BOBASH: pádla pod volantem má, ale při každém zapnutí zapalování ti v režimu D nastaví rekuperaci na Auto, kdy právě brzdnou sílu upravuje na základě provozu před tebou a mapových podkladů (blížící se zatáčka, začátek obce...). Když si pak jednou pádlama zvýšíš rekuperaci, tak po dotknutí se plynu ti zase nastaví režim Auto. Pokud chceš trvale nejsilnější možné brždění, musíš používat režim B (fajn, dává smysl a jezdím trvale na B)
ELIJEN: taky mi Tesla vyhovuje a když mírně odbočím k ovládání jedním pedálem, resp. rekuperaci až do zastavení, tak nechápu, proč Enyaq tím pádem nemá ovládání jedním pedálem, přestože nabízí pádla pod volantem i režim "B".
Zkusil jsem si to dnes pro jistotu ještě i do kopce a i v režimu s nejsilnější rekuperací zpomalí, ale pak následně pokračuje rychlostí 5 km/h dál, takže pro zastavení musíš šlápnout na brzdu a pádla i B ti jsou tím pádem k ničemu.
Dá se to prý trochu obejít zapnutím travel asistenta, kdy to zastaví před autem před tebou, ale to prostě není ono...
Škoda Enyaq IV 80 Sportline - (ne)zastavení s rekuperacíhttps://youtu.be/-xSGCMdyfmg