Teda musim napsat velmi zabavnou prihodu s mbankou. Kdyz jsem se po dlouhe dobe prihlasil na ucet, abych si pozadal o platebni kartu, zeptalo se me to, jestli chci kontokorent. Tak jsem rekl, ze klidne. A pak jsem musel vyplnit sve udaje. Chytil jsem na chytak, ktery maji pripraveny na nepozorne zakazniky, kdy predvyplnili cislo stare, neplatne obcanky. Takze mi obratem prislo, ze zadost A byla zamitnuta, protoze jsem si nevsiml, ze bych mel zadat cislo nove, platne obcanky. Dobra. Vyplnil jsem zadost jeste jednou - zadost B. Nyni jsem se nachytat nenechal, vyplnil jsem platnou obcanku. Nacez mi prisel email, ze zadost B zpracovat nemuzou, protoze nebyla zpracovana ta s tou neplatnou obcankou. Tak jsem jim tam zavolal, jak nebyla zpracovana, kdyz mi prislo, ze je zamitnuta. A pan na lince mi rekl, ze to je dalsi chytak, ze sice se napise, ze je zamitnuta, ale to neznamena, ze je zamitnuta, znamena to, ze bude zamitnuta za 72 hodin. Od te doby mi kazde dva dni chodi email, ze nemuzou zpracovat moji zadost B, protoze nezpracovali jeste tu prvni. Takze jsem po tydnu opet zavolal. A pani mi zmatene povida, ze zadost A nebyla "zprocesovana". A ze da pozadavek na "zprocesovani". Kdy to bude? To ona nevi. Proc nebyla zprocesovana? To ona nevi. V kazdem pripade vsak nemohu zmenit obcanku jenom tim, ze tam dam jine cislo, mohu ji zmenit pouze pisemne. To je vec, to jsem jeste nezazil, jeste ted tady kroutim hlavou.