• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    JYRKA: trojka za rovnej míč koukám , kolik byla předtím?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Tesla v Cechach opet zlevnila
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    CRAZY_IVAN: Vypada to, ze by tam mohl byt i klasicky display za volantem jako to ma S a X.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    ELIJEN: zatim se šušká akorát o změně dekoru ze dřeva na textil, ale uvidíme
    KEB
    KEB --- ---
    RSZ: geniální způsob jak pálit veřejné finance. Maďaři staví stezky v korunách bez stromů, u nás na to jdeme fikaneji
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    RSZ: Náhodou třeba je to předzvěst ultimátích energetického řešení individuální dopravy a to sice metanové kolo, co by se pohánělo na prdy. Navíc retrofit konvenčních kol by byl snadný, jelikož příprava už je u každého kola - trubka z prdele (od sedla) k náboji :-)
    RSZ
    RSZ --- ---
    trochu ot ale pobavilo.. trochu jako s emobilitou vs. vodíkem u aut, nepraktické, ale o to dražší
    Moravskoslezský kraj koupil dvě vodíková kola, jedno vyjde na 196 tisíc korun - Zdopravy.cz
    https://zdopravy.cz/moravskoslezsky-kraj-koupil-dve-vodikova-kola-jedno-vyjde-na-196-tisic-korun-154535/
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    JYRKA: Ujde, ale spis me zajima co udelaji s interierem. Jestli se nepletu, tak je to prvni facelift tohohle typu interieru (3/Y).
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    JYRKA: if true => nice
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Udajna podoba faceliftu Tesly model 3

    ROMANET
    ROMANET --- ---
    KUTAS: debata je klasika. všechno jsou to energetici a hlavně mají ohromnou péči o výrobu a hlavně o "likvidaci" baterii.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    FB na me poslal reklamu Skoda Auto, docela povedene… mozna jsem teda nemel otevirat tu diskuzi pod tim, ale to plati pro prakticky kazdy odkaz na FB.

    Otevřeně o emobilitě s Ondřejem Vetchým | Škoda Auto
    https://youtu.be/CUQZk8bndEg
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    Dobre pripomenuti, ze ICE auta mely peak prodeju v 2017

    Visualizing the Decline in Combustion Vehicle Sales
    https://www.visualcapitalist.com/combustion-vehicle-sales-peak/

    (K tomu patri peak tezby ropy v listopadu 2018)
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    CRAZY_IVAN: BTW: teď jsem narazil v jedné knize na zmínku, že Audi už v roce 2016 oznámilo, že plánuje přejít na 48V rozvody... ale asi jí do toho vedení koncernu hodilo vidle, když to ještě teď pořádně není.
    Ona to asi není taková sranda být v něčem první, když jsi pak závislý s výrobou náhradních dílů na jediné firmě. A kupovat originál 48V žárovky do směrovek od audi by se asi trochu prodražilo =D
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NIKDAS: Tak já zkusím zprudit PR Jaguaru ať mi konečně něco půjčí :)
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    BOBASH: Tak to byl starej system. Cca 2 roky už mají Pivi pro a ten je skvělej, asi nejrychlejší response, co jsem kdy v autě viděl (i když teda oproti normálnímu tabletu je to pořád pomalý, ale když jsem přesedlal do enyaqu, tak jsem málem umřel, jak je oproti jaguáru pomalej).
    Navíc jedou filosofii, že všude se dostaneš nejvíce dvěma kliky.

    Takže já bych na ten infotainment neřek křivý slovo (teda kromě toho, že se k určitým informacím důležitým pro EV prostě nedostaneš, což už jsem tady vypisoval...ale to se snad změní časem)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SEJDA: No to auto zjevně nedobíjí proto, že to není elektromobil. Ale jinej elektromobil už brzo bude moct dobíjet i v Evropě, jestli už to dokonce nejede.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    BOBASH: v USA? Navic to auto zjevne nedobiji.
    Navic ta regulace nezni "kdo neumozni nabijet ostatnim zaplati pokutu", ale "kdo neumozni nabijet verejnosti, neziska dotaci".
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    SEJDA: Superchargery už by brzo měly být i pro ostatní značky, ne? Někde už jsou...
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NIKDAS: Nevim jak se to jmenovalo, ale předfaceliftovej F-type a F-pace. To bylo fakt monumentálně špatný.

    BLOWUP: XJ-S mě nikdy moc nebralo, já mám XJ8 z 2000, poslední placatej čtyřsvětlovej sedan.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam