• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BUBBLEGENERATIVE VISUALS, ART & DESIGN
    PSYCHOPATOLOG
    PSYCHOPATOLOG --- ---
    sem si tak blbnul v blendru, muj prvni vytvor.

    http://wittenborg.towerofglass.net/go/bordel/xsicht2.png
    ALERT
    ALERT --- ---
    Alvaro Posadas
    http://vimeo.com/8152307
    URZA
    URZA --- ---
    Znáte Cinder?
    BUBBLE
    BUBBLE --- ---
    ESTEN: aha, tak to je ještě jednodušší než jsem čekal .)
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    BUBBLE: mas animaci o x framech; budes potrebovat mrizku s pruzorama o sirce 1/x periody, a kazdej frame na papir natisknes jakoby pres ni, tj. jen skrz pruzory, a mrizku vzdy posunes o 1/x doleva. Et voila :)
    BUBBLE
    BUBBLE --- ---
    ESTEN: tak pls napiš nebo nahoď nějakej zdroj
    ESTEN
    ESTEN --- ---
    BUBBLE: jen pro upresneni, s moire efektem to ma malo spolecnyho a princip je dost jednoduchej... ale kouka se na to dobre .)
    BUBBLE
    BUBBLE --- ---
    hrátky s moire efektem. ne uplne generative ale koukal jsem na to jak puk a urcite by se na to dal generator postavit pri dobry znalosti tech principu.

    http://navratdoreality.cz/?p=view&id=4354
    SECONDARYOBJECT
    SECONDARYOBJECT --- ---
    ALERT: jsem psal o kvalite vstupu. Me ten vysyp svym zpusobem hodne bavi. Navic spis nez bych to momentalne vylepsoval me bavi zkouset tam delat chyby v kodu a pozorovat vysledek a to me teda hodne bavi
    SECONDARYOBJECT
    SECONDARYOBJECT --- ---
    INITI: Vystup je momentalne pole vektoru ktere je reprezentovane ofLine funkci vykreslovane v OpenGL. takze by se dalo rict je to vektorove ale vysledek je stejne bitmapa. zvetsovat to jde bez ztraty kvality.
    INITI
    INITI --- ---
    SECONDARYOBJECT: a vystup je vektorovej nebo pixelovej obr.?
    ALERT
    ALERT --- ---
    mne to "neni moc idealni" prijde zajimavejsi ;)
    SECONDARYOBJECT
    SECONDARYOBJECT --- ---
    Aho je to zatim v zacatcich. Co je potreba na vstupu je posterizovany obrazek ktery je slozen z co nejvetsich ploch stejne barvy. Algoritmus tyto plochy vyhleda a udela kolem nich polygony. Uvnitr techto polygonu vytvori useckovou vypln kde kazda usecka ma definovanou alpha slozku podle toho jak je dlouha + jaka je barva plochy. Pokud obrazek neni dobre posterizovany tak je ten vypocet neskutecne pomaly ale zase na druhou stranu se da paralelizovat cimz by se to dalo nejak pouzit i real time v pripade ze by to bezelo na 4 jadrovem procesoru s HT. Momentalne se chci ale spis zamerit na to aby to umelo ty obrazky uz samo posterizovat a tak si pripravilo vstup samo. To je pro ten real time potreba urcite. No jak budu mit cas tak se tim budu zabyvat. Teda v pripade ze me to do te doby neprestane bavit :)

    Takhle to treba dopadne kdyz ta posterizace neni moc idealni.
    POLAR_BLAZE
    POLAR_BLAZE --- ---
    CLAD
    CLAD --- ---
    moc pekny, taky by me zajimalo jak na to... a je tim mozne zpracovat video, bezi to real-time?
    URZA
    URZA --- ---
    SECONDARYOBJECT: pekny, mas nekde zdrojak nebo popis jak jsi to delal?
    SECONDARYOBJECT
    SECONDARYOBJECT --- ---
    Trosku jsem si hral v openFrameworks
    PSYCHOZ
    PSYCHOZ --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam