• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    GOR
    GOR --- ---
    KOC256: IMO je to povinnost v Polsku a tady je to relikt.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    George taky super. Trochu rozplizlejší na obrazovce, ale to je módní :(


    KOC256
    KOC256 --- ---
    Pro srovnání IB AirBank, kde mi jen vadí VIZUÁLNÍ oddělené vyplňování předčíslí, účtu a banky. Vizuální protože stačí mít nakopirováno třeba 670100-1234123412/6210, dát Ctrl+V do účtu a všechno se samo rozhodí, ale to asi většina neví/nepochopí...

    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: UniCredit bez zadání jména/názvu taky dál k platbě nepustí. Raiffka jo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA:
    Tak jeden za všechny...
    Mám číslo účtu a vím, že tam mám poslat jisté množství peněz pod jistým VS. Proč na mě vyskočí toto?
    Jedná se o firemní účet, kde mám spousty transakcí jen jednorázových, nechci se dupat s nějakým adresářem!

    Proč vůbec někoho napadne do jasného UC vecpat takový mezikrok?!?!?!?!?

    NELDE
    NELDE --- ---
    U mBank mi spíše vadí, že neumí hledat podle čísla účtu
    KEMENTARI
    KEMENTARI --- ---
    TANTRAMAN: Mne vlastne vsechno fungovalo, ale nejak me proste zacali s.at. :)
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    ADAMM: To je hodně racionalizující přístup. Jak panuje ve službách bank dost parita, tak mně jde vlastně hlavně o dobrý pocit. A ten z tohodle nemám. Více než všechny divoký změny v IB mi třeba vadila spolupráce mBank s Broker Consulting.
    VITI
    VITI --- ---
    EDERA: ja jednou za 1/4 musim do internetovyho unicreditu, takze mbank mam rad :-)
    EDERA
    EDERA --- ---
    MVEK: Asi to řeším jinak. Po přihlášení rovnou na "historie" v horní lince. Kreditku mám od jiné banky (a ocenila bych tam, kdyby mě to nějak upozornilo, že už mám splaceno, protože jsem blbá a podařilo se mi z běžného účtu poslat splátku dvakrát).

    KOC256: A co je "to všechno, do čeho nás nutí"? Fakt jsem nic zásadního ani nezaznamenala.
    MVEK
    MVEK --- ---
    EDERA: To jsi fakt nikdy po přihlášení na hlavní obrazovce s výběrem účtů a produktů neklikla/nenajela na běžný účet a neklikla tam na odkaz pro historii transakcí?
    Protože to jsem dělal často, až do loňského roku, kdy tam ten odkaz zmizel a musím kliknout nejprve na Účty, abych dostal téměř stejný výpis a tam už to jde.

    To a zmizení odkazu pro splacení kreditky z některé obrazovky jsou jediné dvě věci, které mě opravdu žerou, a přitom v novém IB nějaký rok byly. Jinak jsem si na něj zvykl, ale jsou tam asi věci, které by mě otravovaly dost, kdybych musel provádět mnoho plateb a trvalých plateb a často to měnit.


    A zatím jen dvě reklamace platby nebo výběru z bankomatu proběhly docela rychle a v pohodě.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA:
    LD_DRTH:
    Tak pokud neřešíte UX faily, a děláte opravdu základní operace a všemu do čeho vás nutí se přizpůsobíte, tak se tím proplouvat dá.
    LD_DRTH
    LD_DRTH --- ---
    EDERA: mám to stejně, taky jsem spokojená, nic extra od nich nečekám a či potřebuju, funguje... Občas se něco vyskytne, ale dá se to řešit
    EDERA
    EDERA --- ---
    Začínám mít pocit, že jsem poslední/jediný spokojený klient mBank.:-D Jejich karta funguje, na tu velkou změnu internetového bankovnictví jsem si nakonec zvykla a aktuálně mi nepřijde nijak horší než u jiných bank, s kterými mám zkušenost (a výrazně lepší než UniCredit), když něco nově nastavujou, tak mám dojem, že to dělají po pečlivém zvážení mého obvyklého chování, protože se mě to snad nikdy nedotklo...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TLAMPAC: tak tady je to poměrně popsané - https://www.mbank.cz/...uktum/dokumenty-ke-stazeni/dokumenty/informacni-prehled-pojisteni-vkladu.pdf - btw. zajímavá drobnost je to, že pokud máte účet se spolumajitelem, máte na něj vlastně limit 200k Eur (u disponenta to není).

    Ale upřímně já bych zrovna tohle měl v případě rozhodování o bance jako asi 285. položku, podle které bych se rozhodoval. Pokud by byla zrovna mBank na odpis, tak to bude asi hoodně špatný (aktuálně by to znamenalo krach Commerzbank, jedné z největších bank v Německu), takže by už byl čas - opravdu - kupovat konzervy a připravovat se na nejhorší scénáře, kdy nebudou fungovat žádné výplaty, bez ohledu na zemi.
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    ADAMM: to já vím, EU to prosadila ve všech členský zemí. Už mám s výplatou vkladů z FPV i zkušenost. Ale tu zprávu vnímám jako znepokojivou v tom smyslu, že není jasné, jakým kanálem by výplata probíhala, když je vklad pojištěn v Polsku. Zda bych třeba musel na pobočku nějaké místní banky do Polska...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TLAMPAC: btw. ta pravidla jsou jednotná v celé EU. A pojištění vkladů v PL platí od úplného začátku fungování (jen tehdy platilo, že polský limit byl vyšší než v ČR, teď už je stejný).
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    Přišla mi zpráva v IB, že moje vklady jsou pojištěný v Polsku. Fajn, ale vymáhat je případně přes Polsko se mi fakt nechce. Jdu do FIO.
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    KEMENTARI: Já spis kvůli neovladatelnosti účtu a opakovaně jsem se nemohl přihlásit a zadat příkaz k úhradě.
    KEMENTARI
    KEMENTARI --- ---
    TANTRAMAN: Nápodobně, rok jsem měla obě, od prosince už jsem jen u Air. V létě jsem dala vale i polský mBank, která nově neumožňuje mít konta cizincům nežijícím v Polsku*.

    *Přesněji bez polského rodného čísla, což nemám a nikdy jsem nepotřebovala, přestože jsem tam coby občan EU žila a studovala.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam