CUKI: V tom případě to byla tahle generace Corsy:
Která mohla mít tyhle varianty klimy:
Tohle je věc, který se říká manuální klimatizace, knoflíkem vlevo nastavuješ, jestli to hřeje nebo topí, knoflíkem uprostřed jak moc to fouká a knoflíkem vlevo kam to fouká.
Tohle je věc, který se říká automatická klimatizace. Kroutítko vlevo nastavuje jak moc to fouká (pokud není zapnutej režim Auto, pak to fouká jak to vyhodnotí), kroutítko uprostřed nastavuje teplotu, kroutítko vpravo nastavuje, kam to fouká (v režimu Auto to nastavuje samo).
V obou případech ovládá jedno kroutítko teplotu u klimatizace a topení dohromady, neexistuje nic jako nezávislý ovládání klimatizace a topení a tak pokud nastavíš teplotu, tak jí to udržuje pomocí kombinace topení a klimatizace. Jsou i auta, který mají automatický udržování teploty topením a ventilací (není tam AC jednotka), typicky některý starý Mercedesy, ty umí na danou teplotu topit, ale ne na ní chladit (umí na ní jen větrat).
Tak, jak to popisuješ ty tady:
CUKI: to nefunguje nikdy.
Teda ještě jedna možnost – ono pokut bylo venku vedro, tak to pod 25°C samozřejmě nebude přímo dotápět, protože tomu stačí pustit dovnitř vzduch zvenku, kterej je sám teplej dost.
Pokud by ale venku bylo míň než 25°C, tak si to přitopí.
Funguje to takhle u úplně každýho existujícího auta.