• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NATASHARELATED - spříznění na cestě
    SNOP
    SNOP --- ---
    Na Belehrad!
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    Krásnou Noc, přátelé.
    SETEC
    SETEC --- ---
    Úplně jsem se tam viděl. :D
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    Něco vánočního :)

    The Dinner Party - The Good Guys Christmas - Eng - Unicef Sweden - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7UIdzSsNbZw


    The Greatest Story - The Good Guys Christmas - Eng - Unicef Sweden - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TrgcrnraUnM


    Jesus Goes Online - The Good Guys Christmas - Swe - UNICEF - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=X8Q-taDDwFs
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    NATASHA: Ještě mi přišlo podstatné, že se tam sám Bělohradský definoval jako levicový liberál a vysvětlil to. Ono se teď hodně mluvilo o něm a o Kellerovi a jejich nepochopitelných postojích; Bělohradský je mi teď pochopitelnější. Toho Kellera jsem stále nějak nepochopila.
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    STEPNI_VLK: Tak na tom, že by se to dalo odehrát (při stávajícím materiálu) na třetinové ploše, na tom se shodneme.

    Přesto - nejspíš v pitomé skromnosti, kterou nám vnucuje ožebračovaná kultura - jsem ráda, že se takové věci občas vysílají.
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    NATASHA: Ale tak ano, to samozřejmě dobré bylo. Jenže jak to konvenuje s cílem dokumentu prozkoumat myšlení filozofa? Nemluvě o tom, že na zachycení onoho "vymknutí" by stačila ani ne polovina času. A to jsem nezmínil, že část dokumentu ještě zabírají úryvky z jiných, starších dokumentů. Proboha proč? O čem jiném to svědčí než o autorově nemohoucnosti/neschopnosti (či čiré nemožnosti) vytáhnout z oněch Bělohrádkem zmiňovaných cca 60 hodin natáčení něco víc. Smutné..
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    STEPNI_VLK: Mně se právě jevilo dobré, jak Bělohradský zůstal ve svém světě; a televizi se nepodařilo ho akumulátorově polapit. Naopak se jí chytře vymknul - tím, že odhalil vlastní potřebu jednat před kamerou jinak.
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    Jako nebylo to úplně blbé, ale.. jedno velké neštěstí velké většiny těchto dokumentů je větší či menší nekompatibilita mezi tvůrcem a objektem zájmu. Z tohohle přímo čišelo, jak si Sedláček není schopný najít cestu, a jak vlastně vůbec neví, co má dělat, aby nějaký smysluplný materiál získal. A nakonec to těsně před koncem dokumentu i sám přiznává - budiž mu to přičteno k dobru.

    Sedláček prostě potřebuje produkt. Produkt, který má už dopředu definovaný. Sedláček se snaží narvat Bělohradského do určitého formátu a Bělohradský se nedá. Toť ve své podstatě obsahem tohoto dokumentu. A já jsem tedy jeho obsahem spíše zklamán.

    Mimochodem, podobně nešťastně na mne svého času působila většina Andělových rozhovorů v rámci Noci s Andělem. Jakmile měl proti sobě osobnost, která jen tak jednoduše nepřistoupila na jeho stupidní a povrchní způsob dotazování bez vhledu a souznění (teď mne na rychlo napadá kupř. Hana Hegerová), tak byl v řiti jak Baťa s dřevákama a ten rozhovor stál za starou bačkoru. Sedláček je na tom obdobně..
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    Občas se televize ospravedlní nějakým programem; například je to mezera vysílacího času na ČT art, kam se vklíní tu a tam nějaký dokument.

    Dnes, teď - Václav Bělohradský.
    Zdařilý kus, jeví se mi. Ačkoliv komentující hlas autora je poněkud naivní, zbytečně doplňuje další a nepříliš zajímavou vrstvu.
    EVA_
    EVA_ --- ---
    STEPNI_VLK: Samozřejmě, ne všechny produkce stojí za to. Piáno na Hlaváku je naladěné, hraje opravdu dobře, zdá se, že se o něj starají, protože hrají všechny klávesy, zvuk je čistý a neviděla jsem do něj nikoho nijak brutálně mlátit. Před FFUK je venku, takže to mu nesvědčí a minule, když jsem šla kolem, bylo zamčené. Předminule u něj ale seděl týpek, co přehrál kompletní Beatles.
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    EVA_: V Brně jsem též jeden takový potkal v Alfa pasáži (kde se kdysi dávno odehrál jeden ze srazů Spřízněných, na němž jsem měl tu čest býti přítomen). Já ovšem zažil spíše existenciální produkci na hranici poslouchatelnosti. Možná je to ale také dáno mou aktuální přecitlivělostí na všechny vjemy způsobenou nemocí. Mimochodem, docela by mne zajímalo, jak dlouho vydrží takové piáno v současném počasí naladěno, resp. jak často se někdo o takové ladění stará..
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    EVA_: To je výtečné, výtečné - cyklický čas i piána. Cyklický čas ještě nejspíš nemá vyřešené PR, což je skandální, ale Piána na ulici jsou na tom líp: mají skupinu na FB i webovky:
    Piána na ulici
    http://www.piananaulici.cz
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    SETEC: Já si příště plivnu pod nohy a třeba tam doskočím.
    KUATO
    KUATO --- ---
    EVA_: ja si toho vsiml na hlavaku. dycky kdyz jdu kolem tak na to nekdo hraje a zatim vzdycky to byla nadhera, at uz to byl predminule nejaky bezdomovec, nebo predevcirem nejaky student :o).

    NATASHA: inu materstvi je jedna z veci, ktere cloveka vraci k prirozenym rytmum :o).
    EVA_
    EVA_ --- ---
    NATASHA: To se podle mě pak prohlubuje.:-)

    Až se dostanete na Hlavák, nebo někam v Praze, kde uvidíte naprosto nelogicky stát piáno, zastavte se a počkejte si. Kdosi jich na vlastní náklady nechal řadu rozmístit do různých koutů města. A lidé na ně opravdu hrají. Dneska jsem natrefila na chvíli, kdy u něj seděl mladý muž a brnkal nějakou filmovou klasiku. Absolutně se soustředil, prsty mu mihotaly nenápadně, ale naprosto jistě, bez jediného překlepu, hala byla plná toho něčeho, čím byl v té chvíli prostoupený. Zastavila jsem se. Nepokorná kolena bolela počínající artritidou. Poslouchala jsem a najednou to, čím v té chvíli byl, promluvilo ke mě. Moje srdce, to, o kterém jsem si myslela, že je zlomené, se v té chvíli ozvalo a začalo se chovat jako sval při běhu. Zahřálo se. Hřálo. Hořelo.
    SETEC
    SETEC --- ---
    NATASHA: Neměl by ten pohled být z větší výšky? e to z toho správného místa?
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    Mimochodem, v poslední době se v dílně obloh továrny na krásu dostala k pásu nějaká velmi zdatná šichta:
    NATASHA
    NATASHA --- ---
    KUATO: To ano. Například já jsem se přistihla, že se nyní mentálně přesouvám od lineárního k cyklickému vnímání času.
    Sice je to v podstatě archaické, ale zároveň si nemohu pomoci - vyplývá to myslím z větší pozornosti vůči proměně přírody den za dnem. A jistým způsobem je to uklidňující. Otáčení kola. Jsem zvědavá, jestli to bude pokračovat či je to jen taková fáze.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam