• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    DZODZO: to jo no, ale porad tam alespon nejaka barva je...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    NIKDAS: tak som vcera videl novsie auto s tymi novymi slovenskymi SPZ a uz ani tie nie su zelene, uz je to biela znacka so zelenym textom - to sa tiez niekto pekne nabalil na nejakom tendri :)
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    DOCKINEZ: kamos ho ma jako sluzebak, pujdu ho nekdy omrknout.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DOCKINEZ: Jak už bylo řečeno, BMW iX1. To stojí v základu 1.06M, když si do toho přidáš nějakej technologickej paket a hezčí lak, tak jsi třeba na 1.1. Bohužel moc nejdou najít skladovky základní 20e a čytřkolková 30e je drahá.

    Ale jinak to iX1 je podobně velký jako to MG5, má o něco větší baterku než je ta větší u MG, takže má dojezd jen mizernej a ne tragickej (nepředstavuj si, že auto s 60 kWh baterkou je plnohodnotnej dopravní prostředek, kterým budeš jezdit třeba na hory, tohle začíná s bídou u 80 kWh) a pětiletá iX1 se bude pořád prodávat za peníze, zatímco pětiletý MG vyměníš za nedokouřený cigára.
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    DOCKINEZ: ix1? je to teda lehce pres mega, ale hodne lehce
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    BOBASH: Za mega koupím „prémiový německý SUV“? A mohl bych ho vidět?

    Jiná věc je, proč kupovat auto pro důchodce (SUV), když potřebuju rodinný auto.

    Ale srát na to, podle recenzí MG5 nevycházelo špatně, leč realita je jinde. OK, s tím se dokážu vyrovnat a prostě počkám.

    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DOCKINEZ: Jasně, kombíků moc není. Otázka je, proč tak nutně kombík, když za tragicky udělanej čínskej kombík zaplatíš stejně jako za prémiový německý SUV?
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    LAUNCHER: ja za auta moc neutrácim, spíš si vyhlížim favority na nakup z druhé ruky. Preferoval bych spíš něco s LFP. Zeekr má NMC co jsem koukal. Jinak teda moc pekny auto za 44 tis EUR.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    PEPAZZ: Mamka lita kazdej rok na tulipany. Si rikam ze bych se pridal, vzal jedno decko nebo celou rodinku sebou a vzal to s tim :-)
    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    BOBASH: :-)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    BOBASH: Protože kombík a Škodovka atd. mi to nenabídne? Nebo už rodinný auta nejsou v kurzu?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    BLOWUP: Hm, Peugeot se rozbil. To je nejpřekvapivější zpráva dne!
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    LAUNCHER: na webu koukam jde booknout jízda! :) ale musis do Amstru
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DOCKINEZ: Co tě vede k nápadu utratit peníze za MG5?
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    BLOWUP: Ještě že spalovacímu autu se nikdy nemůže stát, že by přestalo startovat...

    BLOWUP: A jakou souvislost má možnost to auto vytáhnout z vlaku s tím, jestli bylo elektrický?

    Elektrický auta normálně táhnout samozřejmě jdou. A pokud to bylo něco jako že odešla 12V baterie a nešlo zařadit, tak to je úplně stejný u spalovacího, když nemáš elektriku, tak nevyřadíš na N.

    Takže historka hezká, ale nevím, o čem by měla vypovídat.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    BRETA: otazka pro koho je dotovana(třeba je pouze s nejakym paušalem pro fleety ,nebo pro taxi .. detail nevíme) jinak cena za kwh je v číne kolem 2,2kč
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    PEPAZZ: Planujes ho? V EU se koukam prodavaji. Pripadne pls svezes? 😊🙏
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    BRETA: na cla zapomen to neprojde, me se super libí ten zeekr x
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DAN_F: Dougovi verim. BYD Han. Ma to sva velka pozitiva a stale i sva... specifika, jak naznacujes 😊 Pripominam, ze Cina neni jen BYD a BYD neni jen Han. Tohle je na CN nadstandard. Mmch zrovna mne se s CN delalo velmi dobre, ale jedna anekdoticka zkusenost, realne neumim posoudit.

    The BYD Han Is China’s Ultra-Quirky Take On a Luxury Sedan
    https://www.youtube.com/watch?v=UNwaeUI4IRw
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    BRETA: To je právě problém s Čínou, kde jsou ty standardy o dost jiné a je to důvod, proč (minimálně v současnosti) bych se těm značkám obloukem vyhnul. A není to jen tohle. Byl jsem naposledy v Číně tak 10 let zpátky a vozili mě tam tenkrát něčím, co vypadalo jako čínská napodobenina S-Class, a i z pozice pasažéra to na evropské standardy byla fakt hrůza. Chápu, že 10 let je v Číně aktuálně věčnost, ale tohle mělo jízdní komfort evropských aut 80. let (jestli vůbec) a mám trochu pochybnosti, že se jim za 10 let podařilo překlenout tu 40.–50. letou propast.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam