VANEK: zavolal jsem kamarádovi, který je stále (nastoupil na podzim 2008) uvnitř a který aktuálního marketingového šéfa označil vulgárními výrazy. cíle, o nichž se v zadání tenderu mluvilo, byly na úrovni chápání 1) sociálních sítí a la rok 2009 2) chápání postavení mBank na trhu tamtéž. bylo to jak nesmyslné, tak nereálné a bylo vidět, že marketing je odtržen od produktu a zcela chybí to, čemu já jsem se věnoval imho víc než polovinu své pracovní doby - tedy abych zpětnou vazbu od lidí v nějaké filtrované podobě předával dál a pokoušel se s ní uvnitř banky pracovat směrem ke změnám v produktech i procesech (více, či - obvykle - méně úspěšně). v celém zadání taky nebylo ani slovo o mFóru. když jsem tohle viděl, odmítl jsem vcelku bez váhání.
sere pes, já ten kšeft nepotřeboval, poháněla mě spíš vlastní ješitnost :)