• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    RAGNAROK
    RAGNAROK --- ---
    LAUNCHER:
    prej ta koule moc jak naraznik nefunguje a poskozeni je pri narazu horsi nez bez koule
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KEB: "vozidlo vybavené tažným zařízením schváleným s odnímatelnou spojovací koulí bez použití nářadí, musí mít tuto kouli odejmutou, pokud není využívána ke spojení s přípojným vozidlem nebo s jiným zařízením"

    Tzn jestli planujes koupit novy auto a jezdit s nandanou kouli bez privesu, za ucelem jakehosi drsnejsiho zadniho narazniku - muzes byt pokutovan. A doufam ze i budes.
    KEB
    KEB --- ---
    LAUNCHER: proč?
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    KEB: auta s automatickou prevodovkou bys taky nemel tahat dal, nez par metru.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KEB: Koule vzadu by hlavne mela majiteli zajistit co nejrychlejsi priletnuti pokuty...
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    KEB: tak pokazí neznamená dojde baterka, žejo... s tím by neměl mít problém snad žádnej EV, tohle je spíš v případě bouračky atd.
    LELI
    LELI --- ---
    BOBASH: fb r2 ma 212 kw, r5 210 kw, wrc melo primo v pravidlech myslim ze ma mit dvoulitr a presne 300 koni.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Ne, nejvíc bylo 280 koní v Superbu (teď už má míň). Závodní speciály určitě jo, ale ty se nepočítaj. Přes 300 koní má téměř určitě Fabia Rally2 (bývalá R5), tuším, že Fabia S2000 měla míň, Fabia WRC asi víc, Octavia WRC taky.
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Na papíře ne max 206kW, odbržděnejch těch 300 koní místo 280 mít asi bude.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    to este ziadna skodovka nikdy nemala cez 300 koni? snad aspon nejake zavodne specialy jo, ne?

    První jízda novou škodovkou do zásuvky: Enyaq je skvěle vyvážený - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-enyaq-iv-elektromobil-meb.A200505_144445_automoto_fdv
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ABS: e-Niro se ti nevleze do rozpočtu? Teď ho mám půjčený na test a vypadá to, že při rozumným zacházení to reálně ujede 450 km.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    na evmapa.cz sice mas aj stare recenze, ale vacsinou tam byva aj telefonicky kontakt kam si mozes zavolat a overit si dostupnost a cenu, s EV urcite treba viac planovat cestu nez s fosilom aspon teraz, kym nie je vybudovana infra
    ABS
    ABS --- ---
    TOMBRIDER: máš reálnou zkušenost? Bojím se trochu zimy, asi zbytečně, ale je to normální, přeci jen to bude půl milionu.
    Snad se ty rychle nabíječky stavět budou.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    ABS: tak než vyjedes, nabij auto na 100% a nehoň to, to pak dáš i 250km
    ABS
    ABS --- ---
    nakonec kupuji ioniq electric (tu starsi verzi), nejakou predvadecku (na druhe auto do rodiny bude muset stacit). Asi dosti jsem se zhrozil, kdyz jsem zjistil, jak vlastne pojedu z Prahy do Jiznich cech. Bud to bude na krev nebo bych nekde "natankoval" , ale stav nabijeci infrastruktury podel D3 je tristni. Jaka mapa pro hledani nabijecich stanic je nejspolehlivejsi? Zkousel jsem nekolikero a pulrok stara recenze mne nenaplnuje jistotou.
    RAGNAROK
    RAGNAROK --- ---
    ABS
    ABS --- ---
    DZODZO: kromě IKEA i u me doma. 100 let starou dům nezměníme :/
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ABS: v akej situaci je ten polomer otacania uzitocny? lebo na mazde to tiez nemam bohvieco, ale zatial ma to v nicom nelimitovalo
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam