• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    E2E4: ja to konecne po letech lamentovani na nyxu udelal a je to krasa :) vsechno funguje, aplikace genialni (airbank), web prehlednej, rychlej, zadny predrazeny sluzby. za tu hodinu migrace to rozhodne stoji ;)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    E2E4: dal bych tomu chvilku s přenosem trvaláků jinam. Hlasování nohama je jediné na co banky (operátoři atd.) slyší.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    Nemit tam vsechny trvaly prikazy, od mbank odejdu.

    1. operacie zaplanowane, bank polski posypowy?

    2. kdyz chci zmenit naplanovanou operaci, vyzada si to potvrzeni SMS a rekne to 'Je nám líto, ale služba je nyní nedostupná.
    Zopakujte prosím pokus.' - po zopakovani pokusu totez.

    3. kdyz na to jdu pre platby / pravidelne platby, pri prvnim pokusu rekne ze to nejde a ze musim napsat celou planovanou operaci znovu. kdyz jsem to zkousel podruhe, vyzada si to potvrzeni SMS a rekne to "Je nám líto, ale služba je nyní nedostupná. Zopakujte prosím pokus."
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    AOTEAROA: ¯\_(ツ)_/¯
    AOTEAROA
    AOTEAROA --- ---
    ADAMM: díky! Zde je vidět, jak je to jejich bankovnictví debilní, když mě nenapadne kliknout na roletku, páč tam vidím volbu změnit název a já název měnit nechci. A v bance mi neumí poradit, když je to tak jednoduché :-D
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    AOTEAROA: odpověď od kamaráda, co je v mBank (nikoli na helpdesku)

    ta informace tam opravdu je velmi snadno k nalezení (poslední řádek), což je 20% z řádku nad tím (roční nesplacená jistina):

    EDERA
    EDERA --- ---
    AOTEAROA: Kdyby jenom "mněla", ale i to "by jste" je na ránu pěstí.
    AOTEAROA
    AOTEAROA --- ---
    BUNDA: já nějak očekávala, že když tam ten člověk pracuje, tak aspoň ví, jak to bankovnictví vypadá, a když mu popíšu, co tam vidim, tak mi nebude vysvětlovat že bych tam "mněla" vidět to co sama píšu že tam vidim a na co jsem se neptala. prostě to tam ten údaj neukazuje, ale oni to ani nevědí.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    AOTEAROA: tak vtipný to je, ale tipnu si, že tam bude něco jako first level support, pak second atd.
    AOTEAROA
    AOTEAROA --- ---
    BUNDA: mě to přijde docela vtipný, když ta slečna má v podpisu napsáno, že je z mLinky.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    AOTEAROA: tak, že u mBank je prakticky se vším nutné volat mLinku není nic nového. Nízkonákladovka. Zrovna tohle jim nemám za zlý.
    AOTEAROA
    AOTEAROA --- ---
    AOTEAROA: omg, kontaktovat mBanku emailem s dotazem je opravdu smysluplné. přesně jsem popsala, co všechno se dá najít v tom bankingu a že informace o splatitelné části tam není, a odpověď:
    "Dobrý den,
    informaci by jste mněla nalézt v internetovém bankovnictví Moje Finance- Úvěry."

    neumí psát a ještě mi radí, kde najdu to co jsem psala že je jediný co tam vidim. a poradí, abych si zavolala na mLinku. pěkně děkuju! :D
    AOTEAROA
    AOTEAROA --- ---
    Bankéř mi tvrdil, že u hypotéky uvidím, kolik můžu ten rok ještě mimořádně splatit. Vidím tam možnost uhradit mimořádnou splátku, ale neukáže mi to kolik můžu dát, aby to nebylo moc, smíme asi 25 procent roční jistiny.
    Je nějaká možnost jak to tam najít, případně ukáže se to poté co uhradím nějakou mimořádnou splátku? Nechci to úplně zbytečně zkoušet, ale ráda bych ten limit věděla aniž bych to musela počítat. Dík.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Ano. Mohu potvrdit. Chybí ale oficiální vysvětlení - toho se asi nedočkáme.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    YARIN: je to afaik vyřešeno - špatně stržené SIPO se týž den vrátilo a odečetlo se to správné teď v pondělí.
    YARIN
    YARIN --- ---
    ADAMM: a resi se to zari /rijen nejak prosimte, to ti neprozradili?
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Ještě, že za SIPO a příchozí platbu není v mBank poplatek (-;
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: dobře, že jsem veškeré aktivity v mBank utlumil na nulu :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM: píše někdo na FB, já SIPO nemám ;)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: Tak jsem právě volal na mLinku ohledně Sipa. Kdyby někdo nevěl tak došlo k tomu, že mbank inkasovala za sipo zařijové částky . a vysvětlení banky z mlinky je takové. Že dotyčný člověk který má toho v bance na starosti tak prý omylem nahral soubor od pošty za zaří nikoliv za říjenj . No vzhleden k tomu že se jedna o docela dost peněz a taková nedbalost , tak je vidět jak to v mbank chodí a je to fakt banka s hodně nekvalitními službami . Když k tomu ještě připočitám , že na operatora mlinky jsem zas čekal velmi dlouho . Tak ze služeb bank které jsem měl možnost poznat , a že jich bylo dost je bohužel mBank jedna z nejhorších .
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam