• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    KEB
    KEB --- ---
    LAUNCHER: proč?
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    KEB: auta s automatickou prevodovkou bys taky nemel tahat dal, nez par metru.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KEB: Koule vzadu by hlavne mela majiteli zajistit co nejrychlejsi priletnuti pokuty...
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    KEB: tak pokazí neznamená dojde baterka, žejo... s tím by neměl mít problém snad žádnej EV, tohle je spíš v případě bouračky atd.
    LELI
    LELI --- ---
    BOBASH: fb r2 ma 212 kw, r5 210 kw, wrc melo primo v pravidlech myslim ze ma mit dvoulitr a presne 300 koni.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Ne, nejvíc bylo 280 koní v Superbu (teď už má míň). Závodní speciály určitě jo, ale ty se nepočítaj. Přes 300 koní má téměř určitě Fabia Rally2 (bývalá R5), tuším, že Fabia S2000 měla míň, Fabia WRC asi víc, Octavia WRC taky.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Na papíře ne max 206kW, odbržděnejch těch 300 koní místo 280 mít asi bude.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    to este ziadna skodovka nikdy nemala cez 300 koni? snad aspon nejake zavodne specialy jo, ne?

    První jízda novou škodovkou do zásuvky: Enyaq je skvěle vyvážený - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-enyaq-iv-elektromobil-meb.A200505_144445_automoto_fdv
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ABS: e-Niro se ti nevleze do rozpočtu? Teď ho mám půjčený na test a vypadá to, že při rozumným zacházení to reálně ujede 450 km.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    na evmapa.cz sice mas aj stare recenze, ale vacsinou tam byva aj telefonicky kontakt kam si mozes zavolat a overit si dostupnost a cenu, s EV urcite treba viac planovat cestu nez s fosilom aspon teraz, kym nie je vybudovana infra
    ABS
    ABS --- ---
    TOMBRIDER: máš reálnou zkušenost? Bojím se trochu zimy, asi zbytečně, ale je to normální, přeci jen to bude půl milionu.
    Snad se ty rychle nabíječky stavět budou.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    ABS: tak než vyjedes, nabij auto na 100% a nehoň to, to pak dáš i 250km
    ABS
    ABS --- ---
    nakonec kupuji ioniq electric (tu starsi verzi), nejakou predvadecku (na druhe auto do rodiny bude muset stacit). Asi dosti jsem se zhrozil, kdyz jsem zjistil, jak vlastne pojedu z Prahy do Jiznich cech. Bud to bude na krev nebo bych nekde "natankoval" , ale stav nabijeci infrastruktury podel D3 je tristni. Jaka mapa pro hledani nabijecich stanic je nejspolehlivejsi? Zkousel jsem nekolikero a pulrok stara recenze mne nenaplnuje jistotou.
    RAGNAROK
    RAGNAROK --- ---
    ABS
    ABS --- ---
    DZODZO: kromě IKEA i u me doma. 100 let starou dům nezměníme :/
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ABS: v akej situaci je ten polomer otacania uzitocny? lebo na mazde to tiez nemam bohvieco, ale zatial ma to v nicom nelimitovalo
    ABS
    ABS --- ---
    DAN_F: tak jsem s vyberem postoupil a nosice kol se vzdal. Vse krome stareho Ioniq mi prijde ne hodne mych penez a tech je na sekundarnim trhu strasne malo.
    Vidim to tedy asi na e-soul, koukal jsem i ten model 3 ale narazil jsem na mizerny polomer otaceni (2x jsou kontroloval ze je horsi nez muj Espace :) ) a hodne nizkou svetlou vysku, ne uplne pro ceske silnice, pro hodne lidi je to jedno, ale znam svou manzelku a vim kudy jezdim :)
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    KEB: Některá ano. Tesla má towing mód.
    KEB
    KEB --- ---
    BOBASH: Nemožnost přívěsu je imho docela problém. Ne kvůli karavanu, ale kvůli stěhování čehokoliv, nehledě na to, že koule vzadu je i něco jako silové pole, které ti chrání auto :D

    a ještě mě zaujalo tohle:

    Pokud se vaše hybridní nebo elektrické auto pokazí, nemělo by být odtaženo, nýbrž by mělo být umístěno na plošinovém přívěsu. Tím se zabrání poškození elektroniky na palubě, jako je například trakční motor, který při dojezdu generuje elektřinu.

    Takže když ti dojde baterka, tak tě k nabíječce nikdo nepopotáhne...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam