• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    KEMENTARI: Já spis kvůli neovladatelnosti účtu a opakovaně jsem se nemohl přihlásit a zadat příkaz k úhradě.
    KEMENTARI
    KEMENTARI --- ---
    TANTRAMAN: Nápodobně, rok jsem měla obě, od prosince už jsem jen u Air. V létě jsem dala vale i polský mBank, která nově neumožňuje mít konta cizincům nežijícím v Polsku*.

    *Přesněji bez polského rodného čísla, což nemám a nikdy jsem nepotřebovala, přestože jsem tam coby občan EU žila a studovala.
    TANTRAMAN
    TANTRAMAN --- ---
    mbank jsem vzdal. jsem u air.
    MVEK
    MVEK --- ---
    Nevím, proč každá změna nebo zlepšení bankovnictví u mBanky je spíš k horšímu. Celkem jsem si na to současné kdysi zvykl, ale štve mě, když mi seberou rychlý odkaz na seznam transakcí daného účtu nebo na splacení kreditní karty. To druhé ještě pochopím, že je výhodný záměr. Ale proč už pod moje finance v přehledu vybraných produktů a účtů není ten odkaz na historii, to mi hlava nebere.


    Ale abych jen nenadával, chci se zeptat, asi před dvěma týdny jsem se přihlásil a ve zprávách jsem se dozvěděl, že získávám 50 Kč za přihlášení a že další peníze můžu získat, například stovku za přijetí peněz nebo něco za zřízení dalšího mSPOŘENÍ. Podle něčeho to vypadalo, jako bych nějakou chybou byl brán jako nový zákazník, poprvé se hlásící do internetového bankovnictví, ale u něčeho to vypadalo, že systém jasně eviduje, že tam nejsem poprvé. A samozřejmě zatím mám dojem, že jsem nic nedostal:-).
    SEOMAN
    SEOMAN --- ---
    KOC256: mbank sem si zalozil kdyz to byla jedina bezpoplatkova banka v cz...tehdy se jely jeste poplatk za prichozi platbu atp.
    Dneska uz je to spis za trest...sam to mam jen ze zvyku a z lenosti :)
    EDERA
    EDERA --- ---
    Raiffka má potvrzující číslo ve tvaru xxxx-xxxx-xxx, přičemž si nepamatuju, že by to začínalo něčím jiným než jedničkou. Čili to dává letopočet, takže pokaždé hraju sama se sebou hru, jestli si dokážu vzpomenout, co se v tom roce stalo. Třeba včera jsem potvrzovala rokem, kdy Kolumbus objevil Ameriku. Ale jinak jsem skoro normální.:-D
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: ah so, spojil jsem si vše v jedno. Díky za upozornění.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    GOR:
    Tak ted jsem u mBank potvrzoval dve platby a IMO by stacily 3 mista a treba 3 pokusy na zadani. A ne hned opisovat snad 8 cislic. K cemu kua?
    GOR
    GOR --- ---
    PATRIKCHRZ: Ono Fio je vůbec extra, jestli si dobře vzpomínám, nechali mě zvolit i počet číslic potvrzovací SMSky.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA:
    heslo
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PATRIKCHRZ: u Air nemám v uživatelské jméně žádné velké písmeno a přesto funguje.
    EDERA
    EDERA --- ---
    PATRIKCHRZ: Hesla mi problém nedělaj. Ta si dokážu nastavit tak, aby splňovala požadavky a přitom jsem si je pamatovala. Problém je dlouhé číslo, které vybral počítač zcela náhodně.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    EDERA: blbé je, že jsou tam "minimální požadavky". Třeba u AirBank je minimální délka uživatelského jména 8 znaků a heslo musí mít malá + velká písmena + číslici. V tomhle mi vyhovuje větší míra svobody u FIO
    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: Ha! Tak jsem teď v IB mBank ověřila v nastavení, že to jde změnit. Já jak mám tuhle banku od pravěku, tak už jsem si prostě zvykla a neřeším. U George jsem to ani nehledala - ptala jsem se na to na pobočce při zřizování a řekli, že to nejde.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA: Airbank jsem si zvolil “jmeno.prijmeni” to same u george a mbanky.
    NELDE
    NELDE --- ---
    EDERA: Nevím, jestli to ještě platí, ale u equy jsem si mohl sám zvolit.
    EDERA
    EDERA --- ---
    KOC256: Aktivně pravidelně používám internetové bankovnictví mBank, Unicredit a Raiffky a z nich mi to mBank přijde takové nejpřehlednější a nejpohodlnější. Což ale může být dané i tím, že ho používám nejvíc, jsem na něj zvyklá. Raiffka je na druhém místě, UniCredit s těmi podokny, co se otvírají postupně, když chce člověk byť i jen zadat normální platební příkaz, je peklo. U Raiffky oceňuju pohodlné přepínání mezi svým účtem a účtem, ke kterému jsem disponent. IB AirBank používám výjimečně a jo, je to docela přehledný, akorát mi nevyhovuje potvrzování přes mobilní aplikaci. George mám jako disponent k máminu účtu, používám málo, ale nepřijde mi, že by bylo nějak zásadně lepší. Vyhovuje mi, když je někde přihlašovací "jméno" tak, že se dá pamatovat nebo odvodit - Raiffka používá jako klientská čísla ta rodná, UniCredit číslo účtu, AirBank e-mail. George a mBank mají klientská čísla, co s ničím nesouvisej, nedávají smysl a člověk se je prostě musí nadrtit nebo si je někde poznamenat.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    EDERA: A je neco to je proti nim TOP? Nebo jen se ti z tech dvou nepodlamuji kolena?
    EDERA
    EDERA --- ---
    VITI: Já to říkám pořád. Viz [ EDERA @ Banky, bankovnictví, bankovní operace ] - Zatímco na druhém konce spektra je momentálně IB UniCredit. Něco tak uživatelsky nepříjemného jsem fakt jinde nezažila. K zadání platebního příkazu se postupně otevřou tři podokna. Je to něco jako kupovat kupon na tramvajenku přes e-shop DPP.
    nebo zde [ EDERA @ mBank ] - Záleží na srovnávacím subjektu. Pokaždé, když musím zaplatit něco z účtu v UniCredit, pocítím nával pozitivních emocí k internetovému bankovnictví mBank.:-D

    Ale teda ani IB Airbank mě nijak nenadchlo. Mám tam účet, co sdílíme s mužem, já jsem vlastník, on disponent a onehdá jsem si tam nastavila, že nechci dostávat oznámení o změnách do mobilní aplikace, čímž je přestal dostávat i on. George mám zase jako disponent k máminu účtu a taky teda žádná střelba z Aurory.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    VITI:
    No já používám AirBank a George a tam to je vesmes normalnejsi...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam