• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    FIN
    FIN --- ---
    ADAMM: slyším, co říkáš.
    a) vůbec mě nezajímá, co se děje v polsku. není totiž jediný důvod, proč by mělo. jistě není žádný hrozný objev, že i sousední země v evropě se liší a chování skupin jejich zákazníků rovněž. takže pokud kdesi kdosi v polském vedení uvažuje v mantinelech "co platí v polsku, bude fungovat i v čechách", uvažuje... no ne úplně správně.
    b) no ano, v jiné bance jiné rozhraní. ale...
    b1) část z nás už víc než jednu má - progresivní skupina, right? takže už může být zvyklá na dvě. no problem.
    b2) když tě nasere papoušek, klidně se snáz smíříš s jiným konzervativnějším rozhraním, které se taky naučíš, ale vyhovuje stylem, než se učit papouška. zejména, když už tu jinou banku mám.
    c) no jak vidíš, tak já jsem zcela konzervativní zákazník, který držel hubu a neremcal, když...
    přestal bejt emax tak "výhodnej"
    přestal bejt emax + tak "výhodnej"
    přestaly bejt "všechny" výběr z bankomatu zdarma
    mbanka neuměla moc komunikovat - no co, chodil jsem na nyx a pečlivě roky četl adamma (za což díky, vážně, za ty roky infa a vysvětlování)
    ale zato když mě nasere rozhraní a pokud si na něj nezvyknu, čímžtopádem zmizí to, co u banky chci - totiž jednoduchý přehledný nástroj - poprvé vážně o té změně uvažovat budu. a že už mám to fio a ovládám jeho rohraní... no, inu, zapršet by i mohlo. a furt jsou tu "ty nové" banky z posledních let na vyzkoušení, žánop...

    ano, fakt mě hodně sere a vodpuzuje papoušek. na křiklavý rámečky mám facebook a podobné hračky, které můžu mít, nemusím mít, ale přes něž hlavně nerealizuji žádnou skutečně důležitou službu. nové rozhraní mbanky mě sere asi jako veselý rámečkový web vodafonu, který je nepřehledný a stupidní a jako takový kritizovaný řadou uživatelů už pár let a v němž po všech "modernizacíh" je občas dost těžké najít to, co člověk najít chce.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    zatim mi vadi omalovanky... nechci aplikaci vypadajici jak z roku 90 ale taky nechci omalovanku... trideni se mi moc libi v air a tak cekam na srovnani... ale jak uz bpisu po nekolikate... meli by zacit revizi toho co a hlavne JAK poskytuji. Nemam problem tam vsechny penize nalit a pouzivat jejich kartu ale chci inteligentni konkurence schopny sporici ucet...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    FIN: což o to, to si myslím, ví - ale a) stejně s tím nemůžou nic udělat (v PL už je to nasazené a tak to staré nebudou držet nijak dlouho) b) každý má většinou tendenci tvrdit "jestli FB nezmění to rozhraní zpátky, tak s ním končím" - a za dva týdny neví, že bylo nějaké jiné rozhraní. jistě, tady je to něco jiného - ale kdybych šel do jiné banky, tak je to zase jiné rozhraní, tudíž ta motivace měnit banku kvůli změně vzhledu IB imho nebude tak silná.

    já to nové IB mám už pár týdnů - a fakt vás to tak odpuzuje, že chcete odcházet? rozhodně nechci tvrdit, že je to geniální a nejkrásnější, ale třeba to třídění transakcí nebo full text vyhledávání se mi docela líbí a zatím mi nepřijde, že by mi tam něco vadilo nějak MOC. tak by mě zajímalo, jestli jde o "nemám rád omalovánky" nebo máte i nějaký reálný argument. díky.
    FIN
    FIN --- ---
    DRAGON: no jestli vypnou staré bankovnictví a nevyladěj předtím dokonale nové, bude to řádná chyba. jejich vedení by mělo počítat se skutečností, že notnou část klientů mbanky tvoří z hlediska změny služeb právě ti progresivnější lidé, kteří kdysi dokázali na "novej model", ovládanej hlavně přes web, přejít od jiných bank, s nimiž byli nespokojeni - tedy je to ta část populace ochotná změnu podstoupit. lze předpokládat, že ji klidně podstoupí znovu. a to si snad tam někdo uvědomovat musí.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    FIN: nevysiluju, ale pripravuji se. rozhodne to jednou vypnou a nebude to za par let, ale spis v radu dnu a mesicu.
    jinak zbytek presne jak pises.
    FIN
    FIN --- ---
    NELDE: až na to, že jsem se ničím stát nechtěl a o nic nežádal. prosím vynechat věštění z křišťálové koule :-) cítím se naopak jako nevyžádaná oběť. B-verze ještě dokáži pochopit u her, ale v případě bankovnictví mi to zavání silnou stupiditou.

    DRAGON: no tak zatím je tam volba mezi novým a starým, takže jen kvůli tomu nezačnu okamžitě vyšilovat, ale pokud mbanka něco neudělá, bude to snad poprvé, kdy začnu zvolna přesouvat (od ní, již jsem banky v osobní historii měnil). protože člověk se za cenu kýžené malo/benákladovosti smíří s ledasčíms, ale polofunkčním rozhraním pro ovládání - což je věc, kbez se které se jeden věru neobejde - už ne.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NELDE: hele v Equa sem makal a bal bych se tam dat prachy :D
    NELDE
    NELDE --- ---
    DRAGON: Zkus Equa, přijde mi, že jsou mBank inspirováni.

    FIN: Víš, to je trest, že jsi se chtěl stát pokusným morčetem. Já tiše doufám, že tu novou verzi nedostanu dříve, než ji vylepší. Je to bohužel móda všude, že se nasazují nehotové věci s cílem dotestování uživateli. Tlačí je Marketing, který potřebuje nový produkt, aby měl co dělat (-;
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    DRAGON: treba fio? zuno a air bank jsou moc barevne. a pak se modlit, aby neudelali novy interface, pac se vsadim, ze bude taky barevny.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUNDA: podle mych zkusenosti je migrace narocna jenom tehdy, pokud se na system sere. Viz treba migrace vodafone nebo eurotelu.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    menim banku :) mate nekdo nejaky doporuceni? chci seriozni bankovnictvi a ne pestrobarevnou mrdku, do ktery se pomalu muzu prihlasit facebookovym accountem.
    FIN
    FIN --- ---
    JUANITA: no man can do, got it
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    FIN: polish style
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    NTR23: to je ale komunikacni fail
    FIN
    FIN --- ---
    JUANITA: !!!
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    FIN: nedavno jsem to tu resil: pokusy se vynuluji zmenou hesla, nove heslo pritom muze byt stejne jako stavajici (!).
    FIN
    FIN --- ---
    hm. tak na mě vyskočilo nové bankovnictví mbanky. kromě toho, že jsem se okamžitě vyděsil a mé pocity by se daly popsat slovy "prokristapána, co to sakra je? já chci bankovnictví, ne pestrobarevného papouška, z něhož mi oči přecházejí a chvíli hledám, co kde je vlastně" a "do prdele s reklamami, papoušku, já chci *jasně* okamžitě vidět přihlašovací tabletku" mě moc nenadchlo, že mi to dvakrát vyhodilo chybné přihlášení a hlášku, že potřetí mi zablokují přístup, přičemž jsem se suverénně 2x - před novým a po névm - přilásil v pořádku ve starém bankovnictví.

    no, nic moc. nadšení to tedy nebudí.

    technický dotaz: čím se vynulují kumulující se pokusy o "špatné" přihlášení? správným přihlášením? nebo je třeba speciálně cosi učinit? předem díky.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    BUNDA: Dobré ráno,
    jsme rádi, že se všichni tolik těšíte do nového IB. Jak jsme vás informovali, tak přístup do něj můžeme dávat postupně. Jak se o tom dozvíte, že už přístup máte? Je to jednoduché, přijde vám e-mail.
    První na řadě jsou ti, kteří se přihlásili přes stránku novamBank.cz, ti dostanou přístup nejpozději do čtvrtka. Ostatním nové IB budeme zapínat po dobu několika dalších týdnů.
    Prosíme o strpení, věříme, že to bude stát za to. Zatím můžete využívat současné IB, po kliknutí v pravé části přihlašovací obrazovky.
    Tým mBank


    je tedy zřejmé, že informační emaily nekorespondují s realitou :-( Pak byla skoro škoda je rozesílat. Na místo natěšení to zanechá pocit zklamání a amatérismu :-(

    Na druhou stranu je vše při starém. Podle soupisu chyb a vlastností v IB není ani kam spěchat :-(
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    BUNDA: zjevně je migrace hodně náročná? :-)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NTR23: dle nového fóra aktuální info:

    Nicméně - volal jsem mLinku a chyba je na straně mBank. Nestihli to zpřístupnit všem. Ani těm, kdož požádali o přednostní přístup a ten jim měl být dnes zřízen (včera jsem dostal e-mail i SMS, že od 0:00 dnešního dne bude plně funkční.
    Prý to mám zkoušet, nové IB, pokud nebude funkční, mě prý nezablokuje, ale zprávu o tom, že už to běží, prý nedostanu. Mám to prostě zkoušet.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    nové IB bude nabíhat klientům postupně, nejdříve nejvíce aktivním
    HAYES
    HAYES --- ---
    budete si pri prechodu na novou mBanku delat nejakou "zalohu" treba trvalych plateb nebo preddefinovanych prijemcu? aby se jim to nahodou nesesypalo a nepridelali mi praci...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam