STETKINS: Já nevím, kdo kde z čeho dělá problémy, tady jen nemálo lidí poukazuje na to, že stávající řešení dobíjení je dobré pro nějaké fajnšmekry, nadšence a nebo hipsterské motoristické novináře, které jsou za tyto hrátky kde nabít navíc ještě placeni.
Většina lidí konzumaci jídla na benzínkách a jiných stravovacích zařízeních nevyhledává. Pokud si chtějí odpočinou po řízení tak to určitě nebudou vyhledávat betonoasfaltovou smrt uprostřed parkujících aut.
Taky nebudou kvitovat s povděkem "možnost" že mají každých x hodin čas si alespoň zblajnout něco ve fastfoodu nebo bloumat po nákupních střediscích.
To že si dneska pravděpodobně lidé na sídlištích moc elektromobily kupovat nebudou, neřeší fakt že jednou (a snažíme se o velmi brzké datum) ho ti lidé na těch sídlištích budou muset vlastnit.
A já si zrovna myslím, že je velmi důležité aby ti nadšenci a motorističtí novináři o těchto tématech psali. Nikoli aby velmi těžko řešitelné problémy nazvali jako marginální a nebo že to vlastně problém vůbec není.
Ano dneska to problém není protože ty luxusní tanky si nekupují dneska běžní lidé. Ale jestli to má být řešení, které řeší ekologii, tak je potřeba vidět trochu dál. A dívat se jaké skupiny ty auta jak používají, co jsou ochotni oželet a nebo co je vůbec možné v tomto podniknout.
Auto je prostě stroj, který má primárně být užitečný, a ne že musím řešit v apce kde musím auto odstavit abych dojel vůbec do cíle. :-D