• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    NELDE
    NELDE --- ---
    KID_MCHUTT: A kam půjdeš? Hello nebo Trinity?
    NELDE
    NELDE --- ---
    KID_MCHUTT: Můžu potvrdit - u některých účtů to zmizely - a /, jinde zůstaly (stejná banka). Přijde mi, že to je problém účtů založených před hodně dlouhou dobou.
    Reportoval jsi to?
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    Každopádně odtamtud dám pryč poslední zbytky peněz a zruším je, tímhle spadla důvěra na nulu.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    Zkontrolujte si při placení číslo účtu příjemce, pokud jste ho měli uložené v mbance a nezastávali jste ho ručně. Zkurvili migraci dat a ta čísla se změnila - minimálně z toho seznamu kontaktů zmizely všecky nenumerické znaky v číslech účtů. Diletanti posraní. Možná by mohli přestat šetřit na testingu, hovada.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SEBEL: Možná jen nemají zájem půjčovat - vysoké riziko a nízký výnos proti overnightu ČNB
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SEBEL:
    Tak změna může udělat své... Mají na to algoritmus. Zkušebka, výše platu, výdaje, tok peněz účtem, historie splácení, další finanční informace (i z jiných bank), které mají, ... Více se tu asi nedozvíš...
    SEBEL
    SEBEL --- ---
    NELDE: Dříve jsem podnikal a měl přijmi dost nepravidelné, někdy vyšší, někdy nižší a vždy půjčku dostal. Od března mám stálou práci, každý měsíc mi pravidelně přistane na účtu výplata +- ve stejné výši.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE:
    výpisy?
    Pak o řád větší bordel no...
    NELDE
    NELDE --- ---
    Já si heslo nezadal a chodí mi to dále v otevřené podobě (-;
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Ale PUSH zprávy chodí pořád stejně - nešifrovaně. Co to je zase za polskou logiku?!

    PS: níže se jednalo o výpis...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    mBank perlí...

    To že zavedla šifrované přílohy... hmm, OK. Ale ta forma...
    Přijde mi PDF kde po otevření a zadání hesla vidím viz obrázek.
    Ale pak mi ještě kus času trvá najít tu přílohu, setkávám se s tím poprvé. To je totální FUCK UP přístup. To už je lepší si to prohlížet na webu/mobilu. OMG

    NELDE
    NELDE --- ---
    SEBEL: Máš pravidelné příjmy?
    SEBEL
    SEBEL --- ---
    Ahoj! Chtěl bych se zeptat, zda máte informace, že by mBank změnila / zpřísnila podmínky pro poskytování půjček. Jednou za čas si vezmu 20-30k a pak to do dvou let nebo třeba do půl roku splatím. Ještě před 5 měsíci jsem si půjčil bez problémů a dokonce mi nabídli navýšení na 400k a pak to zase rychle splatil. Jenže nyní, když chci 30k, tak mi půjčku setrvale zamítají a když jsem chtěl zjistit proč, nebo jak si zvýšit kredibilita, tak jako kafemlejnek opakují "V rámci Vaší žádosti došlo k zamítnutí z důvodu interních rozhodovacích pravidel".
    Takže teď nevím, co dělám špatně, nebo jak se změnili interní pravidla abych to zlepšil a zase mohl půjčku dostat.
    LBW
    LBW --- ---
    Platim online kartou v zahranicnim eshopu. Autorizace pres mobilni appku. Platba ale neprobehla, protoze malo prostredku na ucte.
    Za hodinku navysim prostredky, dam pay a...zaplaceno. Zadnou autorizace teto konkretni platby po me banka nechtela. To je default?
    EDERA
    EDERA --- ---
    Dodatek: Teď mi na mLince řekli, že tím automatickým překlopením do režimu studentského účtu došlo k zablokování dětské platební karty. Takže dcera si dneska nekoupí ani svačinu.:-( Kdyby mi to ta baba aspoň řekla! No nic, budou to řešit jako reklamaci. Fakt pomstychtivě doufám, že ji aspoň šéf pořádně sprdne.
    EDERA
    EDERA --- ---
    A tento týden ještě jeden zásek. Dcera měla dětský účet, teď jí bylo 15, banka chtěla, ať se dostavíme s občankou. Provedly jsme v pátek. Na pobočce v Letňanech nepříjemná baba těsně předdůchodového věku. Vyřizovala soukromý hovor, v kterém pokračovala ještě chvilku po té, co jsme usedly proti ní. Respirátor pod bradou. OP do systému zadala, ale nijak se neobtěžovala zmínit, co to s sebou přinese. Jako že se to konto změní na studentské, tj. zmizí z mého internetového bankovnictví. Pravděpodobně je s tím taky spojená změna karty, ale to teda vyvozuju jen z toho, že mi v mailu (kontaktní údaje jsme naštěstí nechaly tak, jak byly) přistál e-mail, že vaše žádost o vydání nové karty byla dokončena. Naopak žádost, aby poslala jednorázový kód na přístup do dceřina internetového bankovnictví (zapomněla heslo) nevyřídila. Mělo mi to přijít SMSkou, no tak nepřišlo. Výsledným efektem je, že momentálně nemůžeme k penězům, které jsou na dceřině spořáku. Juch!
    EDERA
    EDERA --- ---
    Jsem se v neděli v nějakém pomatení smyslů pokusila použít košík plateb. A už to nikdy neudělám. Jednak to moc práce neušetřilo, když jsem musela stejně u první platby v mklíči potvrdit, že to tam chci vložit, a pak to ani nakonec neodešlo, ač podepsáno. Ten košík se pak zobrazoval jako "po splatnosti" a ptalo se to, jestli "provést znovu" (jak znovu, když to provedeno nebylo? Ani s helplinkou to nešlo vyřešit a jen jednoduše odkliknout k novému podpisu. Muselo by se to do toho košíku naskládat nějak znovu, tak na to jsem se teda vybodla a zadala tři samostatné platby. No, jsem poučena pro příště.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    znáte nějaký trik jak poznat v chrome password manageru který číslo je který uživatel? mám jich tam 5 loginů a je to strašný bordel
    CASTER
    CASTER --- ---
    NELDE: prave ze ne, zajimala je zpetna vazba k vyuzivani uctu, co mi u nich chybi co ma konkurence apod. Akorat mi radila, ze misto na eMax mam dat penize na mSporeni, ze uz to jde prej jednoduse prevadet, coz mi nejak uniklo :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    CASTER: A co chtěla? Nabízela nějaký zbytečný produkt?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam