• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou. I malý elektromobil umí být překvapivě zábavný | Recenze & testy
    https://www.autickar.cz/clanek/peugeot-e-208-gt-test-recenze-predsudky-stranou-i-maly-elektromobil-umi-byt-prekvapive-zabavny/
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Ty jo, klidně bych v tom jezdil :)

    ë-Abarth 595 kdy?

    Fiat 500e 3+1: Má dveře navíc a elektromotor, srdcem však zůstává klasickou pětistovkou | Recenze & testy
    https://www.autickar.cz/clanek/fiat-500e-3-1-87-kw-test-recenze/
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    SPEEDY: Pojistovnictvi: Protipozarni, protipovodnova opatreni objektu; vycisleni vyse skod po udalosti atd. Peneznictvi: Audity, factoring, investment analysis atd.
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    DZODZO: na českých webech se to používá nějakých deset let. Hlavně redakce, které se věnují mobilům, to mají jako zaužívaný pojem hodně dlouho. Nejen mobilmania níže, ale taky ty různé Letem světem Applem, Mobilizujeme a další.

    A i po těch deseti letech je to divně obrozenecký výraz, který se v běžném hovoru nechce ujmout...
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    DZODZO: strojovej překlad je svině.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    MINER: prvykrat vidim prelozene wearables ako nositelnosti :)
    MINER
    MINER --- ---
    Životnost současných baterií lze zdvojnásobit pulzním nabíjením o vysoké frekvenci, zdá se:
    Životní cyklus baterií v telefonech se v budoucnu zdvojnásobí. Vědci přišli na novou metodu dobíjení – MobilMania.cz
    https://mobilmania.zive.cz/clanky/zivotni-cyklus-baterii-v-telefonech-se-v-budoucnu-zdvojnasobi-vedci-prisli-na-novou-metodu-dobijeni/sc-3-a-1359899/default.aspx
    I pro EV
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    tak u NZU to takto nefungovalo, proste si vysolil penize za FVE co si mal a pak az to skontrolovali ze si splnil podmienky, tak ti na ucet pristala dotace, ale to su fyzicke osoby no... mozno si myslia, ze kazdy podnikatel je bohaty a EV si kupuje iba z rozmaru, aby flexil pred kamaratmi :)))
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    MMORT7: hm tak to im tam musel prihrat nejaky bankovy lobbista, aby si si nemohol kupit auto "za vlastne", ale musel brat uver a platit uroky :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    MMORT7: tomu nerozumiem, to akoze aby si mohol ziadat o dotaciu, tak musis mat uver?
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    SPEEDY: Aby mohli otravovat lidi dům od domu.
    SPEEDY
    SPEEDY --- ---
    K cemu "peněžnictví a pojišťovnictví" potrebuji auto?
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    DIM_: to by stalo za natočeni podrobného videa
    RSZ
    RSZ --- ---
    DIM_: já mám teď vybraný chargeup a tam to vychází takto:
    6% provize
    Cenová nabídka na balíčky CPO – ve vašem případě doporučuji základní balíček Economy , tzn 150,-Kč bez DPH/bod/měsíc. K tomu je potřeba ještě potřeba připočítat jednorázový poplatek za integraci a nastavení 5.000 Kč při spuštění.

    Je to tedy bez modemu, na místě bude eth.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    CAL: No štěstí ani ne, to si přece dává do živnosťáku snad úplně každej, ne?

    Jinak čumím, že slušnej občan podnikající ve výrobě zbraní a střeliva na dotaci nedosáhne :/
    CAL
    CAL --- ---
    DOCKINEZ: Je to napsaný skoro v každým článku o tom, ty máš asi štěstí:
    zpracovatelský průmysl a stavebnictví,
    maloobchod a velkoobchod,
    doprava a skladování,
    peněžnictví a pojišťovnictví,
    kulturní, zábavní a rekreační činnosti a další obory.

    Dotace na elektromobil 2024: Podmínky pro firmy a OSVČ | e15.cz
    https://www.e15.cz/dotace-elektromobil-2024-2025
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    CAL: Kde se dá ověřit seznam oborů?

    Mám krom jinýho velkoobchod a maloobchod, to by mohlo klapnout, ne?
    CAL
    CAL --- ---
    DIM_: Právě u PRE mě to moc nepřekvapuje. Mám s nima tu čest kvůli tepelnému čerpadlu a mám pocit, že jim musím zaplatit tak 10k za zvednutí telefonu (a tím myslím celou tu mafii elektrikářů, revizáků, firem s elektromateriálem a jiných de-iure nezávislých subjektů, které tě ale PRE de-facto nutí kontrahovat). Jak píšeš v Praze všechno šéfujou oni a je to vidět. Třeba dodržování smlouvy jsem se nedovolal ani u ERÚ, ty se alibisticky vyloučili pro nepříslušnost a doporučili soud. Pak si prostě můžeš účtovat za stojan třeba bambilión a nikdo s tím nic neudělá, tak proč bys to nedělal.
    CAL
    CAL --- ---
    CERMI_FOX: Nejsem expert, ale většinou píšou, že je skoro všechno jedno, kromě oboru, ve kterém tu živnost máš. Tam je kámen úrazu pro mě, protože těch povolených oborů ve skutečnosti moc není.
    MINER
    MINER --- ---
    DIM_: Tak primárně kopeš do chodníku nebo i silnice k nejbližším inženýrským sítím, řešíš povolení a plníš standardy přípojky podle jejich správce, a pak to celý zakrejt, aby se to za rok nepropadlo a mít to v nějakym stojanu, kterej vydrží, když se o to někdo opře.
    Plus značka reservé a/nebo přelajnovat, aby to neblokovaly fosily.
    Prostě práce na veřejný infrastruktuře.
    Plus teda cena dost stoupá s rychlostí…

    Před pár měsíci nám udělalo takovej stojan před barákem PRE, tak si představuju něco, co dělaj oni – předpokládám, že to všude dělaj stejně, případně to můžu vyfotit.
    (BTW od tý doby se tam hezky EV zabydlely a stahuje to všechny z okolí a furt tam někdo je – zajímavý je, že polovina s D nebo A značkou…)

    Kolik teda stála ta samotná tvoje nabíječka, jak je rychlá a která to je? Tak ukaž fotku od výrobce nebo na který neni vidět okolí.

    Jako věřim ti, žes to udělal, ale zajímá mě, co jde udělat tak lowcost.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam