• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    jaj preco tam davaju fotku stareho leafa, ked tie registracie budu beztak na nove leafy...

    Norská elektrománie pokračuje: 64 % nových registrací jsou auta s bateriemi, vede Leaf – Zdopravy.cz
    http://zdopravy.cz/...ie-pokracuje-64-aut-jezdi-na-baterii-leaf-sesadil-z-postu-jednicky-golf-10163/
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    No, zoe nemá takový odpich jako tesla, ale frčí fakt pěkně. Poprvé jsem si ho projel a doufam,ze budu jeste projíždět
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    LAUNCHER: tu je updatovany clanok z tohoto roka:
    Tesla Model S battery degradation data | Steinbuch
    https://steinbuch.wordpress.com/2015/01/24/tesla-model-s-battery-degradation-data/
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LINKOS: Vyrazne vice, nez V12, pokud mu budes davat stejneho couda jako te baterii.

    Data z 2017-04-05:

    LINKOS
    LINKOS --- ---
    SMRGL: zrychleni parada, jak dlouho ti vydrzi baterka kdyz ji budes davat takovyho couda?
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    LAUNCHER: co se týká zrychlení. Interiér neřešil ;)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    SMRGL: Pokud je rec ciste o zrychleni a SUV, nerikam ze to neni mozne, ale je velmi nepravdepodobne, ze by te Tesla X ujel.

    Pokud je rec o napr. kvalite interieru, na Evropske premiovky to nema, no...
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    Na výstavišti jsem byl svezen Teslou model X. Hodně zajímavý pocit při zrychlení, co má.. Nějakej vůl se tam hádal, že na jeho 12válec Tesla nemá. Pěknej magor :D:D
    WINGAS
    WINGAS --- ---
    Někdo tady i běžně jezdíte nějakým elektroautem ? V diskuzi to nějak nevidím.
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    COMODOR_FALKON: hlavně je v balení kabel do 220V zásuvky a nabíječka je součástí motoru (z obyčejné zásuvky nabijí pěkně dlouho)... takže pro městské ježdění je ideálním vozem
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    LAUNCHER, SMRGL: Dojezd mezi 200 a 300 km, to není tak strašné... Mně by to i stačilo...
    Review: The new Renault ZOE is long on range and easy on the pocket
    http://www.thejournal.ie/renault-zoe-40-review-3544617-Aug2017/
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    SMRGL: 41 kWh baterie. Potrebuji alespon tak 75 kWh. Ale kdyz vidim, jak v "levnejsich" elektromobilech baterie postupne rostou, tak myslim, ze se mi to blizi...
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    Malé info. Od května se bude v ČR prodávat Renault ZOE 40. K vidění bude v modré metalýze na Autoshow Praha tento týden ;)..

    DZODZO
    DZODZO --- ---
    srandicky

    The Grand Tour: Aventador, NSX, and Rimac Drag Race
    https://www.youtube.com/watch?v=fWrUl3uemb4
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    JANOS: Dělám to tak běžně, protože mi to vyhovuje. Mluvím samozřejmě o ideálních podmínkách. A jezdím takhle docela často, takže jsem zvyklý.
    JANOS
    JANOS --- ---
    Panove nepomerujte si prosim penisy.
    Ano vime ze se da na jeden zatah udelat i 800-900km, ale rozhodne to neni a) zdrave b) bezpecne.
    Nekolik takovych expertu uz bylo omotanych kolem zvodidel.

    VSECHNY profesionalni organizace doporucuji prestavky po 3-5 hodinach



    THEODORT: To bylo docela hloupy ne? Proc jsi neletel private jetem? by te do fabriky hodily za nejakych 10k euro a byl bys tam za hodinku.
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    PHAILO: ja dal po nemecku na jeden zatah nejvic asi 650 nez mi dosla nadrz v nejakym Nissanu, kdy jsem spechal do fabriky kde jsme meli pokutu 4000€/h odstavky.. nebylo to rozhodne prijemny a byl jsem z toho pekne unavenej, nejak ti nechci verit cece. btw spotreba pri tech 180-200 je celkem nemala.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    THEODORT: Ne, moje zkušenost je, že za standardních podmínek dávám první desetiminutovou přestávku po 800 - 900 km. Pokud převažuje dálnice a nemusím dřív tankovat.
    THEODORT
    THEODORT --- ---
    PHAILO: po 400km v kuse si rad alespon pul hodiny odpocines..
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    ADAM: Z mých cest po Praze (do/z práce, z práce pro děti do školy, s dětmi ráno do školy, za přítelkyní, do oblíbené restaurace) se MHD časově nevyplatí ani jedna, a to i když započítám to že po návratu z práce hledám deset minut parkování.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam