• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    NELDE
    NELDE --- ---
    SEBEL: Máš pravidelné příjmy?
    SEBEL
    SEBEL --- ---
    Ahoj! Chtěl bych se zeptat, zda máte informace, že by mBank změnila / zpřísnila podmínky pro poskytování půjček. Jednou za čas si vezmu 20-30k a pak to do dvou let nebo třeba do půl roku splatím. Ještě před 5 měsíci jsem si půjčil bez problémů a dokonce mi nabídli navýšení na 400k a pak to zase rychle splatil. Jenže nyní, když chci 30k, tak mi půjčku setrvale zamítají a když jsem chtěl zjistit proč, nebo jak si zvýšit kredibilita, tak jako kafemlejnek opakují "V rámci Vaší žádosti došlo k zamítnutí z důvodu interních rozhodovacích pravidel".
    Takže teď nevím, co dělám špatně, nebo jak se změnili interní pravidla abych to zlepšil a zase mohl půjčku dostat.
    LBW
    LBW --- ---
    Platim online kartou v zahranicnim eshopu. Autorizace pres mobilni appku. Platba ale neprobehla, protoze malo prostredku na ucte.
    Za hodinku navysim prostredky, dam pay a...zaplaceno. Zadnou autorizace teto konkretni platby po me banka nechtela. To je default?
    EDERA
    EDERA --- ---
    Dodatek: Teď mi na mLince řekli, že tím automatickým překlopením do režimu studentského účtu došlo k zablokování dětské platební karty. Takže dcera si dneska nekoupí ani svačinu.:-( Kdyby mi to ta baba aspoň řekla! No nic, budou to řešit jako reklamaci. Fakt pomstychtivě doufám, že ji aspoň šéf pořádně sprdne.
    EDERA
    EDERA --- ---
    A tento týden ještě jeden zásek. Dcera měla dětský účet, teď jí bylo 15, banka chtěla, ať se dostavíme s občankou. Provedly jsme v pátek. Na pobočce v Letňanech nepříjemná baba těsně předdůchodového věku. Vyřizovala soukromý hovor, v kterém pokračovala ještě chvilku po té, co jsme usedly proti ní. Respirátor pod bradou. OP do systému zadala, ale nijak se neobtěžovala zmínit, co to s sebou přinese. Jako že se to konto změní na studentské, tj. zmizí z mého internetového bankovnictví. Pravděpodobně je s tím taky spojená změna karty, ale to teda vyvozuju jen z toho, že mi v mailu (kontaktní údaje jsme naštěstí nechaly tak, jak byly) přistál e-mail, že vaše žádost o vydání nové karty byla dokončena. Naopak žádost, aby poslala jednorázový kód na přístup do dceřina internetového bankovnictví (zapomněla heslo) nevyřídila. Mělo mi to přijít SMSkou, no tak nepřišlo. Výsledným efektem je, že momentálně nemůžeme k penězům, které jsou na dceřině spořáku. Juch!
    EDERA
    EDERA --- ---
    Jsem se v neděli v nějakém pomatení smyslů pokusila použít košík plateb. A už to nikdy neudělám. Jednak to moc práce neušetřilo, když jsem musela stejně u první platby v mklíči potvrdit, že to tam chci vložit, a pak to ani nakonec neodešlo, ač podepsáno. Ten košík se pak zobrazoval jako "po splatnosti" a ptalo se to, jestli "provést znovu" (jak znovu, když to provedeno nebylo? Ani s helplinkou to nešlo vyřešit a jen jednoduše odkliknout k novému podpisu. Muselo by se to do toho košíku naskládat nějak znovu, tak na to jsem se teda vybodla a zadala tři samostatné platby. No, jsem poučena pro příště.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    znáte nějaký trik jak poznat v chrome password manageru který číslo je který uživatel? mám jich tam 5 loginů a je to strašný bordel
    CASTER
    CASTER --- ---
    NELDE: prave ze ne, zajimala je zpetna vazba k vyuzivani uctu, co mi u nich chybi co ma konkurence apod. Akorat mi radila, ze misto na eMax mam dat penize na mSporeni, ze uz to jde prej jednoduse prevadet, coz mi nejak uniklo :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    CASTER: A co chtěla? Nabízela nějaký zbytečný produkt?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    Toto se mi přesně stalo...
    Oni: Dobrý den, voláme za účelem...
    Já: Odkud máte moje číslo?
    Oni: Vygeneroval nám ho počítač pane KOC256
    Já: A jméno vám k tomu vygeneroval také?
    Z telefonu: tů tů tů
    CASTER
    CASTER --- ---
    Tak jsem to ted zvedl a podvodnice to zjevne nebyla, jmenem me oslovila bez predstaveni a rekla mi kde najdu to cislo na webu https://www.mbank.cz/o-nas/kontakt/ dole pod "Pokud vám zavoláme přímo z mBank" a ze uz o tech negativnich recenzich cisla neco slysela od kolegyne, ale nevi cim to je. Takze asi fakt spoofing a kdyz volaji podvodnici, tak jmeno nevi?
    NELDE
    NELDE --- ---
    CASTER: Doporučuji se nepředstavovat neznámým číslům - jen říci Haló. Pokud budou tvrdit, že to je náhodně generované číslo, tak by k němu neměli vědět jméno (je super, když tě pozdraví jménem, které by neměli vědět, pokud to je generované).
    CASTER
    CASTER --- ---
    ADAMM: zkusim to teda priste zvednout, vola mi to cislo ted kazdy den. Jestli budou vedet jak se jmenuju a ze mam ucet v mBank, tak to asi neni jen spoof ale taky nejaky unik dat, ne?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: možná jo
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KID_MCHUTT: tak čísla jdou spoofovat, dost možná je to tenhle problém...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    CASTER: těžko říct, ale viděl bych to spíš na ty podvodníky
    CASTER
    CASTER --- ---
    KID_MCHUTT: no to jsem prave cetl a moc tomu nerozumim. Na jednu stranu nekteri pisou, ze je to automat mLinky co dela vyzadane "hovory" technickeho razu, na druhou stranu ze nejaci podvodnici. Nejde mi to dohromady.
    CASTER
    CASTER --- ---
    Co víte o čísle 234102501?
    HACECKO
    HACECKO --- ---
    Máte někdo zkušenost s Visa Direct? Přišla mi dnes takto platba na kartu, v IB ji vidím jako příchozí, ale k zůstatku na účtu se nepřičetla. Dle stránek Visa to má být do půl hodiny. Nebo je ČR nějak specifická?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam