• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    LD_DRTH: zkontroluj si, jestli je vše v nastavení v IB správně. normálně zavolej na mLinku a pořádně jim vynadej.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LD_DRTH: Klasicka demence mBanky. Bud jim zavolej a hadej se. Nebo si ji nech preposlat. Co vic ti tu poradit?
    LD_DRTH
    LD_DRTH --- ---
    prosim Vas stala sa mi vec, ze hoc mam mKonto zakladane v PHA, cize cesky ucet, vedeny v CZK, kontaktnu adresu v PHA, dve debetne karty mi normalne prisli na kontaktnu adresu, bez problemu.
    Tak tentokrat mi nova deb. karta prisla na slovensko, na miesto trvaleho pobytu, wtf, to preco? menili sa podmienky ku mKontu, alebo ako si mam tento zaker vyzvetlit? asi by mi to bolo jedno, ale na sk sa teda tak skoro nedostanem..
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    TLAMPAC: A zacala byt hot? Mmmm...
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    Už vím, co mě jako klienta mbank_cz poslední dobou tak štve.
    Přestala být cool!
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TRESEN: napsal bych to na kontakt@mbank.cz spolu s tím, o jaké tel. číslo šlo :)
    VANEK
    VANEK --- ---
    Samá pozitiva a sociální jistoty, klienti oceňují.
    Paweł Kucharski: Televizní reklama je v Česku pro mBank stále důležitá
    http://nazory.euro.e15.cz/...kucharski-televizni-reklama-je-v-cesku-pro-mbank-stale-dulezita-1223947
    DYNK
    DYNK --- ---
    TRESEN: a co melo byt na tom uctu noveho? Chaou soravne, ze uz tam ucet mas a nabizeli nejakej dalsi?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    TRESEN: to vypadá spíš na scam...
    TRESEN
    TRESEN --- ---
    ahoj, muzu vedet, jestli ted mBank nabizi svym "vernym klientum" novou debetni kartu s novym uctem? Mela jsem dlouhy telefonat, kdy po me tazatel vyzadoval osobni udaje, dale chtel po telefonu vyplnovat zadost, kde chtel sdelovat OP, datum narozeni, rodinny stav, studium apod.
    Prijde mi to jako velke mnozstvi citlivych informaci, je tohle od mBank normalni postup?
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    jak prosim (ksakru) smazat polozku ze seznamu Oblibenych prijemcu? diky.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: no já zas pamatuju lidi, co říkali, že kvůli "starému" delfínovi nebudou mít mBank (že to je moc "pro děti"). holt si nevybereš. mně je tohle třeba úplně fuk - ale nová se mi líbí víc než stará.
    DYNK
    DYNK --- ---
    Mne se ta aktualni libi vic, nez ten modrej delfin teda.. byl jsem zpetne rad, ze mi delfina zablokovali a poslali tuhle. Nicmene by me nenapadlo, ze pro nekoho muze byt design karty duvodem ke zmene banky.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Můžeš pak otagovat. Jinak žena dostala poštou novou kartu a je to OBERHNUS. Delfín byl super, ale tahle pruhovaná rybička mě přesvědčuje, že ji pořídím jinou banku.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: je to možný, ba docela běžný. ale pokud to příjemce nevidí, obvykle to má spíš název "poznámka" nebo "popis pro odesílatele". smutné je, že mBank tohle prostě nemá, není kam si napsat poznámku "jen pro sebe".
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM: i see, diky. to me zmatlo, protoze sem mel pocit, ze driv (v jinych e-banking systemech) jsem registroval zvlast pole 'popis', a zvlast 'zpravu pro prijemce'. je to mozny?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: Políčko "popis".
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    kde je mozny zanechat 'zpravu pro prijemce' pri prevodu prostredku?

    diky.
    POLINA
    POLINA --- ---
    Tak tohle je uz konecna. Tim,jak se banka prezentuje,takove zamestnance ziska a tim i sluzby budou na urovni. A jak pred lety hezky zacala ,)

    NELDE
    NELDE --- ---
    YARIN: Ano. Jen pokud utratíš kartou nějaký měsíc málo (do 500), tak je karta za poplatek.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam