BUNDA: na mRadě se to řešilo s tím výsledkem, že to prostě bylo tak, že obchoďáci VF slíbili něco, co potom jejich technici nebyli schopní splnit - ten podstatný průser se týkal toho "300 minut doma + 100 minut do zahraničí", který se ukázal jako nepravdivý (je to tak, že prvních 100 minut může být i do ciziny). pokud to byl pro někoho důvod o ten tarif požádat, tak se ty smlouvy stornovaly nebo se to řešilo individuálně). ale 1) výrazně víc lidí si kupovalo ten vyšší tarif, kde podobné problémy nejsou 2) týkalo se to prý asi 5% zájemců o ten menší tarif (většině lidí je zah. volání docela buřt).
že je nutné produkt řešit s VF mi nepřijde jako nic divného; mBank není virtuální operátor, jen domluvila svým zákazníkům něčím zajímavou akci. že to je průser, pokud to dopadne tak, jak to dopadlo, to je samozřejmě pravda.