• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    CRAZY_IVAN: takže konečně se Nikola dočkal bezdrátového nabíjení =)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    to je pecka :DDDD

    “God Has Given Me Something That Will Change The World!” | New Energy Treasure – The Coming Energy Revolution
    https://newenergytreasure.com/2017/03/09/god-has-given-me-something-that-will-change-the-world/
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    DZODZO: BOBASH: nedalo mi to a googlil jsem...

    "... while the fully powered electric vehicle is powered by micro-sonic energy device (MSED) - a renewable form of energy with zero emission. The green power machine is designed to revolutionise the energy sector and is powered by a MSED which generates electrical power by converting high radio frequency energy directly into electricity..."

    a znalosti má od boha

    " Amazingly Sangulani or Max as he is popularly known. Says God, taught him the finer details about technology through visions ..."
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Píšou to hned na začátku.

    Magic.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    no prosim elektromobil co sa sam nabija! (nepodarilo sa mi zistit z coho)

    Fully Electric Vehicle
    https://www.saithgroup.com/ev/
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    Jinak Tesla vs VW 3:1 a to se do VW počítají i PHEV, které Tesla pochopitelně nedělá
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    EV Sales: Global Top 20 March 2021
    http://ev-sales.blogspot.com/2021/04/global-top-20-march-2021.html

    1,1M za 3 měsíce. Dáme letos 5M? :)
    SHEFIK
    SHEFIK --- ---
    Why some electric car owners return to gas – the reasons aren't surprising - Electrek
    https://electrek.co/2021/04/29/study-why-some-electric-car-owners-gas-reasons-surprising/
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    MINER: Ridesharing lidi nechtějí v žádných autech.

    Tohle je přesně problém budoucích autonomních taxíků – jediný, co řešej, je parkování. Ve všem ostatní jsou HORŠÍ než když má každej vlastní auto.

    Prostě proto, že tvoje vlastní auto jede jen tam, kam jedeš ty a nejede tě vyzvednout a potom se vrátit. Uber/Lyft/Bolt, jedno jestli s řidičem nebo autonomní, najezdí mnohem víc a způsobuje mnohem větší zácpy, protože cestuje mezi zakázkama.

    Nějakým chytrým AI plánováním se to dá omezit, ale furt je to řešení jen pro místa, kde je problém s tím kam ty auta dát, jinak je to k ničemu.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ridesharing vyuzivali slovaci cestujuci z/do brna davno pred ubermi a lyftami, to je nieco ine
    MINER
    MINER --- ---
    LA_PIOVRA: Akorát míchaj současný Uber/Lyft a ride-sharing. Uber/Lyft není ride-sharing. Uber Pool je zanedbatelná minorita jízd. Ale říká to něco o tom, že lidi ride-sharing v současných autech nechtěj.
    LA_PIOVRA
    LA_PIOVRA --- ---
    Sice ne elektro, ale je to tema, co se tu casto taky resi:

    Uber není ekologický, ridesharing dopravní přetížení neřeší, tvrdí nová studie – A2larm
    https://a2larm.cz/2021/04/uber-neni-ekologicky-ridesharing-dopravni-pretizeni-neresi-tvrdi-nova-studieuber-neni-ekologictejsi-ridesharing-proti-dopravnimu-pretizeni-nepomaha-tvrdi-nova-studie/

    Studie, kterou vypracovala Singapurská národní výzkumná nadace ve spolupráci s Massachusettským technologickým institutem (MIT) a Univerzitou Tchung-ťi, se zaměřuje na dopravní zácpy, množství cestujících ve veřejné dopravě a vlastnictví soukromých vozidel. „Matematické modely z předchozích studií naznačovaly, že potenciální přínos sdílené mobility může být ohromný, naše studie však nasvědčuje tomu, že naplnění tohoto potenciálu je v reálném světě mnohem komplikovanější,“ píše profesor z MIT Ťin-chua Čao.

    Podle studie míra dopravních zácp stoupla vlivem ridesharingových sítí o jedno procento, a dokonce o 4,5 procenta stoupla doba jejich trvání. O 8,9 procenta přitom kleslo využití veřejné dopravy, zatímco vlastnictví soukromých vozidel kleslo jen o jedno procento. Podle autorů studie k dopravním zácpám přispívají především jízdy vozidel těchto společností bez zákazníka, kterých je (měřeno na vzdálenost) něco málo přes 40 procent. Zatímco předchozí studie se soustředily především na společnost Uber (jejíž podíl na trhu ve Spojených státech dosahuje 69 procent), aktuální studie bere v potaz i jejího konkurenta Lyft (29 procent).
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Z toho plyne poučení, neparkujte s kolama rovně.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DAN_F: A BTW to není nějaká moje staromilecká teorie, pár automobilek, typicky třeba Chrysler, už kvůli tomu měly problémy třeba tuším s NHTSA.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DAN_F: Jo, ale s mírou debility voliče tahle pravděpodobnost roste, protože víš prd co máš zařazeno.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    BOBASH: Jsou lidi (a není jich málo), u kterých to přesně takhle dopadá i u vozidel s klasickou řadící pákou. Next :)
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BOBASH: říkal jsem si, že je tady poslední dobou fakt mrtvo. A koukám, že jsi přišel na to, jak to rozproudit :D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: No přesně takhle to dopadá, když máš místo jasně pochopitelnýho voliče automatický převodovky a ruční brzdy nějakej poloautomatickej shit :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    hm tak to teda tesla ma tu autonomiu na vyssej urovni zasa jako, to musite uznat

    Drama v Brně: Mini Cooper se sám rozjel, uskakovali lidi, auta i žena s kočárkem - Brněnský deník
    https://brnensky.denik.cz/nehody/drama-v-brne-mini-cooper-se-sam-rozjel-uskakovali-lidi-auta-i-zena-s-kocarkem-20.html
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Tlačítek je tam docela dost a navíc ty displeje dost možná budou mít haptickou odezvu.

    A kromě toho je to Ferrari, to má ergonomii nahovno z principu, bo je to italský.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam