• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KEB: pisem ti nedostatocnu, neprecital si si spravne zadanie, pytal som sa na tlakovu nadrz vo vodikovom aute, to podla mna este ani sama toyota nevie za kolko si to bude uctovat u toho mirai (ak to bude za 15 rokov este jazdit)
    ADAM
    ADAM --- ---
    Jinak jsem ve 3 dnech absolvoval 2500km a zpětně jsem dle Google tineline analyzovat délky úseků a časy zastávek. A vychází mi z toho, že elektromobil bude naprosto v pohodě, žádný úsek neměl přes 400km, průměrně tak 200. a delky tech zastávek byly skoro vždy nad 20 min.
    Takze I na dlouhý cestě by mě to nemělo omezovat.
    ADAM
    ADAM --- ---
    BASIK: u mercedesu jo
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    BASIK: u BMW pry jo, Tesla ne
    BASIK
    BASIK --- ---
    BOBASH: Nevis, jestli se u nekteryho z tech systemu myslelo na nouzovou ulicku? :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ADAM: To právě není vůbec k ničemu. Ve chvíli, kdy trefíš první dvouhodinovou Stau, tak tomu budeš blahořečit. Pravda, v dálniční zácpě si můžeš víceméně číst knížku i v Superbu s asistentem pro jízdu v koloně, ale tohle je tak nějak víc v poho.
    KEB
    KEB --- ---
    DZODZO: 5 tisíc i s prací. Což vzhledem k nákladu zcela jistě do 2kc na km se ti vrátí za jak dlouho? To je úloha pro tebe :-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    DZODZO: mercedes eqs ho má, ale jen do 60kmh na dalnici, což je teda pravda stále téměř k ničemu.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: to vime ze ano, niektore predpovedi muskovi trvaju dlhsie a niektore naopak kratsie, ako ked v roku 2015 tvrdil ze bude mat tesla trznu hodnotu $700 miliard v roku 2025 a stihol to uz v roku 2020
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Tuším že Honda, ale jenom do dopravní zácpy.

    Nicméně dostat se na eyes-free nebo dokonce mind-free (můžu spát, předávací čas třeba minuta a víc se zastavením) na dálnici je v tuhle chvíli mnohem blíž než dotáhnout FSD do stavu, kdy bude umět jezdit full-auto všude, o čemž pořád nevíme, jestli to FSD ve stávající podobě NĚKDY zvládne.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: eyes-free system ale snad este nikto nema
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Ale nikdo neví, jestli ten den přijde za dva roky nebo za patnáct. A spíš to bude těch patnáct, než to začne fungovat tak, aby to řídilo samo.

    Naproti tomu Lev3/Lev4 hands-free nebo dokonce eyes-free systém může fungovat sice v omezený míře (geofenced třeba na dálnice), ale výrazně rychlejc.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH: j, lenze jednoho dna zrazu zacne fungovat vsade, co sa o tych geofencovanych premapped rieseniach povedat neda
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DZODZO: Jenomže FSD nefunguje ani uprostřed Ukrajiny, ani v centru Londýna.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Hele jsou automobilky, který dokážou vyvíjet levnej model i drahej model a nemít s každým pět let zpoždění :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    slovna uloha z matematiky: ked u LPG sa musi po 10 rokoch menit tlakova nadrz v aute za 6-10 tisic, kolko bude stat vymena tlakovej nadrze vo vodikovom aute po 15 rokoch? :)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    BOBASH: tak jednou si myslíš, že by měla Tesla dělat rychle levný model, pak tě štve, že ještě nedělají drahý model, tak si vyber :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Ale zato ta sériová verze Tesly Roadster že se jim sakra povedla, co? Ty tvary, ty křivky, to je úplně přesně jako koncept. I ta technika je ještě mnohem vychytanější než slibovali...

    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    DZODZO: id3 koncept vs realita

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam