ADAMIRA: jen tak pro zajímavost, reklamaci mi uznal ia peníze poslali zpět.
Nicméně, měl bych dva dotazy - pokud se v tom někdo pohybuje:
1) má cenu se ptát mBank o co šlo? Dají mi vědět jak k tomu došlo?
2) nikdy jsem to neudělal a čekal jsem s tím, až bude reklamace vyřízená, ale přemejšlím že opravdu napíšu nějákou stížnost na tu operátorku (o které jsem se tu zmiňoval). Nikdy jsem žádnou stížnost nenapsal a ani se mi do toho vůbec teda nechce (opravdu nejsem člověk co by si někde stěžoval) - ale tohle mi přišlo už moc - dokážu přehlídnout snad všechno (kdyby byla vyjetá, vožralá, nevyspalá, standartně zpruzená, něco nevěděla něco mi nechtěla říct atp atp.) ale tahle slečna/pani byla vyloženě agresivní a to dost. Otázka je - má to cenu? Stane se něco jinýho než že ten můj email poputuje do koše popř. nějáký ty ty ty?