NIMBUS: Je to oboje. Může to sloužit jako pracovní auto, jako který je to původně navržený, ale často se to používá jako osobní auto, protože je to praktický a pohodlný.
A automobilky nemůžou jít cestou udržitelnosti, když to zákazníci nechtěj. Nemůžeš jim vnutit, co si mají koupit. Americký zákazníci chtějí tohle a tak je dobře, že si to budou moct koupit elektrický.
Tím je to mnohem důležitější než nějakej evropskej pidielektromobil, kterej stojí dvakrát víc než benzínovej ekvivalent a skoro nikdo si ho kvůli tomu nekoupí. Tohle je levnější než benzínová F-150, je to víceméně ve všem lepší a zároveň je to eko.
Navíc jsi mi pořád nevysvětlil, co je na tom tak špatně. Žere to o cca třetinu víc než třeba VW ID.3, to z hlediska infrastruktury není tak zásadní rozdíl.
Mimochodem, vodíková Toyota Mirai by, pokud by se její vodík vyráběl elektrolýzou, spotřebovala přinejmenším dvakrát tolik elektřiny než tohle.