• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GANBOYAno šéfe / Na Nože--- Polerich Polerich uber ales

Co je totální úlet?Samozřejmě jídlo...

Klik na Babicu: [ Spolek pratel Mistra Babici aneb všichni si to doma uděláme, protože je to jednoduchý, rychlý a dobrý! ]

jeden polerich vladne vsem, jeden jim vsem kaze. Do kuchyne uvrhne a k plotne privaze.
    rozbalit záhlaví
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    GENTIANA: A to tě to tam furt baví? Já neříkám, že každej musí chtít kariéru nebo co, ale bejt zamrdaná v díře plné lemplů a trávit čas vyměřenej ti na tomhle světě tím, že buď řešíš nebo ignoruješ, že dement z pomocné školy, kterej shodou okolností pracuje jako provozní podniku, píše na tabuli balakrylem, kuchař prodává kaviár za pětikačku a tvá matka řve po personálu, že chce mít klid na tenis --- je ti to k něčemu? Lidi se většinou za prací stěhujou, když o něco jde, baví je to, je to dobře zaplacený, někam to vede atd. Kam vede hospoda v Bruntále? Proč nedělat úplně cokoli jinýho někde jinde? Jazyky umíš, ne?
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    GENTIANA: "...anžto si je nepamatuju." Ve srovnání s kontrolním vzorkem se nám začíná rýsovat vyvrácení H0, totiž "regionální špecifiká Bruntálu nejsou způsobena degenerací kognitivních funkcí pocházející z požívání kontaminovaných zdrojů." Jinými slovy, Bruntál je způsobený něčím ve vodě ;)
    GENTIANA
    GENTIANA --- ---
    BRUKEV: Máti sem občas přijede na pár dní na návštěvu. Tentokrát se dotyčná recepční hádala s kuchmajstrem, ječeli na půl baráku a byli sprostí, máti se chtěla v hale koukat na tenis nebo nějaké podobné podujatie na Eurosportu, tak je požádala, aby se ztišili.
    OMNIHASH: Občas někdo něco utrousím tu i onde, ale poněkud nesystematicky, podle toho, kam přijdu, když jsem zrovna dožraná.