• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASCOtaxikarstvi & taxisluzby - jezdite taxikem? - kontakty - za kolik, s kym, od kud kam, rady * tipy * varovani . . .
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Možná najdu řidiče, co bere kartu, ale když to nevidím v aplikaci, tak mi to nepomůže. Je sice hezké, že uveřejní logo, ale dispečink ručí jen za cesty objednané přes něj, tady je to zbytečné.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    Také sepisují s řidičem smlouvu (ale nečetl jsem) a mohou jim tedy zrušit účet. Ale to není podstatné - o to se dříve postarají pasažéři pomocí sociální interakce a zlého hodnocení.

    Co se týče jiných parametrů, tak i pro Liftago jezdí zástupci klasických dispečinků - s některými mají dohody, s jinými jednají - tzn. i zde najdeš vozy, kde berou karty a poskytují úroveň dispečinku. V budoucnu je v plánu zobrazovat u řidiče přímo logo za koho jezdí. Pokud preferuješ ověřenou kvalitu, vybereš si snadno.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Tyhle parametry má i normální dispečink, který na rozdíl od Liftago toho řidiče může vyrazit, řidiči čekají na zavolání a dávají férovou cenu rovnou. Navíc ti zajistí taxík, který bere kartu, a přistavení auta do definovaného času (už se mi stalo, že mi poslali náhradní vozidlo - probudili řidiče jen aby dodrželi smlouvu). S většinou se můžeš domluvit i na fakturaci, takže ušetříš na zpracování účtenek. A dají ti množstevní slevu.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NELDE: nic není dokonalé, ale nechci obhajovat tu appku ... prostě mě zaujal jejich způsob zlepšení efektivity přepravy ve městě, který je zároveň bičem na nepoctivé řidiče (a nejsem jistě jediný, komu se to líbí). Dokáží snížit dojezdovou dobu na minimum (= kratší ujetá vzdálenost = méně spáleného benzínu, nižší emise = nižší náklady na přistavení) a dávají mi možnost férového výběru.

    Pro mě, pro svátečního pasažéra, je pak ta úspornost největším pozitivem, protože to působí blahodárně na prostředí zejména v době, když mě nikdo neveze :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Já myslím, že většině taxikářů je to k smíchu, případně jako zdroj přivýdělku. Reálný dopad žádný. Na rozdíl od dispečinku ani nemohou podepsat smlouvu s velkou firmou a turisti o tom neví, ergo cílovka velmi malá. Reklama v rádiu nepomůže.
    Mimochodem, se kterým dispečinkem to máš negativní zkušenost? Já s jedině s 111 - přejmenovaní zloději z Ruzyně.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak jsem to chtěl schválně vyzkoušet, co mi to nabídne. Po vypnění profilu (jméno, tel číslo a fotka) nejde pokračovat. Musel jsem aplikaci shodit a spustit znovu. Po dlouhém čekání dostávám seznam, který není uspořádán ani podle ceny, ani podle doby přijezdu, ani podle hodnocení. Takže to musíte projít celé, abyste našli slušnou nabídku - mezitím se to dotahuje. Než se dotáhl celý, tak mě to vyhodilo a musím poptávku zadat znova. Než jsem stihl prolistovat, tak mě to znova vyhodilo - zřejmě je třeba objednat hodně rychle. Už chápu ten nízký počet jízd. Jinak nabídka taxíků v okolí byla za ceny o něco vyšší než dispečinky. Fakt nevidím důvod používat jinak než jako přehled taxíků v okolí.
    Férovost spočívá v tom, že vidím cenu dopředu a hvězdičky, nemohu si zobrazit historii hodnocení. To není přidaná hodnota.
    Potrvrzuje to očekávání, že se někdo rozhodl vytvořit dispečink jen pro smartphony a bez přidané hodnoty. Tohle je zralé na krach.
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    To je urcite dobra myslenka. Zaplatpanbu, ze muj mesicni plat je porad stejny a nemusim plakat nad kvantitou zakazek :)
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    Chápu, že tahle služba znamená pro některé taxíkáře nižší příjmy a proto ho mohou shledat nevhodným.
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    MIKULAS: Mikulasi kamarade, co nam to tu povidas. Vzdyt ty si vubec nepomahas.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NYEMI: ad Jasnovice) každý z taxíkářů si v appce nastaví SVÉ ceny a vzdálenost, na kterou bere a tím pádem, pokud je v blízkosti pasažéra, tak systém sám dokáže spočítat přibližnou cenu ještě pře odesláním poptávky ... podotýkám, že cena je rozsah, tzn. hodí to něco jako 150-250, protože není jisté, koho si vybereš

    ad propagace liftaga) nepracuji pro ně ... můj motiv to sem hodit byl ten, že mě obecně taxíky vždycky *** cenou, chováním, čekáním ... asi jsem narazil na špatný kusy, ale okej. Naštěstí tágo nepotřebuju. Ale když jsem poprvé zkusil tohlecto a zjistil, že trasu, kde po mě dřív chtěli 250 se dá jet za 82 Kč a to appka ukazovala víc, tak to mě přesvědčilo o užitečnosti.

    Takže prostě, přeneste se prosím přes to, že existuje nějaký doporučovací systém, přeneste se přes vlastní předsudky k novému a berte to jako můj osobní názor, o který jsem se chttěl podělit.

    Právě ten tvůj přístup (nedůvěra) je důsledkem toho, že LFTG dělá takovéhle letadové systémy. Je prostě problém přesvědčit někoho, kdo jezdí stereotyp s jedním dispečinkem, že existuje něco jiného, (možná) lepšího...
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    Zcela se ztotoznuju s tim, co rika Nelde.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: To si nepochopil, že mě je jedno, kolik si vyděláš. Ale není mi jedno, že reklamu schováváš za přátelské doporučení a přidáš k tomu marketingové kydy. Kdyby se liftago šířilo bez těhle MLM kravin, tak možná bylo dneska použitelné (-; Jenomže pro Hasenblase je MLM výhodné, děláte mu zdarma reklamu, která by ho jinak stála milióny (-;
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Rod starý startup dodej. Kde dělá asi 25 lidí, těch 40k není ani na obědy pro ně. Růst je sice hezké číslo, ale možná pro vnějšího investora. Kromě toho na malém počtu je takový růst vlastně jen statistickou chybou. Významný růst bude, až to bude někde řádově jinde. Pokud mám jeden měsíc prodej nula a druhý jeden kus, tak má růst nekonečno!

    MIKULAS: Liftago má jediný veřejný projekt. Pokud se služba prezentuje, jako fér, tak proč to tajíš? Vadí, že tvůj příspěvek, který vypadá jako přátelské doporučení je vlastně tvoje reklama.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NYEMI: Dobře, kvůli tobě jsem to tam mel napsat, ze existuje nějaký nesmyslný afil. Já jsem s Liftagem spolupracoval na projektu, který je řádově jinde a přišlo mi zcela zbytečně ten jejich doporučovaci systém nějak rozmazavat. Myslím si, že to nemá pro běžného smrtelníka smysl.

    Z kaýdé jízdy, kterou někdo použivší tyto linky uskuteční budu mít jednu korunu. Klikne vás na to deset, 1/10 s tím možná pojede 2-3x do měsíce, a já mám krásný tři koruny, JUPÍ! :)
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NELDE: ano, vždyť jde o startup... Ty 3000 vydělají řadové 40000 pro firmu a pokud je infrastruktura již hotová, netřeba dalších investic Růst je významný. Jinak je to číslo pro Prahu, pokud vím...
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: To není o zbohatnutí, ale o tom, že si tady děláš skrytě reklamu. Proč to tedy nepřiznáš? To se stydíš nebo podvádíš?
    Navíc většina příspěvku byla o tom, že kecáš o kvalitě té služby.
    Nevím, co tě sere na dispečinku obecně - oba které používám (AAA a Profi) dodají taxi rychle a za slušnou cenu. Včera večer AAA v centru - dojezd jedna minuta. Detaily řidiče poslané přes SMS.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NELDE: no a ještě k tomu afilu... Proč bys měl být pohorsen z toho, že to linkuju ze svého účtu? Tobě to nic nesebere, sebere to JEN liftagu... Mě se jejich systém líbí a protože jsem věnoval hodně času průzkumu jejich způsobů, vím, že hrají fér. Vše co jsem napsal je fakt, možná až na ty největší taxi služby.... To máš pravdu že AAA jsou větší, ale jsou jediní. Navíc počty vozu dispečinku klesají, Liftago roste.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Jinak tady: http://www.lupa.cz/clanky/martin-hausenblas-liftago/ píše vlastník, že za měsíc udělali 3000 jízd v Praze. To trochu znevažuje tu informaci o 700+ vozech v Praze (-; Tedy na každého Liftago taxikáře by se dostalo jednou za týden, to si nevydělá na slanou vodu.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NELDE: ahoj, no já bych to s tím skrytym afilem zas tak nehrotil... Představa, že na ty koruně z jízdy někdo zbohatne je směšná. Napsal jsem to proto, že s nimi mám v plánu spolupracovat - Ne kvůli provizi, ale kvůli tomu, že jsem asi rok hledal partnera pro dopravu na úrovni a nenašel. Dispečinky mě serou a serou i spoustu řidičů, které dřou tak, že oni dřou lidi. Taxíkem jsem jezdil jen výjimečně, právě z toho důvodu, že cena byla nepřiměřená. Liftago mě e přesvědčilo o tom, že to jde i jinak. A právě z toho důvodu jsem se chtěl podělit o zkušenost a předem hledal, zda už to tam někdo nezminoval. Takže v čem konkrétně je problém? Že jsem přepsal linky tak, aby vypadaly lifsky?
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Hezké. Ještě bys měl napsat, že když použijeme ty linky, tak budeš mít zisk z každé naší jízdy, protože to jsou linky na registraci ve tvé větvi, takže to není upozornění na liftago ale tvoje reklama v rámci MLM. Sám pravděpodobně si taxík nikdy neřídil, jen se snažíš někomu něco prodat (proto to ztučňování). Pokud by to někdo chtěl zkusit, tak stačí v tom linku (proto jsi ho schoval viď) umazat poslední znaky: https://www.liftago.com/cs/passenger/ a https://www.liftago.com/cs/driver/
    Kromě toho kecáš, protože AAA Taxi má přes tisíc vozů (http://www.aaataxi.cz/vozovy-park/ ) S jejich aplikací jedu za 20,- na km, kolik mi nabídne Liftago, když řidiči nejsou plně vytíženi a hlavně je to závislé na tom, jestli právě jezdí - dispečink mi garantuje (nikoli nezávazně slibuje) přistavení vozu v řádu minut.
    Hlavní nevýhoda Liftago je v tom, že to je jen aplikace - když mám problémy s taxikem, volám dispečink a věř mi, že problémy řeší dost rychle. Koho zavolám u nedispečinku? Hodnocení je sice hezké, ale pokud není písemná smlouva s dispečinkem, tak nemáš nic.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam