• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MRTVY_KENNY: podle mě to má být něco jako vratka z Citi, GE kreditky a ta se jen připíše někam na účet?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: ta 2/ je zajimavy koncept, ale pokud jsem to spravne pochopil, tak mi to prijde tak nejak naruby. prece castka, kerou odkladam na sporeni, se ridi podle toho, kolik vydelam, ne podle toho, kolik utratim 8)

    3/ uplne nerozumim jak rozdilny muze byt trh v polsku, ale nas ted trapi nesmysly, u kterych je jedno, jestli je klientem cech, polak, nebo vietnamec, ne?
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: SIPO platím z kreditky (díky tomu je nejen zdarma, ale i něco málo vydělá) a jinak tam mám už jen jedno inkaso. Kartou neplatím nevybírám už hodně dlouho. Sem tam něco někomu přepošlu či přijmu, vyhovovalo mi ovládání, ale spíše jde o zvyk.

    Takže stačí jeden mail účetní a přenastavit jedno inkaso. Zatím jsem jen nenašel čas a new IB je skvělá motivace :-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA:
    ja jsem zatim liny menit posilani vyplaty a SIPO + tam mam business ucet... Ale je to jen prutok. Nyni bych o nich uvazoval, ale museli by predstavit konkurenceschopny (k AIRBANK) sporici ucet.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: souhlas. Sere to hodně lidí, takže to opravdu jak píše ADAMM opraví, ale kdy to se uvidí. Já své aktivity v mBank už hodně utlumil a defacto zvažuji, jestli nepřesměrovat hlavní příjem jinak. Na jiné hlasování banky obvykle neslyší .-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA:
    tak jde to teda ale toto se ucit nechci :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: spíš tehle workaround: PISTA1
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Jinak... potkal jsem se včera se zástupcem generálního ředitele a vykládal jsem mu, co si o těch aktuálních změnách / kampani / komunikaci myslím. Bohužel nemůžu moc z toho zveřejnit, ale:

    1) na opravě / změně těch bodů, co aktuálně serou nejvíc lidí (ať už jsou to bugy nebo věci typu "nutnost pojmenovat každého příjemce platby" / automaticky zapnuté animace / rozdělení mBusiness a osobních účtů a další) se vesměs pracuje

    2) nový spořící produkt bude polský mSaver (spoření, které funguje tak, že při platbě kartou si můžu vybrat, že procento z transakce, nebo nějaká malá částka nebo zaokrouhlení na celé desetikoruny třeba - se převádí na zvláštní spořící účet)

    3) v Polsku - pokud jsem to správně pochopil - se nové vedení hodlá Česku znova věnovat, v podstatě poprvé od spuštění. ČR by tak měla mít možnost dosáhnout lepších možností při prosazování priorit ve vývoji

    4) personální situace na některých odděleních interně je relativně tristní a bude snaha to změnit

    Dostal jsem nabídku v nějaké formě se vrátit na palubu :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: toto se pravděpodobně taky změní a nebude to povinné
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    YNZA: tohle je zadané na opravu, už to tam dlouho strašit nebude
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA:
    myslíš toto:
    [ BUNDA @ mBank ]
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: :-D jj to mi přijde jako děs, ale někde níž máš popsáno jak to ehm obejít? :-(
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Mě při tom dnešním testování VS nedocvakává jedna věc...

    Pokud chci provést jednorázovou platbu, tak se přihlásím a kliknu na červené tlačítko "Provést platbu". Proč ale dále musím začínat vyplněním jména a ne rovnou zadávat účet nechápu? Nebo to jako musím každého člověka, kterému jednorázově pošlu peníze za nákup třeba s Aukra založit "osobní kartu"?
    NELDE
    NELDE --- ---
    Jinak jsou tam ale jiné nedostatky - je to zatím opravdu na úrovni beta testů.
    1) Nevidím detaily hypotéky, která není navázána na můj účet (vidím ve starém).
    2) Bilanční účet má velmi omezené detaily (vidím ve starém)
    3) chybí detaily karty disponenta (vidím ve starém)
    4) Ve seznamu účtů pro převod mezi svými účty (je dobře, že je to zvlášť) vidím jeden svůj účet asi 8x
    5) Adresář je řazen nikoli podle názvu kontaktu, ale podle názvu příjemce (který bude použit při transakci) - velmi hnusné, pokud jste je nepojmenovávali (nebylo potřeba). Naštěstí přejmenování nevyžaduje SMS potvrzení.
    6) Jeden adresát mi nejde zobrazit

    Ale našel jsem pozitivum - je možné platit převodem z kreditky. Jen se obávám, jak to bude zpoplatněné (doufám v 0,-) a jak budou nastavené úroky (to tuším to bude na úrovni výběru z bankomatu, tedy od prvního dne).
    Další pozitivum - je možné použít jeden adresář pro platby z více účtů (pokud jste disponent).
    NELDE
    NELDE --- ---
    URZA: Na homepage se seznamem účtů to jde docela snadno. Jenom ignoruj to barevné zvýraznění.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    URZA:
    printscreen :D + OCR ;-)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    URZA: nerikej, ze neplatis pres facebook :o)))
    URZA
    URZA --- ---
    V tom novém GUI nejde nikde nabrat do schránky moje číslo účtu. Nejde to ani nikde myší označit. Tomu říkám fail.
    DYNK
    DYNK --- ---
    BUNDA: je to jak rikas, same nuly si nikdo nevyplnuje, byla (a mozna i je) to automatika.

    Mbank ma obecne s tema nulama trosku problem. Misto toho, aby vzali prikaz tak, jak je zadany a vyplnili si nuly az pri vkladani do Certisoveho souboru, tak v lepsim pripade je vyplni do prikazu automaticky, v horsim pripade uzivatele donuti ty nuly zadat rucne (viz zadavani cisla uctu v mobilnim bankovnictvi).
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: imho špatný návrh GUI, který nepředpokládá, že má člověk v šabloně předvyplněno. Navíc mám dojem, že díky bugu (feature) dřívějšího systému i pokud člověk pole nevyplnil došlo k doplnění nul automaticky?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam