• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    LAUNCHER: ad 1) Nikoliv, číst se nauč ty. Psal jsem Nepřestane mě však fascinovat ta omezenost pohledu "když to takhle dělám já, musí to tak přece být nejlepší pro všechny". Z toho jasně vyplývá, že předmět mojí fascinace není lidi v boardu "Elektromobily" chteji elektromobily a maji s nimi kompatibilni pozadavky, ale když to takhle dělám já, musí to tak přece být nejlepší pro všechny. To jsou dvě naprosto odlišné věci a tvůj příspěvek je evidentní snahou o manipulaci.

    ad 2) Další pokus o manipulaci. Nikde jsem nepsal, že něčemu z toho nerozumím.

    ad 3) O co mi jde? Třeba bych se chtěl dozvědět, jestli existují nějaké aktuální životaschopné myšlenky, jak udělat skutečnou náhradu za spalovací motor. Nebo něco o řešení problémů spojených s aktuálními elektromobily.

    Zatím nebavíš, protože jsi jen předvedl, že neumíš diskutovat.

    PER2: V bankrotu :-D
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    LAUNCHER: vypada, ze minimalne v tesla servise to vycitaju alebo si kupis krabicku a niekde ziskas ten ich diag soft

    Reading CAN bus info in Tesla
    https://www.youtube.com/watch?v=F3tF0i98MpI
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DZODZO: Co je mi znamo, tak zdravi baterie jednak vidi servis, druhak auto ukazuje dojezd v souladu se zdravim baterie. Takze dobijes ojetou Teslu na 100% a podle odhadovaneho dojezdu uvidis, jak na tom baterie je.

    Co jsem slysel, tak zatim baterie na Teslach vydrzi v dobre kondici dele, nez se cekalo - pravdepodobne pokud nemas smulu na spatny kus nebo majitel nedelal pravidelne to co popisujes.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    no len u jeteho kusku to bude loteria s akumulatorom, ci s tym niekto jazdil jak prasa v launch mode a vzdy to vyzahal do sucha nez to naladoval na superchargeri do 100% alebo nie a to nezistis (teda neviem, mozno ma tesla nejaku historiu nabijania)
    PER2
    PER2 --- ---
    DZODZO: budou se prodavat jety kousky :) tesla jinak nema v planu vyrabet levnejsi, co vim, hlavne behem ty doby odladej mouchy, co to ma, snad .. videl jsem dost videi, kde se ti trosku auto zblazni, nechce te pustit ven, samy se ti otviraj zaviraj okynka nefunguje ti dashboard atp ... urcite si umim predstavi i divocejsi a mnohem nebezpecnejsi veci

    ja jsem ted zvedavej na nissan leaf second gen
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    PER2: tak ja sa snazim byt iba realista co sa tyka mojich financnych moznosti, lebo neviem ci dovtedy tesla uvedie nejaky lacnejsi model a s vyhliadkou na 5 rokov 1 mega na auto nebudem mat :)
    PER2
    PER2 --- ---
    DZODZO: 4 roky, to chci videt, haha :) kde bude za tu dobu tesla :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    Nová Škoda Felicia bude elektromobil. Přijde už za čtyři roky | Autosalon TV | Autosalon.tv
    http://autosalon.iprima.cz/novinky/nova-skoda-felicia-bude-elektromobil-prijde-uz-za-ctyri-roky

    ak nenasetrim na teslu 3, tak aspon na feldu by som mohol mat :)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    PHAILO: 1) Neprestava Te fascinovat, ze lidi v boardu "Elektromobily" chteji elektromobily a maji s nimi kompatibilni pozadavky? No to je mi prekvapeni! :-)

    2) Pisu jasne nize: Zaroven se domnivam, ze nad tim moc dumat nemusim, je suma burt kolik lidi to ma jako Ty, elektroautomobily limituje nedostatek baterii a vyrobnich linek, nikoliv nedostatek lidi co by to chteli, viz cekacky na Tesla 3. Proste Ty zustanes u ICE a ja si koupim elektriku, protoze me bavi zrychleni a tichost, spokojeni budeme oba.

    Cemu konkretne z Tech dvou vet prosimte nerozumis? :-)

    3) O co presne Ti jde v boardu o elektromobilech, se kterymi zjevne nejsi kompatibilni? Grafomanie? Potrebujes nam rict ze pro Tebe to neni... To uz vime. A mas tam neco dal? :-) Pujdes psat lidem do boardu a papouscich, ze papouska nechces a nechapes, proc si mysli, ze musi mit doma papouska kazdy, kdyz ty casto jezdis po Evrope a on by Ti sam doma umrel? :-D

    Bavis chlape! :-)
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    COMODOR_FALKON: LAUNCHER: Pokud nejsou zácpy (většinou jezdím v časy, kdy nejsou), tak 600 km po dálnici je rozhodně kratší doba, než 5-6 hodin. Ale nehledě na to jde o zvyk. Naštěstí se na osobáky povinné přestávky nevztahují. Zrovna nedávno mi to celkem sedlo, takže jsem první 10 min přestávku dělal po 1 050 km. A bylo to úplně v pohodě, jelo se krásně.

    Nepřestane mě však fascinovat ta omezenost pohledu "když to takhle dělám já, musí to tak přece být nejlepší pro všechny". Už jen názor, že letadlem se dá dostat vždy z jakéhokoli místa A do jakéhokoli místa B je... úsměvný.

    A když už vás tady tak šokuju, tak ještě přidám něco neuvěřitelného: mě to takhle baví!
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    COMODOR_FALKON: na karoserii a podvozek ma mnohem vetsi vliv stav nasich silnic a sul,nez nejake "vibrace"
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    LINKOS: Tak zas o to delší bude životnost baterek. A karoserie to bez těch vibrací v klidu taky vydrží pár desítek let...
    Navíc obzvlášť ve městech a blízkém okolí bude nejdůležitější absence emisí ze spalování.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    dnes jak som sa bol prejst s malym za dedinu na polia kama jazdia traktory, tak som videl pohadzany bordel popri ceste, petky, obaly od cukrikov, keksov, stare draty a spagaty... tak napr. na toto by bola idealna tesla so summon funkciou v telefone, do kufru by som si hodil zo 4 bedne na triedenie odpadu a pak by som to pomaly presiel a ked nieco najdem tak si zavolam za sebou auto, hodim bordel a idem dalej

    traktoristi su prasata!
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    COMODOR_FALKON: na druhou stranu na 60km mesicne je elektroauto dost nevhodne.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    PHAILO: Profesionalni ridic, coz Ty patrne nejsi, ma povinnou 45min prestavku po 4.5hod rizeni*. Patrne se tedy vetsina lidi unavi pri takove jizde pomerne znacne. Zaroven by bylo dobre si dat nejake jidlo, projit se aby sis nedobil krevni obeh atd. Letal jsem do Italie rok kazdy tyden a ac je Italie pro me super, cestovani se mi moc nelibilo. Kdybych vedel, ze nekdo musi tohle odridit, bral bych to pozitivneji, pouceni pro me pro priste :-) Fakt mam na praci zajimavejsi veci, nez tech Tvych 600-1300km cucet do asfaltu, ale nic proti gustu...

    *Zdroj: http://www.dynamicpro.cz/povinne-prestavky-2/
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    PHAILO: S ohledem na vlastní zkušenost se mi dost špatně věří tomu, že bys byl po 600 km (byť asi po dálnici, takže jen cca 5-6 hodin jízdy) svěží...
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    LAUNCHER: To je různé, obvykle Německo, Švýcarsko, Itálie. A pokud je jedna cesta řádově do 600 km, což bývá docela často, jedu to na otočku. A upřímně řečeno - nevím proč bych měl být po 1 000 km nějak zvlášť unavený. To začínám být až tak po 1 300 - 1 400.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    PHAILO: A to je to tak tajny, ze mi nemuzes prozradit kam konkretne, odkud a kdy jezdis, ze se Ti na tisice kilometru vyplati tam unavenej dojet autem a ne relativne cerstvy priletet? :-)
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    LAUNCHER: Do Splitu nejezdím. Vlastně když o tom tak přemýšlím, tak v mých nejčastějších cílech z většiny nefunguje přímé spojení. A zrychlení mám rád taky, ale k tomu nepotřebuji elektromobil.

    DZODZO: Tak zrovna tohle mi je fakt jedno.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    LAUNCHER: no ale mozno nechce lietat lietadlom, lebo je to neekologicke aj oproti autu, tu je taka porovnavacia tabulka, neviem nakolko sa tomu da verit, ale iba tak pre ilustraciu

    Carbon (CO2) Emissions Comparison for Different Vehicle Types (What's the Greenest Way to Travel Around?) | BEAGLEY-BROWN DESIGN
    http://www.beagleybrown.com/...tomobiles-carbon-emissions-compared-for-different-forms-of-transport/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam