• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    no a co karta mbank kdyz uz sme v tomto klubu, kvuli jeji polske matce by tam teoreticky mohl byt na pln dobry kurz, i kdyz euro kurz stoji za hovno...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PISTA1: ok polopaticky :-) Možná by CitiLife vycházela podobně i s PLN (jako vychází s EUR), aktuálně nemám možnost vyzkoušet.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    BUNDA: A odkdy se v polsku platí eurem?
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PISTA1: v EUR jí celkem zastoupila CitiLife (při započítání vratky) ještě o chlup lepší (stejně jí mám primárně k placení v CZ).
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    NELDE: Stačí se přihlásit do bankovnictví a tam ti vyskočí nabídka jestli chceš založit Uni nebo zadat číslo kam poslat prachy.

    Sem docela naštvanej, levný tankování v polsku skončilo, protože není jiná karta která by jí byla schopná zastoupit :(
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: moc toho nepošlou v tom dopise je to co je zde již popsáno a odkaz na stránky Axa.
    NELDE
    NELDE --- ---
    VANEK: Osobně budu čekat, až co pošlou. UniCredit Bank nechci ani náhodou. Hlavně se dá čekat, že nějaká banka nabídne nějakou zajímavou náhradu, přeci jen těch klientů není málo.
    VANEK
    VANEK --- ---
    ANDY_WARHOL + NELDE: Hlavně že jsem to říkal. E15:
    E15 23.5.2013
    http://www.floowie.com/cs/cti/4047140519dc3107810f/#/strana/8/
    Na přechod do nové banky mají klienti Axa Bank čas do konce června. Pokud do té doby nepřijmou nabídku přestoupit k UniCredit Bank nebo nepřevedou své prostředky do jiného finančního domu, dostanou od Axa Bank výpověď a do dvou měsíců musí bance sdělit, kam si přejí své zůstatky účtů převést.
    PULKA
    PULKA --- ---
    ADAMM: jo tak, díky, ani jedno nepoužívám, takže fajn.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PULKA: lowcost je právě v tom, že nemáš systém umožňující opravu a nemáš ani proces, který by ti takovou situaci řešil. (ušetřil jsi na systému a procesech)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PULKA: to už se ani neplatilo. ruší se poplatek navíc za úkon prováděný přes mLinku, snižuje se cena za SWIFT platbu a zavádí se nový poplatek Zjištění stavu odchozí nebo přichozí zahraniční platby - nyní zpoplatněno o celkové náklady na úkon. (= cena, kterou si účtuje druhá strana)

    Nový sazebník platný od prvního července - Blog
    http://www.mbank.cz/blog/article,441,novy-sazebnik-platny-od-prvniho-cervence.html
    PULKA
    PULKA --- ---
    BUNDA: lowcost je věc jiná, tohle je pitomost, jak říká adam - stačilo by nastrčit druhej soubor na správný místo anebo přesvědčit it...

    každopádně - žádná změna se pro obyčejného klienta nekoná, ne? jenom už se neplatí za každou 10+ odchozí platbu...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: koho by to zajímalo - tady je debata, co s tím, když už se to jednou stalo... nechci dělat machra, ale jsem si skoro jistý, že "za mých časů", by se dalo domluvit umístění souboru do té "špatné cesty", měl jsem v tomhle ohledu docela silné slovo :) ale kdoví, třeba bych taky pohořel.

    mFÓRUM
    http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=228040&t=228040&sr=ld&pn=2
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    no kamos co dela v jine bance by asi odsouhlasil ze to neni jak na jinem webu ze to nekdo vyedituje a je to OK. proste hrozna masinerie, kterou nekdo musi objednat(marketing) a nekdo si to necha zaplatit (IT) a jelikoz se toto nec hce resit tak radeji budou mesice za debily nez by resili chybu v odkazu...

    ale jinak pakarna... ...zakaznik na prvnim miste
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PULKA: řešilo se to na fóru - v tom odkazu jsou navíc neviditelné mezery :( prostě nepřijemná chyba (lidský faktor), ale nic víc... lowcost v tom, že když je to jednou poslané, tak to nejde editovat nebo smazat.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PULKA: protože lowcost? :-(
    PULKA
    PULKA --- ---
    ad nový sazebník - proč v tom okénku v internetovém bankovnictví je neklikací link, kterej navíc nefunguje?
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TANTRAMAN: tak u mBank si můžeš nastavovat limity (před platbou po platbě jak potřebuješ. Jinak PP je samozřejmě slušně bezpečný sám o sobě.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    TANTRAMAN: zcela bezpecna zalezitost, navic mas 40 dni na reklamaci od paymentu, takze kdyby se neco stalo, pomerne slusne ti pomuzou (mne se stalo ze mi neprislo zbozi, napsal sem jim, ze prodejce nekomunikuje, okamzite mu zmrazili castku na uctu a mne do tydne prisly penize zpet)
    YNZA
    YNZA --- ---
    je to v pohodě
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam