• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA:
    air to taky posílá hned... jen to je jak jsem psal... - ukecané :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KID_MCHUTT: vím, používám :-) KOC256: v mobilu, ale je to o dva kliky navíc. Stáhnout přílohu a otevřít html. V něm pak zarolovat.

    Equa i Fio to umí lépe (plain text) a jako bonus nečekám na notifikaci do druhého dne či déle :-(
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA: No popravde u airu me zacala srat ta ukecana forma kde me stejne nakonec zajimaji jen dve cisla. Prehledna tabulka by vydala za desitky slov. Nevim jaky mail klient pouzivas ale v outlooku i v iphonu to je o klik navic. Coz neni takova cena za prehlednost.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    BUNDA: androidí mobil to přečte :) víc mi vadí, že to je zpožděné klidně i o den...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: jenže info je v html příloze. Holt polská logika :-(
    NELDE
    NELDE --- ---
    BLACKYT: Nech si posílat emaily na mobilní email (-;
    BLACKYT
    BLACKYT --- ---
    ADAMM: díky moc
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BLACKYT: ohledně čísla účtu, bude to ok. ohledně sms - můžeš si to kdykoliv vypnout / změnit. stojí to podle toho, jaký tarif sms notifikací máš zapnutý, pokud žádný, tak je jedna za 1,40 Kč.
    BLACKYT
    BLACKYT --- ---
    Ahoj, mam dotaz ohledně internetového bankovnictví. Zadávala jsem inkaso s číslem účtu: 7106-916780043/0300. Před předčíslí jsem musela zadat nuly aby mi to prošlo, ale pak mi ještě nula skočila před to hlavní číslo tzn: 0916780043 a ted se bojím jestli je to tak správně jestli se tím nemění číslo účtu.
    A pak mám ještě jeden dotaz, při prvním zadávání inkasa jsem potvrdila, že chci zasílat smsky při neprovedené platbě, ale pak jsem zjistila, že je to zpoplatněný. Nevíte kolik to stojí?
    díky moc!
    NELDE
    NELDE --- ---
    Plus ho najdeš jako Moje Finance / Účty / vybereš číslo účtu / zobrazíš detaily u čísla účtu (klikneš na tu ikonu vpravo). Je tam BIC a kdo je disponent.
    Přišlo mi to docela intuitivní, jen možná by místo tlačítka se ikonou mělo být stejné tlačítko jako v dalších řádcích s nápisem Detaily účtu
    NELDE
    NELDE --- ---
    SM3: Máš ho na měsíčním výpisu z účtu pěkně v záhlaví, spolu s BIC = swift
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    SM3: doporučím stránku www.iban-rechner.de . Tam jde vypočítat IBAN z evropských účtů, tedy včetně ČR. A většinou to vyhledá i SWIFT.
    SM3
    SM3 --- ---
    Asi jsem blbej, tupej a slepej, ale potřeboval jsem iban účtu, tak čumim do toho krásnýho bankovnictví a nikde to nevidim, tak jsem našel na mforu kde to někdo popisuje a stejně jsem to neviděl, kliknu do AirBank a naprosto jasně intuitivně na druhé kliknutí jsem ten iban viděl. Tak nevim jestli to v mbank dělají sjetí nebo mají poláci naprosto jinou logiku hledání nebo prostě jen nejsem vyspalej, ale další věc, která půjde od doby superbankovnictví do jiné banky...
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    PTAH: A navic kdyz uz nekdo neco ukradne, tak je vsechno pojisteny, takze se to pokryje z pojisteni. Takze je to kazdemu tak nejak jedno.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PETER_PAN: sakra tohle už jsem někde četl, akorát mírně modifikované a místo mBank tam byla jiná společnost :-)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    tak z mBanky :-)

    Vážený pane ....,
    dovolte mi reagovat na Váš podnět, týkající se nové verze internetových stránek mBank.
    Nové internetové stránky mBank přišly s novým stylem a designem, avšak se zachováním všech původních informací, odkazů a funkcionalit. Cílem bylo nejen přinést nový vzhled, ale také zlepšit přehlednost jednotlivých částí, usnadnění vyhledání jednotlivých informací a témat a v neposlední řadě též odlišit se od ostatních finančních institucí.
    Nový vzhled webu mBank přichází souběžně s novým internetovým bankovnictvím, jež přináší mnoho inovací, které budou s určitostí přínosné pro jejich uživatele. Tyto inovace reagují na neustálý vývoj jak informačních technologií, tak i aktuálních potřeb zákazníků. Samozřejmě jednotlivé funkcionality byly vytvořeny na základě důkladného průzkumu a následného vývoje.
    Samozřejmě každá inovace s sebou nese určitou počáteční nespokojenost, či nedůvěru ze strany uživatelů. Tato je často dána zažitou zvyklostí s využíváním stávající služby z pohledu dlouhodobého uživatele. V tomto případě však doporučujeme vyčkat na první zkušenosti s novým webem, i internetovým bankovnictvím. Domníváme se, že nyní je ještě předčasné uživatelsky hodnotit jeho praktičnost. Můžeme Vás však ujistit, že veškeré připomínky jsou pečlivě evidovány a případné nedostatky budou v průběhu provozu opraveny. V této souvislosti nám dovolte poděkovat za Váš podnět, který je pro nás cennou zpětnou vazbou.
    VANEK
    VANEK --- ---
    PTAH: Pololaicky se obávám, že jsem-li banka, v principu není vyloučeno, že se mi účetně / z hlediska regulace vyplatí spíš software jako služba ve výdajích než pořízení nehmotného majetku. (A zrovna tak větší vývoj software se spíš outsourcuje, onehdá jsem viděl firmu, co se chlubila, že dodala internetové bankovnictví tuším wALDVIERTLER sPARKASSE nebo tak někomu.)
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    BUNDA: neprihlasim:( a to se po cca 7-8 letech povazuju za stareho klienta
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PLOMBDENTIST: https://cz.mbank.eu/ pokud se už nepřihlásíš pak máš smůlu jako já BUNDA:-(
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    PTAH: to je jen nejaky demo se smyslenym uctem, k cemu je to dobry? je nejaka moznost pouzivat stary internetovy bakovnictvi? vzory prikazu co se mi prenesly do novyho internetovyho bankovnictvi jsou rozbity:(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam