• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    Vitejte v boardu Elektromobily!

    Prosim dodrzujme stejna rules*, jako napriklad v obdobnych subreddits na Redditu.

    1) Zadne vulgarity.
    2) Toto je SFW board.
    3) Bez ICE prosim, na to jsou na Nyxu vhodnejsi boardy.
    4) Toto neni vhodny board pro napr. vase culture wars proti EV.
    5) Board je urceny primarne pro majitele EV a zajemce o nakup EV. Omladina "az mi bude 18+" tez vitana, fandim vam.
    6) Idealne drzme diskuzi v pratelskem duchu.
    7) Mit nazor na CN automobilky, Elona Muska, temnou minulost nekterych DE a IT automobilek, Henryho Forda I atd, muzete. Ale prosim snazte se neprekrocit bod 6, nebo dokonce bod 1. Pro tyto ucely prosim vyhledejte boardy vhodne pro ostrou socialni nebo politickou kritiku.

    Diky za pochopeni 🤦‍♂️ Pozor, druhé varování může být za 7 dnů RO i hůře.

    Prejeme prijemnou zabavu 🚗🔋 a hlavne bezpecne kilometry za volantem / s autopilotem.

    * Work in progress
    rozbalit záhlaví
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    CUKI: jop, to aby jsi rozumnel jak obycejni lidi chapou "bezemisni".
    CUKI
    CUKI --- ---
    SEJDA: ??? To je na mě?
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    CUKI: stojis na prechodu, okolo jede auto .. musel bys byt hluchy a k tomu i bez cichu, abys nepoznal bezemisni auto.
    Ale jinak chapu tve rozhorceni, ano fosily jsou jeste horsi nez se pise i v tech WLTP tabulkach. Je to az k placi, cemu vsemu jsou lidi schopni uverit.
    CUKI
    CUKI --- ---
    DZODZO: Vždyť ano. A kde se ta energie asi vezme? Náš mix má k tomu bezemisnímu na míle daleko. A s budoucí plánovanou podporou plynu to bude ještě mnohem horší.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    CUKI: pise sa o bezemisnej elektromobilite, nie o bezemisnej produkcii elektromobilov, jedno je provoz druhe je vyroba, vyroba ICE tiez nie je bezemisni
    CUKI
    CUKI --- ---
    KEB: Vždy když slyším slovo bezemisní, tak se mi ježí všechny chlupy. Bezemisní to nebude ani když pojednou na čistě solární energii a k tomu má Evropa hóódně daleko.
    KEB
    KEB --- ---
    Repost od sousedů

    Spalovacím motorům odzvoněno. Koncern vyrábějící užitkové vozy Opel, Peugeot a Citroën bude nabízet jen čistě elektrický pohon - Ekonomický deník
    https://ekonomickydenik.cz/spalovacim-motorum-odzvoneno-koncern-vyrabejici-uzitkove-vozy-opel-peugeot-a-citroen-bude-nabizet-jen-ciste-elektricky-pohon/
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Odemčeno:
    Do měsíce stát spustí největší dotace na elektroauta. Vedle firem o ně mohou žádat i živnostníci | Hospodářské noviny (HN.cz)
    https://archiv.hn.cz/c7-67019970-1228mp-b14ffb6327ce79e
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    Tohle je přesně výstižnej popis toho, proč je ve stávající podobě FSD reálně k ničemu.

    Tesla fans start to doubt Elon Musk after latest price hike for FSD full self-driving tech | Fortune
    https://fortune.com/2022/01/10/tesla-fans-unhappy-fsd-full-self-driving-price-hike-elon-musk/?utm_campaign=fortunemagazine&xid=soc_socialflow_facebook_FORTUNE&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&fbclid=IwAR2QBtE3wEO9pvqIRmBSdH3tRETiyD3fRsz5yPioMhKZJrA6tMaozHltRvw

    "Admitting he lost confidence that Musk would soon solve autonomous driving, Russell said FSD did not make his daily drive more comfortable and found it offered little to no value beyond the novelty of showing off the feature to others.

    “I don’t use it when I’m driving, just because I’ve gotten so frustrated with the amount of disengagements—it’s kind of like you’re watching a teen driver,” he told his YouTube viewers. “It’s cool to try as an experiment, but when I’m getting somewhere and I’m late and it’s pouring rain, I don’t want to deal with it doing something dumb and then me having to correct it.”

    Not exactly the kind of ringing endorsement from the self-described “world’s biggest Tesla fan boy” at a time when customers are being asked to dig even deeper into their pocket for Musk's signature feature."
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    hlasim ze som videl na sidlisti u rodicov od zeny zaparkovane bmw iX, ziadna nabijecka z baraku natiahnuta nebola, lebo parkoval dost daleko, odhadom tak 50m od domu, to sa odvazil v tych nocnych mrazoch co?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    FEDAJKIN: Editor je buďto petrolhead a nebo naopak nemá s motoristickou redakcí nic společnýho, elektrický auto nikdy ani neviděl a věří svým redaktorům.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    OMNIHASH: No blbý je, že většinou nad nima jsou i editoři petrolheadi, protože motoristická sekce je samostatná nebo je to samostatnej web.

    A navíc jsou novináři obecně blbě placený a přijde mi že motoristický ještě víc – protože tam vždycky můžeš nalákat fanboye co to budou dělat za suchý z nosu a přístup k autům. A je BTW jedno ze který strany je to fanboy, blbý je to tak jako tak.

    Pár opravdu rozumnejch motoristickejch novinářů tu máme, většinou se ale poznaj podle toho, že píšou i o něčem jiným, nebo dělaj něco jinýho. Jirka Červenka z Autobible, Honza Blažek, Honza Markovič... to je tak všechno co mě teď napadá. Pak tu jsou takový ti "mezi", a pak jsou zuřiví antielektromobilisti – vrchol je pochopitelně dezinformační Autoforum.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    BOBASH: Jedná věc je že redaktor je idiot, druhá, že takovy slint projde přes editora a celým procesem až ke zveřejnění.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    BOBASH: já mám motonovináře ve stejný kategorii jako ezoslípky z Burdy, co píšou skrytý PR články pro Maybeline výměnou za krabici řasenky. Jejich motivaci chápu, ale proto tam maj editora, aby je přibrzdil v rozletu, když už jsou moc a případně je vyměnil za novej model, když už jsou moc permanentně. Najít fanboye eaut, co umí psát, je stejně náročný, jako najít petrolheada. Když má vedení maximální snahu akorát zdiskreditovat politickou konkurenci majitele, tak halt není na podobný akce čas.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    OMNIHASH: Tady je to spíš o tom, že spousta lidí, kteří se dali považovat za kvalitní autopisálky před nástupem elektrik, jsou teď úplně mimo. Motoristickej novinář je ve většině případů z principu petrolhead a pak teprve novinář, často ten typ extrémního nadšence zažranýho do svýho hobby (auta) a obvykle šel dělat nepříliš dobře placenou práci z menší části kvůli pocitu, že někam píše, a z větší části kvůli tomu, aby si mohl půjčovat BMW M5 a Porsche a Mustangy.

    Čekat od takových lidí schopnost poodstoupit a podívat se na "větší obrázek" je dost naivní.
    OMNIHASH
    OMNIHASH --- ---
    BOBASH: tak to je jedno s druhým žejo, je jasný, že když šla kvalita novin do hajzlu, tak tam je i kvalita pisálků, co do nich píšou.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NIKDAS: Spíš by se na ně PR tý evropský značky nasral a nepůjčil jim příště BMW M5. Protože si myslím, že to musel bejt nějakej bavorák, nic jinýho by si nedovolili nechat v Mnichově :)


    OMNIHASH: Tohle není o názoru Bureše, s Frantou Dvořákem jsem seděl u stolu na prezentaci Fabie a přístup "už ať jsou ty elektromobily pryč, je to slepá uličká, já jsem motoristickým novinářem proto, abych testoval auta, co dělají brm brm" tam byl dost patrnej.
    CUKI
    CUKI --- ---
    NIKDAS: Tak právě proto to funguje. Tohle je ideální kanál,teď nemyslím jenom že je to žumpa, ale komunikační kanál. Máš přístup k ovlivnění určité a názorově podobné skupině lidí. Když to uděláš šikovně nebudou potřebu mít se ptát, prostě to velká část z nich převezme jako fakt.
    Ostatně to, že média jsou základ moci si uvědomili lidé už před desítkami let. Funguje to.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    Porad celkem v pohode ...

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam