• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: google uz davno nie je ta company to work for, je to obycajny korporatny moloch, to mas 10 rokov spozdeni :) tuto par prikladov:

    Google Graveyard - Killed by Google
    https://killedbygoogle.com/
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    COMODOR_FALKON: Level 5 je právě definovanej tím, že funguje vždycky a všude. A FSD je nutně Level 5.

    Level 3 není autonomie, ale furt asistent řidiče. Level 4 je omezená autonomie.

    Současný schopnosti Tesly jsou Level 3.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: A ty a tady komodor jste chytřejší než v Googlu, takže víte, že to dělaj blbě.

    Geofencovaný taxík vs. anywhere taxík nebude volba toho, co bude užitečnější, ale toho, že anywhere taxík nepůjde ještě dlouho udělat.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    SHEFIK: Pozor! Ty stupně jsou definovány "za ideálních podmínek", kdy při bazírování na těch "ideálních podmínkách" je Lvl5 i funkce Summon...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    COMODOR_FALKON: A k věci – "situace, kterou nikdy neviděl" může být pro AI systém něco, co lidskýmu řidiči ani nebude připadat zvláštní.

    AI totiž nemyslí. Až bude AI myslet, tak to bude general AI a automatický auta budou ta nejmenší změna, kterou to přinese.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: urcite su tam chytri ludia, ale ak budu nasledovat nespravnu myslienku, tak sa nikam nedostanu, to mas jak jadro vs OZE, tlacitkova Nokia vs. smartphone od Apple, Bluray vs HD-DVD a pod.

    to co bude uzitocnejsie vyhra, lebo to budu ludia chciet a geofencovany taxik vs anywhere taxik to je podobny pripad
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    COMODOR_FALKON: Chlapče, ty jsi mi nic nevysvětloval, ty jsi tady akorát prezentoval svoje hloupoučký představy o tom, jak to funguje. Zkus se nemíchat do debat, kde mluví dospělí.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SHEFIK: Já neříkám, že to nikdy nebude, ani že to bude v roce 2100.

    Je možný, že ve třicátejch letech už to půjde.

    A věřím tomu, že ve dvacátejch půjde FSD v nějaký geofencovaný verzi, prostě to třeba bude jezdit 30 po městě jako taxík a když by to mělo jet ven, tak jen s řidičem.

    Ale to není Full a proto název FSD lže, stejně jako je lež název Autopilot. I z toho, co Musk říká, je jasný, že FSD bude zpočátku zase jen driving assist, protože to nebude legálně provozovatelný bez řidiče.
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    BOBASH: Ty bláboly o "situaci, kterou nikdy neviděl" už jsme Ti tu vysvětlovali několikrát, zjevně marně, jsi zaseklý u svých pazourků...

    Ano, FSD půjde nejspíš šikanovat, obdobně jsko každého příčetného řidiče, byť v menší míře (rychlejší reflexy AI), přičemž AI auto může rovnou odeslat záznam s SPZ a videem na Policii...

    Trest za vybrždění Ujčíka platí. Šoférovi mezitím přibyly další záznamy - iDNES.cz
    https://www.idnes.cz/...-vybrzdeni-viktor-gajda-ridic-autobusu-ujcik.A180718_115006_brno-zpravy_krut
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    CRAZY_IVAN: je to marny. to uz je nejmin potreti tohle tema. argumenty vice mene stejny.

    Bobash tvrdi, ze FSD nikdy nebude a 4. stupen se nedosahne do 2100 a ma nejspis pravdu

    a ostatni tvrdi, ze FSD (bez stupnu), ale s nakejma pojistkama, jako zabrzdit na miste, nebo predat operatorovi muze bejt uz za chvili. a maj pravdu
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Ok, Waymo je banda idiotů.

    COMODOR_FALKON: A protože Musk to dělá jinak, tak Muskovo řešení je jediný správný.

    Bože.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Jinak, můžete se zkusit jít hádat sem: [ Artificial Intelligence AI ]

    :)
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    BOBASH: Waymo si myslí, že to nejde, protože Waymo vyvíjí systém na bázi virtuální troleje, který to neumí a umět nebude.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: potom ma pod sebou asi neschopnych ludi alebo vsadili na spatnu technologiu zejo, je nieco ine ocuchavat si okolie lidarom a skladat si nejaky voxelovy obraz objektov a nieco ine vnimat okolie 360 stupnov v 4D videu, on aj ten ludsky sofer ma iba 2 kamery a vsetko co vidime a vnimame tak pozorujeme cez oci, tak si myslim, ze tych 8 oci ci kolko to ma kamier, to okolie bude vnimat lepsie, ked to ma oci aj na zadku
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PETER_PAN: Přesně tak.

    Do tý doby je to jízdní asistent. I kdyby to 99% času jelo samo a jen 1% vyžadovalo zásah řidiče, není to FSD.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: To je ale úplně jedno. Pokud si Krafcik myslí, že to nejde, tak to není proto, že by on vymyslel, že to nejde, ale že mu jeho lidi řekli, že to nejde.

    A pokud si Waymo myslí, že to nejde, tak je docela dobrej důvod se nad tím zamyslet.

    Nicméně pokud nejsi schopen pochopit, že AI není fungováním ani podobná přirozený inteligenci a že její schopnosti a neschopnosti jsou úplně jiný ( = AI může být na spoustu věcí chytřejší Einstein a zároveň na jiný věci hloupější než můj úplně blbej kocour), tak můžeš těžko pochopit, kde je problém.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Jenomže takhle to nefunguje.

    Zatím nemáme general AI ani na úrovni toho šimpanze. Máme AI která umí strašně rychle zpracovávat data, ale neumí "myslet".

    A to je ten problém.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: ze ty si si to video Musk a Munro Interview nepustil, lebo by si nerozumel 90% terminov o com sa tam bavili? Musk ma az autisticky vhled do toho co robi, svoje produkty pozna do posledneho sroubecku a mozno aj preto je najbohatsi clovek sveta, ktoremu je to v zasade ale uplne jedno
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: mozno obrazok napovie viac ako 1000 slov



    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    FSD je pro me neco do ceho vlezu nalitej jak žok nekde na Hochfichtu v 10 vecer, lehnu si a usnu - a ono me to hodi pres Zadni Zvonkovou do vesnicky na Strakonicku kde je neznacenej prejezd do kopce u lesa za obzorem, zaparkuje to mezi 2 sutrama na travnatem useku pred zavrenym vjezdem do dvora a zbudi me to ze jsme namiste. A cele to bude nejenom umet, ale bude to homologovane na to to delat a moc v tom aute bejt jako nezpusobilej k rizeni. V tuhle chvili to bude FULL Self-Driving.

    Do te doby to v zasade nepotrebuju. Ale jak rikam, na miste automobilek bych zacal tim, ze bych udelal funkcni destovy sensor a asistent jizdy v pruzich co auto nestahne k pangejtu na cerstve vyasfaltovany vozovce kde je najednou prerusene znaceni pruhu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam