DZODZO: Vycházím z toho, co řekl sám Musk, že s tím jezdí do práce a zvládne to tu cestu "skoro bez lidskýho zásahu" nebo tak něco.
A to se ty Tesly už pár let učí. Zatím se jim možná podařilo naučit poznat náklaďák napříč přes silnici, poté co do nějakých několikrát narazily.
SHEFIK: Nikdo tady nezpochybňuje vizi. Ale je naivní si myslet, že za rok budou auta jezdit samy.
PSYCHO: Tohle není problém jen pro petrolheady, ale především pro normání lidi, co si nemůžou dovolit nový a drahý auto. Průměrná životnost auta je něco kolem 20-25 let, průměrnej věk auta na silnici je něco kolem 10-15 let podle země. L4 self-driving auto by bylo pořád výrazně dražší než průměrný nový auto.
Tedy do stavu, kdy budeš moct nasadit L4 systém díky tomu, že bude na silnici sám (s jinýma L4 autama) by ses dostal za třeba 15 let.
Proto jsem x-krát říkal, že autonomie je jako první reálná u robotaxíků v centrech měst, protože vykázat soukromý auta z centra velkýho města je představitelná věc (lidi je můžou parkovat někde na okraji), zakázat je úplně je nereálný.