• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    EDERA
    EDERA --- ---
    WALEEK: Ha! Je tam na hlavní stránce "místo pro váš produkt" a tam se pak po kliknutí na nastavení dají přemístit všechny ostatní účty, které to nezobrazilo automaticky. Takže dobrý, vidím je pod sebou. Ještě tu celkovou sumu by to chtělo.
    WALEEK
    WALEEK --- ---
    EDERA: to je teda smutny. Driv to clovek hned videl. :( Diky za info.
    EDERA
    EDERA --- ---
    WALEEK: Je tam někde tuším “spoření”, ale sečíst si to musí člověk už asi sám. Nic lepšího jsem nenašla.
    WALEEK
    WALEEK --- ---
    EDERA: a dopatrala? Ja to jen tak proletel a nedopatral se.
    EDERA
    EDERA --- ---
    To nový bankovnictví je fakt za trest.:-( Nechápu, proč oddělili účty a spořáky. Dřív to bylo pěkně přehledně vidět všechno pod sebou, teď jsem pátrala, kolik peněz tam vlastně dohromady mám.
    NELDE
    NELDE --- ---
    WITTGENSTEIN: Chápu, že chtějí novou verzi, ale nechápu proč je to beta-verze.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    KOC256: V mobilu může člověk přelistovat, na desktopu to nejde - anebo jsem zatím neobjevil tak, ale už jsem tomu věnoval jednu čtvrthodinu plnou frustrace.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    WITTGENSTEIN:
    Mas tam oba ne? Me to prijde celkem fajn.
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    ILLUZE: Nahrazení účetního zůstatku disponibilním mě neskutečně štve a NEDÁ se toho zbavit.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    KOC256: Nápodobně. Vpravo pak zpráva z r. 2017. Na houby info u účtu se spořením - prostě 10 min hledáš, kde se toho dopátrat :(
    U debet zprávy se nezobrazuje skutečná částka na účtu, jen celková s debetem. A u všeho nabídky úvěrů a všech možných pitomin.
    Chtěla jsem zopakovat platbu z minulého měsíce, vyjelo mi to z r. 2018 (jasně a špatný účet).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    A nevím jak se zbavit...

    KOC256
    KOC256 --- ---
    ILLUZE:
    No celkem se mi to libí, ale používám to specificky...

    Až na :-)


    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    KOC256: opět kikotí, nezklamali ,-(((
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: no nevím, kdyby to byl nějaký větší výpadek, tak si na to bude určitě stěžovat bambilion lidí. takže bych - speciálně v tomhle případě - prostě zrušil kartu a objednal si novou. podobně mi blbla karta HC Premia, tak jsem ji prostě bloknul a objednal si novou a bylo.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    RATTKIN: hm. Mě to přestává bavit. V poslední době, na co sáhnu, nefunguje. A to nejen tam, kde jsem za to placený.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    KID_MCHUTT: ještě je tam po cestě víc věcí, minimálně nějaký agent co spravuje terminály, ten taky může mít výpadek.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ale jo, můžu se mýlit a může být šlendrián i v té VISA.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: hele nevím, ale když ti v Tescu odmítne terminál kartu i přes to, že člověk před tebou platil a udělá to dvakrát za sebou, je něco špatně - jeho i moje byla visa, jediný rozdíl byl v tom, že já neplatil tolik, abych zadával PIN. A nestalo se mi to poprvé, o to víc mě to sere, protože buď je v háji karta, nebo je někde nějaký bug. A vzhledem k tomu, jak kvalitní programátory má mbank, to vidím na problém na jejich straně.
    A že by VISA nedávala bance informaci, že se někdo pokusil platit kartou a neprošlo to, se mi nezdá jako pravděpodobné, sorry.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: neznám detaily - ale obvykle v takové situaci fakt není na vině banka (ať už jakákoli) - když je to odmítnutí na straně terminálu, který info ani nepředá do banky, tak ta nemá jak se to dovědět a klientovi ukázat.

    typicky: špatný PIN / blokovaná karta - banka to ví, zamítla to. pak může ukázat notifikaci, co bylo špatně.
    terminál má problémy s připojením, neakceptuje nějaký typ karet - do banky se info vůbec nedostane.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ...a doufám, že tam bude i vidět všechny odmítnuté platby kartou, nejen ty, které mbank chce a bude tam i důvod odmítnutí. Fakt není příjemné, když si člověk musí půjčovat od dítěte, aby měl na zaplacení v obchodě, protože kartu to nevzalo a bankovnictví o tom ani neví...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: šlo mailem i do zpráv v IB, uvidíme, co z toho vyleze. obávám se ovšem, že to bude dva kroky vpřed, jeden vzad, a jak je dobrým zvykem, půl roku bude část nových featur v polštině ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam