• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    btw fyi mBank mi vcera kladne vyridila reklamaci uniklejch penez z uctu...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ATAN: já teda žádný problém (teď, W8, Chrome). zkoušel jsi to v jiném prohlížeči?
    ATAN
    ATAN --- ---
    Nemate nekdo problem s prihlasovanim? Snazim se ted zalohovat a pokazde dostavam tohle. Zkousim to z mista a pocitace, odkud se tam bezne pripojuji. Firefox 46.

    Nastala chyba připojení k mBank. Mohla být způsobena nastavením firewallu, proxy, nebo nastavením
    prohlížeče. Pro obnovení stiskněte Ctrl+F5, nebo Ctrl+Shift+F5.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    BUNDA: doufam, ze mas pravdu. :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    JUANITA: pokud to chceš nechat zaplatit klienta měl bys to být schopen prokázat. Tedy např. transakce proběhla se zadáním PINu nebo 3D secure apod. nebo ukradená a nezablokovaná karta atd. Pokud se to stalo jinak je i v jejich zájmu (banky i asociace tvrdí, že platit kartami je bezpečné) to vyřešit na své straně.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    BUNDA: jinak mne, pokud situace odpovida popisu, prijde rozhodne systemove spatna z hlediska motivaci jednotlivych stran to resit: pokud mBanka tvrdi, ze vse zavisi na posouzeni reklamace na strane VISA, a pripadne mi penize zase vezme... jaka je motivace na strane VISA vracet penize? jaka je motivace na strane mBank byt asertivni pri takovy reklamaci? (kdyz jako nejjednodussi fallback varianta je vzdycky ta nastinena, a sice ze to nechaji zaplatit klienta?)
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    BUNDA: podle predchoziho emailu to ma byt na vrub karetni asociace ('chargeback'); tak nevim..
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    JUANITA: jo to dává smysl a dle mého je to správný postup. Neprodleně odblokovat (připsat) a teprve následně řešit reklamaci. Kde pokud se neprokáže, že jsi zneužití karty sám způsobil či k němu přispěl, vyřídí na vrub banky (karetní asociace).
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    BUNDA:
    PATRIKCHRZ: tak jeste jinak:

    Dovolujeme si Vás informovat, že Vámi nahlášená reklamace karetních transakcí byla již prostřednictvím karetní asociace (VISA) postoupena příjemcům plateb. Zároveň Vás informujeme, že dnešního dne byly na Váš účet připsány částky ve výši reklamovaných transakcí. Tyto částky byly uvolněny do disponibilního zůstatku na účtu. V případě kladného vyřízení reklamace Vás budeme informovat o výsledku reklamačního řízení v souladu s Reklamačním řádem mBank. Banka si však vyhrazuje právo dotyčné částky odečíst z účtu v případě záporného vyřízení reklamace. Částky by byly odečteny z účtu i v případě nedostatečného disponibilního zůstatku. Pro informaci bychom ještě chtěli uvést, že lhůta pro vyřízení reklamace může v souladu s Reklamačním řádem činit až 90 dnů.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    BUNDA:
    KOC256: jeste jen FYI stran spekulaci o tom, na co to je. vyjadreni znamych z vodafone:

    Ahoj xxx,

    tie platby vidíme na platobnej bráne (platby na našej Samoobsluhe – Můj Vodafone). Tento typ problému sa občas objaví.
    Zneužitá karta sa použije na dobití prepaid zákazníka, ktorý je samozrejme anonymný. Kredit sa okamžite použije na služby tretích strán ako je poker a podobne. Aktuálne zisťujeme stav kreditu na tom prepaidovi. Ak tam niečo bude, tak to zablokujeme a vrátime zpátky na kartu.
    Lukáš xxx si musí podať reklamaci aj na svoju banku (mBank). Ak ten kredit už bol použitý, tak my s tým nejaký zázrak neurobíme. Potom už len pomože prípadné pojištění k tej karte.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    JUANITA: gratuluji k úspěchu
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    diky vsem za podnety, pripominky, vybidky k vetsi asertivite. probudil jsem se do dobityho uctu. (ne, jak banka puvodne avizovala, tedy ze nejdrive se bude cekat na reklamaci u VISA. pokud tedy tato neprobehla a kladne se nevyridila mezi cca vcerejsi druhou a devatou ranni.)
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    VANEK: tak prave zauctovano, mezitim jsem uz vznesl pozadavek na umisteni castky k patecnimu datu, a oznamil, ze posilam C.C. (zatim jen formou 'nota bene') na el. podatelnu CNB.
    VANEK
    VANEK --- ---
    JUANITA: To byl postup i ve Fiu a obávám se obecně: Dokud je to jen blokace a peníze zůstávají na účtu, tak se to podle zákona nepočítá za transakci a nelze ji reklamovat (podle převládající interpretace zákona; blokace je na smluvních podmínkách banky a karetní asociace a všichni víme, kdo tam tahá za kratší provaz).
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ...a za medializaci bych se přimlouval. Bohužel jen tak se nebudou lidi bát ozvat a banky budou muset reagovat rychleji.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    JUANITA: pomůže toto?
    Neautorizovaná transakce: Za zneužitou kartu si podle zákona můžete sami - Měšec.cz
    http://www.mesec.cz/clanky/neautorizovana-transakce-za-zneuzitou-kartu-si-muzete-sami/

    mBank: Pokuta od finančního arbitra za neautorizovanou transakci – FinExpert.cz
    http://finexpert.e15.cz/mbank-pokuta-od-financniho-arbitra-za-neautorizovanou-transakci

    JUANITA
    JUANITA --- ---
    jinak jsem pet let delal v mafre, medializace neni problem, ale rad bych to prirozene radeji resil, nez rozmazaval. trochu se ale obavam z vasich reakci, ze bez bubu to nepujde. potreboval bych ale svuj pozadavek formulovat nejak pregnantneji, aspon s odkazem na konkretni paragrafy.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    PATRIKCHRZ: mohl bys me odkazat na prislusnej predpis, na ktery se muzu odkazovat ja? jejich stanovisko toho casu: nelze nic reklamovat, dokud maji platby status nezauctovanych. Az potom je lze rozporovat, a oni je obratem budou reklamovat u VISA (a, jak mi rekli na mLince, zjistovat, jestli jsem si to nevymyslel). mimochodem, byl jsem i fyzicky na centrale, odkud me vykazali do mLinky (sic). sranda.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    JUANITA: to pojištění je naprosto na nic Každopádně podej reklamaci a trvej na bezodkladném připsání platby zpět (ze zákona na to máš nárok). MBank se bude sice asi cukat (už jednou se kvůli tomu dostala do exekuce), ale nesmíš ustoupit. Pokud peníze ihned (no, řekněme do 3 dnů) nepřipíší, dej to na finančního arbitra.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: když tak pošta. pořád tam nějaký kontakt na centrále mám (nic neslibuju, ale můžu zkusit, shodou okolností se jedná o člověka, co se zabývá bezpečností - i když ne primárně karet).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam