti byl neoprávněně naúčtovaný poplatek za příchozí platbu - jelikož mělo jít o SEPA platbu, která je zdarma. dostaneš číslo reklamace a s tím potom pošleš ten screenshot, tak bych to udělal já.
    KAREN
    KAREN --- ---
    ADAMM: klient poslal potvrzeni, kde je to oznaceno jako SEPA platba - muze se stat, ze by treba nezadal SWIFT/BIC apod. a proste z toho nakonec SEPA platba nebyla?;) fakt me nenapada, kde je zakopan pes. btw. v kolonce u tohohle prichoziho devizovyho prevodu je napsany "Banka příkazce BREXCZPP" - to je normalni??

    a reklamace se provadi jak, prosiim?.)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KAREN: zkusil bych to reklamovat, pak se uvidí ;)
    KAREN
    KAREN --- ---
    NELDE: tak neposílal ty jejich hufíky, ale eura, samozřejmě. jinak SEPA platby u nás i u nich fungujou, viz např. formuláře přímo z banky klienta: https://www.citibank.hu/HUGCB/JSC/esearch/SearchHeaderInput.do
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam