• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    Vitejte v boardu Elektromobily!

    Prosim dodrzujme stejna rules*, jako napriklad v obdobnych subreddits na Redditu.

    1) Zadne vulgarity.
    2) Toto je SFW board.
    3) Bez ICE prosim, na to jsou na Nyxu vhodnejsi boardy.
    4) Toto neni vhodny board pro napr. vase culture wars proti EV.
    5) Board je urceny primarne pro majitele EV a zajemce o nakup EV. Omladina "az mi bude 18+" tez vitana, fandim vam. Chapu nutkani napsat nam, ze si to nikdy nekoupite, nebo jeste nekoupite, ale prosim vyuzijte jine boards. Uvazujte, jak by to tu vypadalo, kdyby nam sem tohle napsal kazdy z uzivatelu Nyxu.
    6) Idealne drzme diskuzi v pratelskem duchu.
    7) Mit nazor na CN automobilky, Elona Muska, temnou minulost nekterych DE a IT automobilek, Henryho Forda I atd, muzete. Ale prosim snazte se neprekrocit bod #6, nebo dokonce bod #1. Pro tyto ucely prosim vyhledejte boardy vhodne pro ostrou socialni nebo politickou kritiku.

    Diky za pochopeni 🤦‍♂️ Pozor, druhé varování může být za 7 dnů RO i hůře.

    Prejeme prijemnou zabavu 🚗🔋 a hlavne bezpecne kilometry za volantem / s autopilotem.

    * Work in progress
    rozbalit záhlaví
    KEB
    KEB --- ---
    KEB: ti dva minuskari jsou určitě majitelé elektromobilu a jistě se s námi podělí o své zkušenosti, že?
    KEB
    KEB --- ---
    LA_PIOVRA: jedna velká kulatá nula, málokdo tu má auto mladší deseti let.

    Bobash mrtě aut nevlastní, ale aspoň v nich seděl a dokonce je i řídil.

    Celkově tu budou zkušenosti s čímkoliv co nejezdi na benzín či naftu velmi skromné
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    BOBASH: prozradím smutný tajemství, to je docela přesnej popis 40% internetu, zbytek je porno.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    BOBASH: No, ne... Takzvaně "myslí", protože disponuje rozsáhlou (a zpravidla unikátní) knihovnou objektů a vzorců vyjadřujících souvztažnosti mezi konkrétními objekty, nebo jejich kategorií.

    To vše lze simulovat.

    Nikoliv, poslední větou jsem odkázal na to, že neuronová síť s rozsáhlejší knihovnou objektů zpočátku pomáhala méně informované neuronové síti (s chudší a méně detailní knihovnou objektů) vyhodnocovat určitý typ situací.

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    OMNIHASH: To je vlastně docela přesnej popis :)
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    :)))
    Takovejch písmenek jenom kvůli neschopnosti si dohodnout základní termíny, o kterejch se vede debata
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DAN_F: O tlačítkách budu brzo psát v článku, stay tuned!
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    JIMIQ: Vzbudíme tě, až se zase na pořad dne vrátí tlačítka (= soon™).
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    COMODOR_FALKON: Řidič právě myslí, protože je člověk.

    Tou poslední větou sis sám odpověděl.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    BOBASH: Řidič ale taky "nemyslí". Lidský řidič má (stejně jako FSD) ve své neurální síti zapsány vzorce, které (pomaleji než FSD) kombinuje.
    Člověk má ale (zpravidla) k dispozici lepší definici objektů ve svém okolí.
    Zatím

    Krom toho FSD vychází ze záznamů jízdy řidičů, které byly v počátku ručně vyhodnocovány.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    LA_PIOVRA: No z těch nejaktivnějších cca stejný procento, jako v tý Tesle někdy sedělo...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: neboj nekoncis, ono sa tu zasa nieco mihne a neda ti to :D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Ok, končím debatu, to se můžu rovnou jít bavit se členem ISIS o Alláhovi.
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    Jak asi velke % zdejsich nekritickych Tesla-fans ji ji ma doma v garazi?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Mimochodem, bavíme se tu pořád o tý neomylný firmě, co jí z auta občas třeba uletí střecha, nebo který teď NHTSA přikázala udělat recall na 150 000 autech, protože ten skvělej touchscreen může být bezpečnostní riziko?

    A který soudy zakázaly používat v některých zemích označení Autopilot jako zavádějící?

    Jasně, její ředitel, kterej je známej marketing stuntama včetně plamenometů, by NIKDY nenazval "Full Self-Driving" něco, co vlastně tak docela FSD není.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: nie je to uplne take ciernobiele ale zhruba ano, preto je Musk najbohatsi clovek na svete a ked si zmeni status na twittri tak bitcoin vyleti o par tisic dolarov a Krafcik... no povedzme, ze ziadnu revoluciu nenastartoval zatial
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Takže shrnu tvůj postoj:

    Co řekl Musk je pravda, protože to řekl Musk. Co řekl někdo z Google je blbost, protože to neřekl Musk.

    To je náboženství tohlencto.
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    Vzbudte me az zacne Skodovka testovat jejich variaci na ID.2 :D
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: google uz davno nie je ta company to work for, je to obycajny korporatny moloch, to mas 10 rokov spozdeni :) tuto par prikladov:

    Google Graveyard - Killed by Google
    https://killedbygoogle.com/
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    COMODOR_FALKON: Level 5 je právě definovanej tím, že funguje vždycky a všude. A FSD je nutně Level 5.

    Level 3 není autonomie, ale furt asistent řidiče. Level 4 je omezená autonomie.

    Současný schopnosti Tesly jsou Level 3.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: A ty a tady komodor jste chytřejší než v Googlu, takže víte, že to dělaj blbě.

    Geofencovaný taxík vs. anywhere taxík nebude volba toho, co bude užitečnější, ale toho, že anywhere taxík nepůjde ještě dlouho udělat.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam