• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KID_MCHUTT:
    to se tu resilo...
    protoze tu masku vymyslel nekdo "superchytry" a treba ho ty znaky zrovna nenapadly... Na druhou stranu ve starem hesle stacily cisla a pismenka jedne velikosti. Coz dneska nejde... a zajimalo by me kolik lidi pouziova takto specialni znaky (dobrovolne) ;-)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: podívej, řekni mi jediný jiný důvod k omezení možných znaků v hesle - obzvlášť, když se jednalo o znaky jako je ~ nebo <> a podobné... A viděl jsem u konkurence v databázi jiné zhůvěřilosti, takže zrovna tohle by mě nepřekvapilo.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: db s heslama v plaintextu je imho nesmysl a dovolím si o tom na 99% pochybovat. nakonec, teď si po letech udělal profil na LinkedInu borec, co má na starosti oddělení bezpečnosti (a byl tam, ještě když jsem tam byl já), tak se ho můžu zkusit zeptat, jestli to může popřít.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    CAIDEL: já, upřímně, ne. Malér je sice trochu troll (kdo z Okouna není, že), ale odpověď "Není dostatečný zájem," je imo košer. Je to stejně nesmyslná reakce, jako ta na dotaz, proč mBank s novým IB snížila bezpečnost hesel.
    Z té jsem si pro změnu odnesl, že mBank si koleduje o průser, protože má hesla v DB v plaintextu. A argumentace "silnější heslo k ničemu nepotřebujete" se stala důvodem, proč tam nedržím peníze. A byla jednou z těch kapek, kvůli kterým včera už přetekl pohár.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    VANEK: Tady bych se upřímně možná maličko zastal mBanky. Přijde mi, že se tazatel ptá - no, ne na úplně něco, do čeho mu nic není, ale na něco, co nemá korektní odpověď směrem ven. Protože reálný výsledek takové odpovědi by mohl vypadat jako "tak jsme k zavedení bezkontaktních kreditek měli nějakou poradu na vedení a tři z pěti lidí nakonec hlasovali proti". Proč? Jak to mám já jako správce twitteru vědět, zeptejte se jich...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    mBank holt pokračuje v páchání sebevraždy :-) Ať už automatickým blokováním vybraných karet nebo povedenou odstávkou.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    PISTA1: a zkoušel jsi to někdy nastavit?
    VANEK
    VANEK --- ---
    MRTVY_KENNY: Já taky ne, ale leze mi to samo:
    Martin Ler on Twitter: "“Osobo, neviděla jste tudy jít dvě děti?” "Pleju len," odpověděla @mbank_cz http://t.co/kx2UggeDSW"
    https://twitter.com/malercz/status/574910063007170561
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    NTR23: No jo když si neumíš spočítat, že chceš poslední platbu v trvaláku v únoru 2018, to je pak problém :D
    NTR23
    NTR23 --- ---
    MRTVY_KENNY: Nějak zvlᡚt jsem to neprojížděl.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    NTR23: dneska mit na krku ten twitter bylo asi dost za trest, ne? (ja to nesleduju)
    NTR23
    NTR23 --- ---
    NTR23
    NTR23 --- ---
    ADAMM: já mám problém s tím, že není možné nastavit trvalou platbu na xx měsíců. Co je na tom za problém?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: nedělo se to v RB (ale tam jsou jiné problémy). A buď mám na tohle chování kliku nebo nevím, ale vzhledem k tomu, že mě živí testing, jsem na tohle dost háklivý...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: tak good luck. až najdeš banku, kde se to nikdy nestalo, dej vědět... osobně mi přijde vynulování limitů jako výrazně horší problém než nedostupnost (pokud trvá hodinu, jsem ochotný to v zásadě překousnout).
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: nedotahovaly se CSS, házelo to 404, vyhazovalo mě to (odlogovávalo), bylo to nepoužitelně pomalé. Po třech pokusech jsem ztratil trpělivost, celkově to byla ta pověstná poslední kapka. Tohle předvést jako dodavatel systému, nechci si ani představit ten průser (stačí, že vím, jak to vypadá, pokud se něco takového předvede na testovacích serverech, ne na produkčním)

    PISTA1: mezi 9:45 a 10:15 se jim to zřejmě někde podělalo...
    NTR23
    NTR23 --- ---
    ADAMM: MO/TO a internetové platby jsem měl u všech karet na nule. Stejně tak lidi co si stěžovali na FB page.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NTR23: u mě jsou limity tak jak byly (pokud teda lze věřit tomu, co v IB vidím napsané).
    NTR23
    NTR23 --- ---
    ADAMM: když jsem se připojil, tak najela půlka grafiky a nějaké červené pole s textem fatal erron nebo tak podobně, po chvíli už nefungovala ani vstupní přihlašovací strának. A jsou vynulované limity u internetových plateb u všech karet.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam