• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    SDN33
    SDN33 --- ---
    KID_MCHUTT: air bank ani nemám
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    SDN33: a jsi si jist, že to bylo v mbance a ne v airbank?
    SDN33
    SDN33 --- ---
    Čau, tvl, volám už 15 minut na mLinku z appky, tak tady bude asi rychlejší. Onehdy jsem viděl nabídku na jakýsi virtuální "účet", který si můžu nějak pojmenovat, jako třeba "dovolená" a posílat si tam prachy. Nemůžu to najít. Poradili byste mi, kde to je zase je? Díky.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    ATAN: Kdysi se mi stalo u KB. Šlo o podnikatelský účet během mateřské. Chodily tam peníze, ale jednou za čas. Prostě pokrýval základní potřeby, většinou tam bylo kolem 20-30 tis.
    A pak jsem jednou na místní pobočku přišla ve chvíli, kdy místní vedoucí očividně obšťastňoval mladou pokladní.
    Za pár dní na to si mne pozval na kobereček a vyzval mne, ať zruším účet, že mám na něm malé obraty (plus jsem měla u nich soukromý a stavebko).
    Tak jsem řekla, že jo. A ať mi přesype jinam i to stavebko. Zalapal po dechu.
    A od té doby mi co půl rok vola jejich operátor, ať si u nich zřídím podnikatelský účet.
    Pokaždé jim řeknu, že mi je líto, ale když si neuhlídali místního vedoucího pobočky, jejich problém.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    ATAN: u mBank ne. Ale u ING a Expobank. U Expo vím za co ..., u ING netuším, hádám, že za neaktuální údaje? Měl tam platnou občanku?
    ATAN
    ATAN --- ---
    Stalo se vam nekomu, ze vam mbank vypovedela ucet? Znamemu ted prisel dopis, ze mu mbank vypovida ucet s dvoumesicni vypovedni lhutou. Bez uvedeni duvodu. Moc ho nepouzival, ale neco malo tam jednou za mesic prislo.
    EDERA
    EDERA --- ---
    Jsem si chtěla uchodit apku do mobilu. Přes internetové bankovnictví to nešlo (a nešlo mi to opakovaně nejen dnes), psalo to, že je to nedostupné. Přímo přes apku mě tě vyzvalo k zadání trojciferného kódu, který jsem zadala, ale plechová huba pořád dál opakovala, že mám zadat trojciferný kód. Přes mlinku to další čtvrthodinu nejde, protože jsem to zkusila přes tu apku. Ale za čtvrt hodiny jim musím zavolat zase já, nemůžou zavolat oni.
    Moje trpělivost opravdu dobíhá.
    NELDE
    NELDE --- ---
    RATTKIN: Má jedinou výhodu, je to druhá karta zdarma - do šuplíku pro případ ztráty. I když dceři ji teď dali jako MC, takže má oba druhy karet
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    když mám mbank kartu svět, má cenu ještě debetní karta? zdá se mi, že má všechno horší.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KID_MCHUTT: Tak pak OK. Pardon :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KOC256: mně se to nechce analyzovat a rozebírat :) to bych dělal, kdyby mě za to platili, sem jsem přišel fňukat a nadávat ;) na FB se s těmi šašky už nebavím, antipatie je vzájemná, řekl bych
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KID_MCHUTT: Souhlasim. Jen jsem naivne myslel ze tu to muzeme trochu rozebrat/analyzovat a ne jen vzlykat jako BFU na facebooku…
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KOC256: já to zjednoduším v maximální míře - jsem nespokojený s tím, že kdykoliv od banky cokoliv potřebuju, naseru se, protože to nefunguje jak má. A protože to není moje práce (naštěstí), jsem nasraný zákazník a nemám pochopení pro libovolné problémy. Už ne.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KID_MCHUTT:
    No zaznělo tu, že se ve vývoji vyznáš, tak pak moc nechápu proč spojuješ výměnu UI a úpravu UX s něčím co je čistý background...


    NELDE:
    Takže my o koze a ty o voze, protože to zřejmě nijak nesouvisí s tím o čem jsme se bavili. To spojená více nesouvisejících služeb se stejným vyústěním by bylo hodně odvážné...
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Myslím, že jsi možná nedohlédl ty za ten roh. Rozepíšu: mB+TM a zároveň AB+O2 a někdo tuším zmiňoval i VF. Ergo to nevypadá jako konkrétní banka nebo konkrétní operátor. To vypadá, že slabé místo je někde mezi - banky ty SMS neposílají samy - mají na to koupenou službu. No a tahle (možná stejná pro více bank) služba, aby byla co nejlacinější, tak má omezenou kapacitu - může posílat maximálně x SMS za minutu (za vyšší trafic se platí více). Takže pokud je více autorizací, tak se ta SMS (jedno od jaké banky) může dostat do fronty a čekat. Chyba je na straně banky, že šetří na nepravém místě. A řešit to nebudou, protože a) náklady, b) je to pro ně minulost, protože to chtějí dělat jen přes aplikaci (což by nebylo tak špatné, kdyby ty aplikace nebyly rychlokvašený humus) c) je to pro eshopy, kde si klient může chvíli počkat (a pokud ne, tak za b)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KOC256: já jsem taky psal, hned od začátku, že nevím, jestli to je problém na straně banky nebo operátora - nicméně vzhledem ke změnám a tomu, jakým způsobem banka dokáže podělat v UX, na co sáhne, jsem taky psal, že podezřívám banku a i kdyby to jejich chyba nebyla, stejně tam zůstane pachuť, stejně jako když to, co dělali předtím, chyba banky byla. Je to nespravedlivé, možná, ale je to tak.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KID_MCHUTT: Mozna jsem pak neco nepochopil ja… zkusim zrekapitulovat.

    Tys hlasil zes cekal 10 minut na SMS. Nejprve to byla chyba mBank a nasledne tam mozna hral roli operator (TMO). Ja tu jen davam zkusenost, ze jsem mel obdobny problem ve stejnou dobu ve spojeni GOPAY - AirBank - O2. Tedy stejna zkusenost v diametralne jinem ektoru udalosti.

    Takze mi prislo v dalsim postu rozvijevi obvineni mBank v teto konkretni situaci jako zcestne.

    Pokud jsem to pochopil spatne, tak se omlouvam.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KOC256: to nejsem ani já a protože oba s Neldem do vývoje vidíme, nepovažujeme ani jeden takovou věc za milou a příjemnou.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    No asi už mě to nudí, ale pořád jsi nedohlédl k jádru pudla, a tedy zrovna tebe jsem vnímal, že nejsi úplný BFU na kterého se zde nyní odvoláváš...
    NELDE
    NELDE --- ---
    KOC256: Dočasné nebo trvalé je klientovi jedno. To funguje u plánovaných odstávek, kde je definovaný předpokládaný konec.
    Zejména, když s dvacetiletou dočasností jsme měli nehezkou zkušenost.
    A to prosté řešení je, že nakupují SMS lacino a bez záruky, protože doufají, že jich bude čím dál méně. Zejména, když jiné banky už tyhle autorizace mají jen skrze aplikaci. Ostatně s tímhle nákupem SMS si naběhlo i MZ u očkovacího portálu - když není dostatečná kapacita, tak se to hromadí ve frontě.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam