úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
Elektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
MINER
---
---
16:53:24 5.3.2021
1 odpověď
+1
MRAKY
: oni maj pokročilý kamerový asistenty, top na trhu.
Tvrdí, že sbíraj 6 milionů km denně z VWs, BMWs a dalších aut.
Maj dost unikátní technologii. Dokáží rekonstruovat 3D scénu i z jedné kamery a vytváří 3D mapy, které pak prodávají.
Na rozdíl od ostatních jsou ziskoví.
Intel’s Mobileye has a plan to dominate self-driving—and it might work | Ars Technica
https://arstechnica.com/...01/intels-mobileye-has-a-plan-to-dominate-self-driving-and-it-might-work/
CES 2020: An Hour with Amnon - Autonomous Vehicles Powered by Mobileye
https://www.youtube.com/watch?v=HPWGFzqd7pI
Podle toho, co o nich vim, řadim je na úroveň Waymo i Tesly. BTW: první generace autopilota Tesly byla od nich. Pak se Musk odpojil.
MINER
---
---
16:48:15 5.3.2021
1 odpověď
BOBASH
: první to získalo Waymo už před lety…
BOBASH
---
---
16:46:25 5.3.2021
1 odpověď
-1
DZODZO
: Ano, Honda očividně jako první získala certifikaci na to, provozovat skutečně Level 3, tedy umožnit řidiči nesledovat provoz.
Tesla je stále Level 2 a tedy jen asistent řidiče (s marketingem).
DZODZO
---
---
16:38:08 5.3.2021
+1
MRAKY
: no je to take komicke, ze tato sprava o honde prejde bez povsimnutia mediami, keby to same tvrdila tesla, tak uz je ohen na streche a vsetci analyzuju ako tesla klame a zavadza :)
MRAKY
---
---
16:36:45 5.3.2021
1 odpověď
DZODZO
: tak 5G s taky nabizelo v rade zemi, pred samotnou instalaci 5g :))
DZODZO
---
---
16:34:01 5.3.2021
2 odpovědi
BOBASH
: ale tam pisu "world's first certified level 3 autonomous driving technology" ... CERTIFIED rozumis? :D jako ja som z toho danek
BOBASH
---
---
16:31:44 5.3.2021
1 odpověď
-3
DZODZO
: V praxi vcelku žádnej – Tesla je sice Level 2 (musíš pořád sledovat, co auto dělá), ale definice Level 3 kdy "musíš převzít řízení v několika vteřinách" stejně znamená, že je to stejnej bullshit jako Level 2.
Oboje je asistent řidiče, ne autonomní řízení.
MRAKY
---
---
16:25:42 5.3.2021
1 odpověď
MINER
: je to jina kategorie. tesla ma k dispozici ulozene live streamy z kamer nainstalovanych po obvodu auta. A tech aut, co se pohybuji a obcas bouraji jsou statisice... to nenahradis hromadou jinych cidel, nebo vystupy z fungovani asistentu...
k vybudovani/testovani systemu potrebujes surove data visualizace toho co se deje v kazde chvili... zejmena visualni data pred kolizemi budou k nezaplaceni. Neznam ( kdyztak me opravte) jineho vyrobce, ktery by dnes disponoval tak masivnim sberem vstupu pro vyvoj, jako je tesla.
MINER
---
---
16:09:37 5.3.2021
1 odpověď
+1
MRAKY
: Mobileye by mohla mít hodně dat, protože montuje asistenty všem velkým automobilkám, a tvrdí, že data sbírá. Ale moc to teď nesleduju, tak je neumim porovnat.
Podle mě je Mobileye jediná cesta, jak by mohly ostatní automobilky mít Teslu aspoň na dohled.
DZODZO
---
---
15:54:21 5.3.2021
MRAKY
: no jako nieco ma samotna hodna na strankach ale tiez toho nie je moc akurat ze 2025 planuju level 4
Honda Global | Automated Drive / Detail
https://global.honda/innovation/automated-drive/detail.html
MRAKY
---
---
15:51:00 5.3.2021
2 odpovědi
+1
DZODZO
: nula informaci o technickem reseni, zadna sance na srovnavani. Valka cast jen marketingove blablabla... Ale neznam jinou firmu, ktera by mela neomezeny pristup k video streamum z rizeni, nehod ( coz je jeste dulezitejsi ) v takovem meritku jako tesla. Takze pochybuju ze to bude srovnatelne s teslou.
DZODZO
---
---
15:41:47 5.3.2021
4 odpovědi
+1
vie mi niekto povedat ako sa toto lisi od autopilota co ma tesla? podla popisu je to to same v bledemodrom
Industry experts are cautiously watching to see if the Legend, a luxury sedan that operates without driver supervision under certain conditions but requires the driver to assume control of the vehicle within seconds when alerted, can capture enough demand to suggest a way forward for other manufacturers.
https://asia.nikkei.com/Business/Automobiles/Honda-launches-world-s-first-level-3-self-driving-car
SEJDA
---
---
15:35:06 5.3.2021
+1
MINER
: ja mam priority: hlucnost, spotreba, adheze .. proste proto, ze rad jezdim tak pomalu, az z toho muze druhe klepnout :D
BOBASH
---
---
22:13:13 3.3.2021
+1
MINER
: Nejde jen od driftování jako takový, ale i o "čitelnost" toho auta a jeho předvídatelnost. Na moderních lepivejch gumách se ti takhle lehoučký a slabý auto drží, drží... a pak se utrhne a máš co dělat abys ho srovnal. Ty ekogumy docela dobře simulujou starý pneumatiky, na kterejch byla ztráta přilnavosti plynulejší :)
MINER
---
---
21:35:41 3.3.2021
CRAZY_IVAN
: Roger! Jen přitakávám, že mě to pobavilo:)
Šly by určitě vymyslet i další disciplíny…
CRAZY_IVAN
---
---
20:20:57 3.3.2021
1 odpověď
MINER
: vždyť to napsal :) "Ono to pak líp klouže"
MINER
---
---
20:17:36 3.3.2021
2 odpovědi
BOBASH
: Aby mohli driftovat:)
BOBASH
---
---
20:07:19 3.3.2021
1 odpověď
MINER
: Náhodou tyhle pneumatiky jsou skvělý na lehký sporťáky. Třeba Toyota GT 86/Subaru BRZ používají v sérii nějaký eko-gumy.
Ono to pak líp klouže :)
MINER
---
---
20:06:42 3.3.2021
2 odpovědi
KEB
: já radši vyšší spotřebu, ale lepší adhezi než naopak. Důchodci to však jistě postačí.
KEB
---
---
20:02:39 3.3.2021
1 odpověď
+2
Tak a všichni povinně přezout!
Michelin představil novou úspornou pneumatiku, elektromobilům prodlouží dojezd až o 7 % | Hybrid.cz
http://www.hybrid.cz/...edstavil-novou-uspornou-pneumatiku-pro-elektromobily-prodlouzi-dojezd-az-o-7
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam