• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    FEDAJKIN: vzhledem k tomu, že tam BEV neprodává, tak ano.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    Hustě Volkswagen!
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    jo, nenapsal jsem že to je Indie :)
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    Electric and Hybrid Vehicle Sales Analysis for Q2 2023!
    https://www.autopunditz.com/post/electric-and-hybrid-vehicle-sales-analysis-for-q2-2023

    Battery Electric Vehicles (BEV) sales reached an all-time high level of 26,794 units in Q2-2023, which is 2.7% of total PV sales.

    Nárůst o 27% mezikvartálně a 156% meziročně
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ROMANET: diskusie na novinkach su diagnoza, to nemozes brat vazne :)))
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    DZODZO: pěkná "odborná" debata pod článkem :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ajaj, take pekne vozitko, to je skoda :(

    Závodní elektromobily shořely při nabíjení, závod byl zrušen - Novinky
    https://www.novinky.cz/clanek/auto-zavodni-elektromobily-shorely-pri-nabijeni-zavod-byl-zrusen-40438606
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    ROMANET: Tak problém Eura 7 je podle všeho hlavně to, že už se dávno mělo vědět, jak bude vypadat, a ono se to neví. Na to si i Hrdlička stěžoval nejvíc, že aby se to zavedlo ve 2027 je nesmysl, protože se to prostě nestihne.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    ROMANET: Povsik chápe, ze jim hoří koudel u zadku. A to říkám jako někdo, kdo odboráře nemusí.
    MINER
    MINER --- ---
    RATTKIN: Vtipný. Ale vlastně je to dobrá strategie. Baráky se často v Praze nechaly ukecat na půdní vestavbu nějakým bakšišem jako dodělat výtah pro všechny. Možná by šlo vymyslet nějakej takovej bakšiš pro ně i na tu nabíječku, aby byli povolnější. Nevim co; podle problémů, které tam máte.

    Nám někdo udělal nabíječku s 2 rezervovanými místy v Libni nějak sám. Takový Sci-Fi. Fakt nevim, jak se to tu ocitlo, ale je tu. Má to branding PRE, tak je možný, že se jde domluvit i nějak s nima nebo to udělali sami.
    Má to značku, že parkovací místa jsou jen pro EV, což by borcům se štípačkama ve SJV mohlo vadit v souhlasu…
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    FEDAJKIN: no nevim, na euro 7 fakt expert nejsem, jen mi vrtal hlavou rozdíl mezi tím, co jsem k normě dohledal v odborných textech a co říkal hrdlička (a škodovka obecně). když jsem se ptal, co je příčinou toho rozdílu, jestli tam je něco, co ostatním uniklo, řekli mi, že v dubnu chystá škoda nějaký workshop pro novináře, kde celou tuhle složitou problematiku vysvětlí. pokud vím, žádný text pak o euro 7 nevyšel, tak nevím, jestli workshop nebyl nebo byly jen chlebíčky a "radši o tom nepište, je to složitý".

    odborář povšík už říká, že euro 7 už problém není, že to fabii nezabije ale nevím konkrétně, co se změnilo.
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    PUNJAB: můžou si tam zapojit vysavač, kompresor, štípačku na dřevo.
    Zima bude brzy, musíš hrát na tohle.
    Elektromobil? Ne ten tam nebude...
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    ROMANET: Diky za tenhle post a uvedení věci na pravou míru.
    MINER
    MINER --- ---
    ROMANET: Je to nejvíc woke boomer, co znám:)
    Částečně ho chápu, normy mu přidělávaj práci, kterou by neměl, kdyby nebyly.
    Co nechápu, je, že mu to tolik lidí žere.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    BOBASH: Hrdlička si trochu zaprehanel. Ta norma už v původní verzi dávala kredit. Tj. ty musíš normu splnit i na kratší trase, kde je zátěž jako je stoupání, není to ale, že máš limit plnit ve stoupání, ale to stoupání ti nesmí totálně rozhodit emise na delším měřenem úseku. Tohle on nikdy neříkal. Já s ním mluvil, když zavadeli euro 6 taky říkal, jak to nejde, jak je to proti fyzice atp. A taky jsem četl jeho knihu, kde brečí, jak mu diesel gate pokazila den a jak ho to otravovalo v práci. Nula sebereflexe.
    MINER
    MINER --- ---
    BOBASH: Jakože Hrdlička říkal, že C6b je v pohodě nebo to říkal někdo jiný?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    CRAZY_IVAN: Hrdlička ze Škodovky tvrdí, že problém není tvrdost těch norem, ale to, že u Euro 7 musíš tu normu splňovat kdykoliv a za jakýchkoliv okolností. Tedy i třeba když potáhneš přívěs do kopce v horách ve 3000 m nad mořem. Což u Euro 6 nebylo. Plus absence metodiky.

    China 6b je prej víceméně v pohodě, protože hodnoty jsou sice nižší, ale metodika furt stejná.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Čínská norma 6b je ještě přísnější než Euro 7. Začne platit ještě letos. Co to znamená pro český autoland? – VTM.cz
    https://vtm.zive.cz/clanky/cinska-norma-6b-je-jeste-prisnejsi-nez-euro-7-zacne-platit-jeste-letos-co-to-znamena-pro-cesky-autoland/sc-870-a-223261/default.aspx
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Dotaz: Co je dle vás lepsi deal. Víceméně nove mg4, nebo 2019 m3 s rekneme 100.000 najetých km?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam