• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMIRA: Neresim co ti rekla. Pracuji s informaci ze to bylo pres caru a te verim.

    Ale nize jsi vyslovene napsal ze pokud jen ty ty ty, tak ze to je pro tebe malo.

    Ted uz jsi to napsal jinak a to chapu a beru.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    KOC256: Ano, přesně takovouhle odpověď jsem očekával.

    Ne, nechci aby jí kamenovali na náměstí, nechci žádný omluvy, odškodný a podobný zbytečnosti/fantasmagorie - jde mi čistě jenom o podání zpětné vazby a zde jsem se chtěl dozvědět zda to k něčemu bude nebo ne. Nezajímá mě ani jak se s tim firma vypořádá (konkrétně - do toho mi nic není).

    Ještě jednou, nebyl to žádnej standartní česko/slovenskej přístup prodavačky v jednotě "zákazník je tu pro mě" ale opravdu agresivní "posílání doprdele" - křik, skákání do řeči apod. Nikdy mě nikdo ještě tak nevytočil abych měl potřebu si něják "stěžovat" - ale tahle slečna to prostě dokázala.

    Na druhou stranu tě chápu, na tvym místě bych asi reagoval podobně (s tím, že to určitě dotyčný přehání) - ale ty jsi ten hovor nevedl :-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMIRA:
    a co je pro tebe adekvatni vysledek? Kamenovani na namesti?
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    ADAMIRA: jen tak pro zajímavost, reklamaci mi uznal ia peníze poslali zpět.

    Nicméně, měl bych dva dotazy - pokud se v tom někdo pohybuje:
    1) má cenu se ptát mBank o co šlo? Dají mi vědět jak k tomu došlo?
    2) nikdy jsem to neudělal a čekal jsem s tím, až bude reklamace vyřízená, ale přemejšlím že opravdu napíšu nějákou stížnost na tu operátorku (o které jsem se tu zmiňoval). Nikdy jsem žádnou stížnost nenapsal a ani se mi do toho vůbec teda nechce (opravdu nejsem člověk co by si někde stěžoval) - ale tohle mi přišlo už moc - dokážu přehlídnout snad všechno (kdyby byla vyjetá, vožralá, nevyspalá, standartně zpruzená, něco nevěděla něco mi nechtěla říct atp atp.) ale tahle slečna/pani byla vyloženě agresivní a to dost. Otázka je - má to cenu? Stane se něco jinýho než že ten můj email poputuje do koše popř. nějáký ty ty ty?
    YARIN
    YARIN --- ---
    AXTHEB: aha, ja sledoval tak nejak automaticky jen radky, hah, dik.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    YARIN: Bezhotovostni 10k versus Platby na internetu 20k?
    YARIN
    YARIN --- ---
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KOC256: ano, je.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DRAGON:
    a je v tom opravdu jen CU? neni v tom i castka, VS, ... ?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    proste kamosovi posles pres mobil qr obrazek, on si ho nacte a posle ti prachy. Tadaa, magic.
    #2015
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KOC256: RB to umi.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DRAGON:
    dobrá konstruktivně...

    Kdybych pominul že se tu bavíme o mbance a ta má problém i vymyslet rozumné pravodlo pro znaky v heslu a řešení case sensitivity v username, tak nevím, že by toto někdo nabízel... Co vím tak pomocí QR se řeší celé platební příkazy, ale jen číslo účtu?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    KOC256: pokrok nezastavis .))
    KOC256
    KOC256 --- ---
    DRAGON:
    :D
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    zobrazuje nekde web mbank qr kod meho uctu?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    YARIN: dej screenshot ;)
    YARIN
    YARIN --- ---
    prosimvas uz se snazim deset minut zmenit nastaveni limitu u karty a porad mi to vyhazuje hlasku "Celkový limit nemůže být nižší než jednotlivé limity"

    opravdu umim pocitat a zkousel jsem ruzny kombinace uz desetkrat a porad nic, muzete nekdo zkusit, jestli vam to funguje, at vim, jestli to je error jen u me?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE: Vsak co je nove bankovnictvi, tak si muzes zvolit svuj user name.
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Ty tam nemáš číslo?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    mBank - Mobilní internetové bankovnictví
    https://m.mbank.cz
    Je v poli username case sensitive. To je fakt pakarna :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam