Taky nadávám na IB mBanky od jeho velké změny a s každou dílčí změnou znovu, protože se mi něco zhorší, i když už jsem si jinak zvykl.
Ale měl jsem tu čest už několikrát babičce obhospodařovat Era IB a to byl zatím vždy ještě větší děs se proklikat, pochopit atp.
Reklamace, kdy mi cizí bankomat (Moneta) sežral peníze, než jsem je zvládl vybrat, proběhla (asi za dva týdny), a hlavně mi peníze vrátili (jako bezúročnou půjčku do vyřízení reklamace) během asi dvou dnů od nahlášení.
Teď mi tedy mBank údajně z bezpečnostních důvodů zablokovala kartu, co používám na net. na lince jsem se dozvěděl, že prý unikly údaje. Nedozvěděl jsem se, co to znamenalo, jen prostě měli tuto informaci. Žádná podezřelá platba v blokovaných transakcích nebyla. No nevadí. Faktem je, že jsem kartu použil všude možně i na pochybnějších webech, ale na druhou stranu před dlouhou dobou. Vždy jsem ale s rizikem počítal, karta je k účtu, kde je vždy jen pár tisíc, když se nechystám platit víc (v době, kdy karta k eMaxu byla zadarmo, a kdy taky mělo smysl si zakládat víc eMaxů...).